سرمربی ملوان با اشاره به اینکه از حیث فنی از عملکرد تیمش رضایت دارد، ابراز امیدواری کرد با کسب نتایج نیز بتوانند انتظارات را برآورده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامی خدیرا اعلام کرد که عده ای نژادپرست بازی کردن او در تیم ملی آلمان را زیر سوال برده بودند.
کاروان تیم ملی عراق اردوی آماده‌سازی خود را برای دو بازی دوستانه برابر کلمبیا و قهرمان لیگ جبل‌الطارق در کشور اسپانیا آغاز کرد.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند در دیدار با پیکان پیروز شدیم اما یک پنالتی ما در این دیدار گرفته نشد.
سرمربی پیکان معتقد است برخلاف پیش‌بینی‌ها تیمش بازی بسیار دشواری در قائمشهر دارندو بازیکنانش باید بدون اشتباه و باهوش بازی کنند.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان گفت: فکر می‌کنم یکی از دلایل عمده باخت ما تعداد خطاها و پنالتی‌های از دست داده خودمان بود.
سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: ما پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بازی تدارکاتی نداشته‌ایم و به این ترتیب با 60،70 درصد آمادگی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که اگر بخواهید ما را تخریب کنید، در واقع قوی‌ترمان می‌کنید، گفت: فراز و نشیب بازیکن در طول فصل طبیعی است اما ما می خواهیم برنده بازی با ملوان باشیم.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابند.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن کاملاً یک طرفه بود به خصوص بعد از دقیقه ۲۱ و زمانی که تیم حریف ۱۰ نفره شد و فکر می‌کنم حتی یک بار نیز توپ به دست گلر ما نخورد.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استقلال یک تیم بزرگ ایران است. ما باید بدانیم مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و محدودیت‌های خودمان را باید مقابل استقلال در نظر بگیریم.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با مراکش ضمن تمجید از بازی دفاعی حریف گفت که تلاش می کنند فردا دروازه این تیم را باز کنند و کاملا آماده این چالش هستند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، به بازیکنانش هشدار داد که تیم ملی مراکش را دست‌کم نگیرند.
صحبتهای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران امروز دوشنبه در نشست خبری پیش بازی با آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدافع تیم ملی آمریکا در خصوص بازی با ایران گفت: فکر می‌کنم از ابتدای مسابقه نباید اصلا پرریسک بازی کنیم.
مدافع تیم ملی قطر معتقد است این تیم در بازی با سنگال عملکرد بسیار خوبی داشته اما در کسب نتیجه موفق نبوده است.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران به دوحه رسید و در حین ورود کارلوس کی‌روش مصاحبه‌ کوتاهی انجام داد.
سرمربی استقلال خوزستان معتد است هنوز ۲۳ هفته باقی مانده و این تیم مدعی صعود است.
قزوین - مربی شمس آذر با بیان اینکه تیم ما در بازی امروز از هر لحاظ برتر بود، گفت: به حواشی توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم کار فنی خود را انجام دهیم و در ۹۰ دقیقه ثابت کردیم کار فنی ما به حواشی
آلیو سیسه می گوید که از بازیکنان تیمش انتظار دارد برابر ایران رقابت جدی و حرفه ای را به نمایش بگذارند.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید تیمش را با تاکتیکی متفاوت از چهار بازی گذشته را در ورزشگاه فولاد آره‌نا راهی مقابل فولاد به میدان فرستاده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
مسجدسلیمان - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها تماشاگران ما به ورزشگاه می‌آیند و ما به صورت کامل از حق میزبانی استفاده خواهیم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ