اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لحظه‌ای که روی سکو پریدم و لحظه‌ای که مدال را گرفتم، همه‌‌چیز حس خوبی داشت و قشنگ بود؛ امیدوارم با این مدال دیگر همه قانع شده باشند که من دونده 100 مترم.
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: سهمیه بانوان وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی هانگژو کاهش پیدا کرده که این تصمیم نگاه درستی نیست.
تیرانداز رشته ۲۵ متر تپانچه زنان بعد از کسبب مدال برنز تیمی در بازیهای یونیورسیاد گفت: همه ورزشکاران عملکرد خوبی داشتند و تمام تلاش خود را کردند اما در هر رشته سطح مسابقات متفاوت است.
مهدی طارمی، بازیکن تیم‌ملی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود و انتظار چنین بازی‌ای از قرقیزستان نداشتم.
نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری با انتقاد از عدم اعزام تیم بانوان به بازیهای آسیایی گفت: وقتی رکابزنی داریم که در تورهای جهانی می درخشد حتما در بازیهای آسیایی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
پیمان بابایی توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه صنعت نفت را باز کند تا آبی ها برنده به رختکن بروند.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
مدافع آلومینیوم تاکید دارد تیمش نتایج خوبی در این فصل داشته است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، در جریان بازی امشب تیمش مقابل لیون به شدت مورد اعتراض هواداران این تیم قرار گرفت.
وحدت حنانوف با بازی خوب و گل فرصت طلبانه، جای پای خود را در ترکیب سرخپوشان محکم‌تر کرد.
تنها شناگر کم بینا اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: با تمرینات خوبی که طی یکسال گذشته پشت سر گذاشتم و با انگیزه و روحیه بالایی که دارم تنها به قهرمانی در بازیهای پاراآسیایی فکر می‌کنم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه در هفته های اخیر شاهد بازیهای خوبی از استقلال هستیم گفت: آبی پوشان به هماهنگی رسیده و بازیهای قابل قبولی از خود ارائه می کنند.
سرانجام امیر علی صادقی فرصت خوبی برای خودنمایی در ترکیب استقلال پیدا کرد. او با شروع نیمه دوم بازی با صنعت نفت به جای سعید مهری وارد میدان شد.
علی صفایی در بازگشت به لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود و جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است، گفت: داوری بهترین اتفاق این بازی بود و از آن حمایت می کنم.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود، گفت: جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در صورتی بانوان پاراوزنه بردار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام می‌شوند که در اردوهای استعدادیابی و قهرمانی کشور رکورد خوبی را به ثبت برسانند.
کریم انصاری‌فرد یک هفته پس از نمایش خوبی که در لیگ یک قبرس داشت و توانست در جریان برتری اومونیا نخستین گل فصل خود را به ثمر رساند، در عرصه ملی نیز توانست یک بازی موثر از خود بر جای بگذارد.
تونی کروس و تیبو کورتوا در پایان بازی رئال برابر سلتیک، از بازی خوب ادن هازارد تمجید کردند.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش جای خالی فرانک کسیه را احساس نمی‌کند و شارل دکتلار، خرید جدید میلان، آماده است برای روسونری به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ