درحالیکه رویای اصلی بلوگرانا برای تابستان امسال بازگشت لئو مسی است اما بارسا منتظر ورود یک ستاره جذاب دیگر هم خواهد بود: ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول در حال بررسی شرایط جذب آندره، هافبک تیم ملی برزیل، در تابستان امسال است.
یکی از خریدهای جذاب سپاهان در تابستان امسال احسان پهلوان بود که چالش جدیدی را در اصفهان پیش رو دارد.
لیونل مسی، فوق ستاره جدید اینترمیامی، داستان خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا را در مورد ناکامی در جذب دوباره ستاره آرژانتینی در تابستان امسال را ثابت کرد.
کای هاورتز، ستاره جدید آرسنال، در فاصله 10 روز پس از پیوستن به این باشگاه اعلام کرد که به زودی ازدواج خواهد کرد.
استقلال شروع خوبی در بازار نقل و انتقالات داشت و توانست مهرداد محمدی را با قراردادی 2 ساله به خدمت بگیرد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در تعطیلاتش مشغول رسیدگی به کودکانی است که در آکادمی او سرگرم یادگیری اصول فوتبال هستند.
در تابستان داغ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، گزینه های جذاب و آشنایی روی میز جواد نکونام قرار دارند و استقلالی ها به دنبال جذب آنها هستند.
ژاوی که از جذب مهاجم در تابستان امسال ناامید شده توجه خود را به دفاع راست معطوف کرده و نام ژوائو کانسلو را به مدیران باشگاه ارائه داده است.
مشکل اصلی این روزهای بازارسرمایه سردرگمی فعالین بورس است و به عبارتی آینده مبهمی که پیش رو است تصمیم را برای سرمایه‌گذاران سخت می‌کند و آن‌ها را سر دوراهی سرمایه‌گذاری در بازارهای موازی یا بازارسرمایه قرار می‌دهد. بورس در تابستان چه می شود؟
برنامه کامل بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل بارسلونا و رئال مادرید اعلام شد. یکی از این بازی‌ها ال‌کلاسیکوی دوستانه دو تیم در آمریکا است.
منچستریونایتد به رقابت با بایرن برای جذب مهدی طارمی در تابستان اضافه شد.
دو ستاره حاضر در اردوی تیم ملی، بخشی از جذابیت‌های بازار تابستانی فوتبال ایران خواهند بود.
با وجود مباحث و شایعه‌هایی که این روز‌ها درباره مهدی طارمی رواج پیدا کرده، نباید فراموش کرد که این اولین تابستانی نیست که این بازیکن ایرانی یکی از مهره‌های جذاب بازار می‌شود؛ پیش‌تر شایعه حضور احتمالی‌اش در میلان، آرسنال و یکی، دو تیم اسپانیایی هم به گوش رسید که نهایتا هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشد. آیا این تابستان قرار است برای مهدی طارمی به گونه‌ای دیگر پیش برود؟
بارسلونا اولین گام‌ها را برای جذب جاشوا کیمیش برداشته و از جذب آچار فرانسه بایرن مونیخ به شدت هیجان‌زده است.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، در پاسخ به سوالی در مورد جذب لیونل مسی، وعده داد که تابستانی جذاب و هیجان‌انگیز در انتظار هواداران بارسلوناست.
با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ‌های اروپایی گمانه زنی ها از مذاکره باشگاه ها و بازیکنان آغاز شده است و فوتبال ایران هم به واسطه داشتن چند لژیونر درگیر اخبار نقل و انتقالاتی است.
باشگاه گالاتاسرای قصد دارد تا الکسیس سانچز را در تابستان آینده به خدمت بگیرد.
روزنامه رکورد در شماره امروز خود مدعی شد که باشگاه الهلال عربستان قصد دارد مهدی طارمی را در تابستان پیش رو جذب کند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسا، دو روز پیش گفت که در تابستان یک مهاجم نوک جدید جذب خواهند کرد و در همین رابطه رسانه های برزیلی از پیشرفت مذاکرات بارسلونا با ویکتور روکه خبر داده اند.
هدف اصلی بارسلونا در تابستان سال آینده جذب برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی، است اما منچسترسیتی به راحتی حاضر به فروش او نیست.
منچستریونایتد به دنبال انتقال کین در تابستان است.
پرسپولیس با خریدهای جذاب خود توانست تابستانی باشکوه را برای ود رقم بزند.
در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ