مدیرعامل پرسپولیس وعده جدید برای پرداخت پاداش قهرمانی های فصل گذشته اعضای تیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را ابراز کرد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای پاسداری از انقلاب و صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران گفت: سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه به زودی رونمایی می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که همه چیز در استقلال با پول حل نمی شود و برخی دستاوردها ساختنی هستند.
دوست دارید با رونالدو ملاقات و حتی تمرین کنید؟ فوق ستاره پرتغالی این شانس را به شما داده است.
مدیرعامل استقلال در یکی از اولین کنش های مدیریتی اش در این باشگاه وعده داد بزودی سه چهار بازیکن جدید را به تیم اضافه می کند.
علی خطیر اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن جدید است.
کای هاورتز، ستاره تازه وارد آرسنال، بعد از اولین بازی خود به هواداران وعده داد امسال به این تیم برای کسب جام کمک خواهد کرد.
مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال، امروز وعده داد بانوان می‌توانند در جریان فصل آینده به ورزشگاه‌ها بروند.
رئیس فدراسیون فوتبال در شروع مراسم قرعه کشی لیگ برتر امیدواری کرد فصل جدید لیگ برتر پویایی داشته باشد.
رضا درویش همچنان در مورد زمان شروع تمرینات پرسپولیس زمان مشخصی را اعلام می‌کند.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران قبلی استقلال با وعده‌هایشان به تیم ضربه زدند.
علی آبادی در ادامه با اشاره به موضوع خودرو و طرح جامعی که به زودی در این خصوص ارائه خواهد کرد، گفت: ما می‌توانیم به زودی این مشکل را با توجه به راهکار‌های عالمانه و هوشمندانه در تعامل با دنیا برطرف کرد. واردات هوشمند و به موقع می‌تواند بازار را تنظیم کند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا دو هفته دیگر سرمربی تیم امید انتخاب می‌شود.
پرسپولیس سپاهان را در جام حذفی شکست داد و در لیگ برتر باخت تلخی مقابل این تیم داشت، آیا این سرنوشت برای گل‌گهر هم تکرار می‌شود؟
با عرضه XB1 مصرف کننده ایرانی، خودروی کاملا متفاوتی را تجربه خواهند کرد، مصرف کننده ایرانی با این محصول با استانداردهای روز دنیا در تولید خودروها آشنا خواهد شد. این جملات پیش‌بینی مدیر عامل گروه بهمن از جایگاه SUV  جدید بهمن موتور در ایران است. XB1 محصول جدید بهمن موتور است که طبق وعده مدیران این شرکت سال 1402 به بازار می‌رسد.
وزیر امور خارجه در حاشیه مراسم جشن دیپلماتیک نوروز ۱۴۰۲ گفت: سال جدید را در شرایطی شروع می‌کنیم که موفقیت‌هایی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است و این موفقیت‌ها بیش از آنچه تاکنون اطلاع‌رسانی شده است رقم خواهد خورد. هدف اصلی از برگزاری برنامه امروز با حضور سفرای خارجی، معرفی هرچه بیشتر آداب و فرهنگ ملی سرزمین عزیزمان ایران بود.
ریاست فدراسیون فوتبال می‌گوید به زودی سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی می‌شود.
مسکن تدریجی در قالب خانه‌های ویلایی با فراهم ساختن ایجاد سکونت‌گاهی امن و ایمن در کوتاه مدت، مانعی در برابر فشار‌های تورمی و تکانه‌های اقتصادی در بازار مسکن خواهد بود.
مدیرعامل استقلال در وعده جدیدی به بازیکنان اعلام کرده که در صورت برد مقابل پرسپولیس پاداش ویژه‌ای را به آنها اهدا خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین این تیم تاکید کرد که سرمربی پرتغالی نه تنها این فصل بلکه سال آینده هم در راس کادر فنی این تیم حضور خواهد داشت.
مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر وعده همیشگی کسب ستاره سوم در صورت حضور بلندمدت در استقلال را تکرار کرد.
استقلال در بازی با نساجی، ممکن است با مهاجمان هدف بیشتری وارد زمین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ