مدافع تیم ملی آمریکا در خصوص بازی با ایران گفت: فکر می‌کنم از ابتدای مسابقه نباید اصلا پرریسک بازی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکسی از ریما رامین فر و پسرش منتشر شد.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش اقباشاوی چهره‌هایی هستند که در این اثر اپیزودیک و بر روی موسیقی متن محمدرضا علیقلی صداپیشگی کرده‌اند و به سطح کیفی این کمیک موشن به شکل معناداری افزوده‌اند.
ریما بنت بندر آل سعود سفیر عربستان سعودی در واشنگتن، در اظهاراتی به طور تلویحی آمریکا را درباره کاهش فروش تسلیحات به ریاض، تهدید کرد.
ریما بنت بندر سفیر عربستان در آمریکا به موضع گیری درباره روابط میان ریاض و واشنگتن پرداخت.
ریم الهاشمی، وزیر همکاری‌های بین‌المللی امارات گفت: ایران به اشغال جزایر سه‌گانه پایان دهد. تاریخ، حاکمیت ما بر این جزایر را ثابت می‌کند. منبع: کاوش مدیا
دکتر ریما مویزینکو، کارشناس تغذیه روسی اعلام کرد: خوردن میوه‌ها به مقدار زیاد به خصوص سیب، می‌تواند بیماری‌های مزمن قدیمی یا حتی ایجاد بیماری‌های مزمن جدید را تشدید کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ