کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان جدید پیکان می‌گوید این تیم با حضور رسول خطیبی در لیگ بیست و سوم عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هوادار متمول به ساختار باشگاه کمک می کند اما در مسائل فنی دخالتی ندارد.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال، دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند.
پرسپولیس با برد دربی دراماتیک صد و یکم در فینال جام حذفی و با شکست مجدد استقلال دومین جام را نیز فتح کرد تا فصلی درخشان و رویایی برای هوادارانش رقم بزند
شرزود تمیروف مهاجم تیم پیکان در نیمه دوم بازی یک موقعیت عالی را برابر دروازه پرسپولیس از دست داد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس عالی بوده است.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
گلر ملی‌پوش پرسپوليس در جشن پیروزی‌اش با هواداران به این شکل با اشاره به خالی شدن سکوهای طرفدار سپاهان بعد از باخت چهار گله، هواداران پرسپولیسی را تهییج کرد.
خیبر هم در خانه به ون‌پارس اصفهان باخت تا نوار نتایج خوبش پاره شود. حالا این تیم اصفهانی که در جام حذفی نمایش عالی مقابل پرسپولیس داشت، به صف مدعیان صعود نزدیک شده است.
علی فیروزی بازیکن و سرمربی سابق نفت اولین کسی است که به مصاحبه دو روز پیش یحیی گل محمدی پاسخ می‌دهد اگرچه موضوع ارتباطی به این تیم ندارد!
مربی فولاد گفت که آنها حواشی دیدار با پرسپولیس را فراموش کرده و به دنبال پیروزی برابر تراکتور هستند.
روبرتو تورس در مورد اولین گلش با پیراهن فولاد در صفحه اینستاگرامش چند جمله نوشت.
رای دادگاه عالی ورزش درخصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
رای دادگاه عالی ورزش درخصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
رای دادگاه عالی ورزش در‌خصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
آقا یحیی و بیرانوند تحت تاثیر عملکرد من قرار گرفته بودند و بعد از بازی من را تشویق می‌کردند و می‌گفتند عالی بودی.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از هم تیمی پیشین خود در تیم ملی ایران گفت: علی دایی برای پیراهن ملی جان می‌داد و در دیدارهای زیادی برای سربلندی ایران تلاش کرد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در جلسه امروز هیات عالی واگذاری، شرایط واگذاری ۵۱ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مصوب شد.
علی احسانی می‌گوید شایعه 3-0 شدن بازی ذوب آهن با پرسپولیس و تراکتور برای تحت الشعاع قرار دادن ماجرا سینا اسدبیگی است.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ