قزوین - مربی شمس آذر با بیان اینکه تیم ما در بازی امروز از هر لحاظ برتر بود، گفت: به حواشی توجه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم کار فنی خود را انجام دهیم و در ۹۰ دقیقه ثابت کردیم کار فنی ما به حواشی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد هواداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.
رهبر انقلاب فرمودند: شما ثابت کردید دریای آزاد متعلق به همه است، {اینکه میگویند} ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی ها از فلان تنگه ها عبور کنند غلط اضافی است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
محمد صلاح، مهاجم لیورپول، پس از برتری 1-0 مقابل برنتفورد می‌گوید تلاش زیادی دارد تا رکوردها را بشکند.
هافبک تیم فولاد خوزستان معتقد است تیمش در جدال با گل‌گهر از داوری ضرر کرده.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: روز ملی شدن صنعت نفت روزی تاریخی است که دست بیگانگان از صنعت نفت قطع شد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید کاسمیرو ثابت کرده که ارزش چنین سرمایه‌گذاری سنگینی را داشته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درباره تبادل زندانیان با آمریکایی‌ها گفت: ما گفتیم برای تبادل زندانیان به طور غیرمشروط و بدون گره زدن آن به موضوعات دیگر آمادگی داریم و حسن نیت خود را با آزاد کردن یک زندانی دو تابعیتی با نگاه به وضعیت وی ثابت کردیم. متاسفانه ما اقدام متقابل و تشویق کننده‌ای شاهد نبودیم.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی‌دهند.
لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، از اینکه به عنوان کاپیتان نرآتزوری گل پیروزی بخش تیمش را در دربی میلان به ثمر رساند، احساس غرور می‌کند.
لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، از اینکه به عنوان کاپیتان نرآتزوری گل پیروزی بخش تیمش را در دربی میلان به ثمر رساند، احساس غرور می‌کند.
بودا مندز برزیلی، عکاس گتی ایمیجز که در این پروژه با فیفا همکاری می‌کند در خصوص عکاس‌های ثبت شده به شیوه عکاس کبوتر گفت: سعی کردیم جلوه هنرمندانه تری به کار بدهیم؛ برای این کار از خطوط زمین بازی و همچنین سایه‌ها استفاده کردیم. عکس‌های معمولی بازی از این زاویه گرفته نمی‌شود و مطابق معمول از کنار زمین ثبت می‌شود. ما با استفاده از این شیوه، انعطاف کار را بالا برده ایم و اگر بخواهیم از آن جا، چیزی که با دوربین بدون لنز ثبت می‌شود را شرح دهیم.
مهاجم تیم شمس آذر قزوین کسب تساوی مقابل پرسپولیس را دلیلی بر اثبات شایستگی‌های تیم خود عنوان کرد.
رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت‌ها را متوقف کنند، اما ثابت کردیم مقاومت و همکاری تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی های غرب است.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: ثابت کردیم شکست مقابل ترکیه در قهرمانی جهان یک اتفاق بود و سابریست ها توانایی خود را به رخ دنیا کشیدند.
حادثه‌ی اخیر، افتخارات جنبش جهاد اسلامی فلسطین را مضاعف ساخت و جایگاه جهاد اسلامی را در حرکت مقاومت شکوهمند ملت فلسطین ارتقاء بخشید. شما با مقاومت شجاعانه‌ی خود، سیاست خدعه‌آمیز رژیم غاصب را خنثی کردید. شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهائی هم میتواند بینی دشمن را به خاک بساید.
حادثه‌ی اخیر، افتخارات جنبش جهاد اسلامی فلسطین را مضاعف ساخت و جایگاه جهاد اسلامی را در حرکت مقاومت شکوهمند ملت فلسطین ارتقاء بخشید. شما با مقاومت شجاعانه‌ی خود، سیاست خدعه‌آمیز رژیم غاصب را خنثی کردید. شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهائی هم میتواند بینی دشمن را به خاک بساید.
اظهارات داورزنی یکی دو مورد بحث‌برانگیز در دل دارد؛ اول اینکه تلویزیون که خیالش راحت شده نباید پولی به حساب فدراسیون جهانی بپردازد، از دادن پول مذکور به فدراسیون والیبال هم طفره رفته و از آن عجیب‌تر اینکه طبق ادعای محمدرضا داورزنی، بازی‌ها را بدون اینکه حق پخش را بخرند از منبعی نه چندان قانونی روی آنتن برده‌اند. جمیع این اتفاقات باعث شده حالا کار سخت‌تر از قبل شود، چون فدراسیون جهانی پول پاداش‌هایی را که قرار است به فدراسیون والیبال برسد، به عنوان حق پخش تلویزیونی برمی‌دارد. از آنجا که پول پاداش‌ها ته کشیده حالا همان‌طورکه فدراسیون ادعا کرده آن‌ها یک میلیون دلار هم بدهی دارند!
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.
در ابتدای این جلسه محسن امیریوسفی رئیس کانون با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور پر تعداد اعضای جوان کانون گفت: سال اول حضور ما در شورا یعنی سال ۹۷ صرف بحث وزارت کار و ثبت قانونی کانون کارگردانان سینما شد. سه مجمع عمومی برگزار و پس از موافقت مجمع تا اوایل سال ۹۸ تلاش کردیم بحث حقوقی کانون حل شود. کانون کارگردانان با تاریخچه ۳۲ ساله اعتبار خود را از اعضایش می گیرد، ولی با توجه به شرایط خانه سینما و رای مجمع عمومی باید جایگاه حقوقی هم می‌یافتیم و در نهایت به صورت انجمن کارفرمایی کارگردانان ثبت شدیم و این را مرهون اتحاد اعضای شورای مرکزی و اعضا هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ