مدافع تیم ملی قطر معتقد است این تیم در بازی با سنگال عملکرد بسیار خوبی داشته اما در کسب نتیجه موفق نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگزاری دومین دیدار تیمش برابر ملوان در لیگ بیست و سوم گفت: به دنبال کسب پیروزی در این دیدار و ۶ امتیازی شدن در جدول رده بندی هستیم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که پیروزی پر گل برابر رئال مادرید بهترین عملکرد ممکنش در لیگ قهرمانان بوده است.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرن لورکوزن، تاکید کرد که تیمش باید بهترین عملکرد را در تقابل با رم به نمایش بگذارد.
سرمربی اتحاد کلباء از بازیکنان خود به خاطر عملکردشان در این فصل تقدیر کرد.
سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: از بازیکنانم بابت عملکردشان در نیمه نخست بازی با پرسپولیس گلایه دارم.
گلر ملوان از عملکردشان دفاع می کند ‌و امیدوار است در بازی های بعد شکست مقابل فولاد را جبران کنند.
سرمربی شمس‌آذر عملکردشان را که سال گذشته گزینه سقوط و الان صدرنشین هستند، قابل ستایش دانست.
این دو قطب یکدیگر را در برابر مردم عریان می‌کنند. یعنی مداوم در حال افشای فساد‌های یکدیگر هستند. همین مسئله منجر به بروز بحران کارآمدی در کشور می‌شود. به عبارت ساده‌تر هر کدام از این دو گروه به عنوان ترمز دیگری عمل می‌کنند. به همین دلیل هربار عملکردشان ضعیف و ضعیف‌تر می‌شود اعتماد مردم هم به آن‌ها از بین می‌رود.
دو تیمی که با عملکردشان در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی توانستند طرفداران زیادی در جهان پیدا کنند، برای کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات جدال نفسگیری را برگزار خواهند کرد.
اصفهان- شهردار ورزنه گفت: پیوستن ورزنه به شهرهای تالابی جهان، مسئولیتی بین المللی برای حفظ تالاب گاوخونی ایجاد می‌کند و عملکردمان برای حفظ این زیست بوم ارزشمند توسط جامعه جهانی رصد می‌شود.
بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی بوده‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی با انگلیس است تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
هافبک دفاعی نساجی نسبت به نتایج تیمش در این فصل و عملکردشان در سوپرجام ارزیابی مثبتی دارد.
رضایی گفت: مسئولان باید با معترضین صحبت کنند و در مقابل پاسخگو باشند. این جوانان آینده سازان مملکت هستند و اگر صحبت‌هایشان شنیده شده و به آن‌ها احترام گذاشته شود تخلیه می‌شوند، اما اگر حرف‌ها شنیده نشود و بی‌توجهی شود آن‌ها هم می‌شکنند. در واقع ما با عملکردمان آن‌ها را عصبی می‌کنیم.
مجید عیدی می‌گوید نتایجی که ملوان می گیرد با عملکردشان در زمین همخوانی ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه بهترین عملکرد تیم ملی در ادوار مختلف جام جهانی مربوط به مسابقات ۲۰۱۸ روسیه است، گفت: امیدوارم عملکردمان در قطر به مراتب بهتر باشد.
ما لیگ راحتی نداریم و باید دید بقیه تیم‌ها می‌توانند ملوان را ببرند. ما خیلی کار داریم و باید عملکردمان در دفاع نیز خوب باشد. مطمئناً تیم ما در این یک ماه به حالت مطلوب می‌رسد.
روز شنبه یونایتد در دومین دیدار خود در فصل جدید به مصاف برنتفورد رفت که در نهایت یاران تن هاخ دومین شکست پیاپی خود را در این فصل تجربه کردند.
همه کسانی که این چنددهه مسئولیتی داشته‌اند به تناسب عملکردشان در به وجود آمدن مشکلات پیش روی ملت ایران شریکند. حالا اگر دنبال بانی وضع موجود می‌گردید در آینه نگاه کنید به وضوح او را خواهید دید!
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر سپاهان گفت: رکوردهای استقلال برایم مهم نیست و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده رشد داشته باشیم و عملکردمان بهتر شود.
مالک باشگاه لیدز از بارسلونا و مدیر برنامه‌های رافینیا به خاطر عملکردشان در ماجرای انتقال ستاره برزیلی به بارسا انتقاد کرد.
هندبالیست نوجوان کشورمان پس از باخت تیمش برابر تیم قدرتمند ایسلند در مسابقت قهرمانی جهان گفت: همان طور که پیش بینی می کردیم بازی برابرتیم های اروپایی خیلی سخت است.
در راستای دستیابی به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو، رویکرد مدیریت ساپکو بر افزایش یک‌پارچگی تمامی ارکان تامین و تولید قرار گرفت.
توسعه ظرفیت پتروپالایشی سال هاست در دولت‌های مختلف نادیده گرفته شده و صرف اینکه کشور‌های خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری یا فاینانس چنین پروژه‌هایی نشده‌اند، این طرح‌ها جلو نرفته‌اند. با روی کار آمدن وزارت نفت دولت جدید انتظار می‌رفت پتروپالایشگاه به یک سیاست صنعتی اولویت‌دار دولت تبدیل شود؛ اما...
با بازنشستگی سیدجلال حسینی وظیفه رهبری بازیکنان خط دفاعی به یک مهره تازه وارد، اما باتجربه واگذار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ