مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از فردا در بندرعباس آغاز می‌شود و پاداش 30 هزار دلاری این تورنمنت در انتظار مشخص شدن تیم‌های برتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوونتوس امشب در هفته اول سری A با نتیجه 3-0 اودینزه را شکست داد.
اسلحه ساخته شده به مسلسل ماکسیم توکارف معروف شد و حدود 3 هزار قبضه از آن درکل تولید شد که تقریبا همگی به نیروهای جمهوری خواه در اسپانیا و نیروهای چپ چین در دهه 30 میلادی، اهدا شد. این سلاح در خدمت اتحاد شوروی با مسلسل سبک DP27 و بعدتر DPM جایگزین شد.
تاتنهام و بایرن مونیخ در معامله هری کین اختلاف 30 میلیون یورویی دارند.
اگر پابلو توره برابر بارسا بازی کند، خیرونا باید 300 هزار یورو به عنوان جریمه به بارسا بپردازد.
اسپانیا در اولین بازی خود در جام جهانی فوتبال زنان و در روزی که الکسیا پوتیاس نیمکت نشین بود، 3-0 برابر کاستاریکا پیروز شد.
رئال مادرید ملزم به پرداخت مبلغی حدود 34 میلیون یورو تا پیش از تاریخ 30 جولای شده است.
در شرایطی امروز سرپرست جدید استقلال معرفی شد که آقای گل سابق آبی ها از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است.
جلسه مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز 30 اردیبهشت برای انتخاب اعضای جدید هیات‌مدیره برگزار می‌شود.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: گروه خودروسازی سایپا فروردین ماه سال گذشته، 20 هزار دستگاه خودرو تولید کرد و اکنون این عدد به حدود 30 هزار دستگاه خودرو رسیده است، از اینرو رشد 41 درصدی در حالی محقق شده که تولید خودرو در این مجموعه بدون هیچ کسری قطعه بوده و تمام خودروها تجاری شده است.
قیمت پیکاپ دوکابین بهمن M9 احتمالا از 22 هزار دلار شروع خواهد شد و در بالاترین تریم خود حتی به بالای 30 هزار دلار هم دست پیدا می‌کند. اگر گروه خودروسازی بهمن موتور، پیکاپ فوتون مارس 9 را تحت نام بهمن M9 وارد ایران کند، احتمال می‌دهیم که قیمت آن در نسخه استاندارد و در بازار آزاد، به بالای 3 میلیارد تومان هم برسد!
این مسابقات در کیش جایزه 30 هزار دلاری خواهد داشت و‌ تنیسورهای حاضر برای کسب عناوین برتر به مدت دو هفته با هم مسابقه می‌دهند.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
باشگاه بایرن از مرز 300هزار عضو رسمی عبور و جایگاه خود را به عنوان یک باشگاه ورزشی با بزرگترین عضویت در جهان تثبیت کرد.
دیدار سپاهان اصفهان و پرسپولیس درجام حذفی با حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با مقام هشتمی نماینده ایران در دوی 3هزار متر پیگیری شد.
امین اسماعیل نژاد این روزها دوباره فرم فوق العاده خود را به دست آورده است.
بعد از آنکه فرانسوی‌ها با امضای یک تقاضانامه خواهان تکرار فینال جام جهانی شدند 300هزار نفر آرژانتینی در مقابل تقاضانامه‌ای را امضا کرده و از فرانسوی‌ها خواستند گریه نکنند.
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در چهارمین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری، حدود 30 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.
گلی که مانوئل نویر امروز خورد را دقیقا 30 سال پیش احمدرضا عابدزاده دریافت کرده بود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفتی ایران گفت: این اتحادیه در حال حاضر مشغول صادرات روزانه 30 هزار بشکه هیدروکربور سبک یا همان بنزین است.
دکتر علی رستمی با بیان اینکه شرکت مس در فروش شهریورماه افزایش 47 درصدی در مقایسه با شهریور سال گذشته را به ثبت رساند، گفت: درآمد کل 6ماهه این شرکت به 39هزار 726میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از 14 درصدی را نشان می دهد.
مبلغ قرارداد پنج دستیار خارجی کارلوس کی روش در تیم ملی، جمعا ماهی 30 هزار یورو است.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است آنتوان گریزمان وقتی از دقیقه 60 وارد زمین می شود، بهتر کار می کند، اما خیلی‌ها معتقدند دلیل ورود دیرهنگام گریزمان به زمین چیز دیگری است.
اکثر حشرات و میکروب‌های یافت شده روی ماسک‌ها برای انسان خطرناک نبودند، اما چندین مورد پیدا شدند که می‌توانند آسیب جدی به همراه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ