وحدت حنانوف با بازی خوب و گل فرصت طلبانه، جای پای خود را در ترکیب سرخپوشان محکم‌تر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت استقلال می گوید اعضای نیمکت این تیم را افرادی تشکیل داده اند که می توانند در دقایق پایانی بازی های تیم به میدان بروند.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج‌شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس نوشت: اغلب مهاجران ایرانی در خارج از کشور جزو نخبگان نیستند و بخشی از آن‌ها لمپن‌هایی هستند که از طریق پناهندگی سیاسی و حقه بازی توانسته‌اند آن طرف بروند در خلافکاری هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستند.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان برابر کره‌جنوبی به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم فرانسه بروند.
بازیکن جوان فوتبال ایران با عقد قراردادی رسمی به پاختاکور ازبکستان پیوست.
جهان آبادی گفت: بر این باور هستم که احیاء گشت ارشاد مخرب است و جز آسیب به امنیت کشور و اینکه مردم را تحریک به چالش مجدد کند و روی اعصاب مردم راه بروند و دیگر دلایل مثل افزایش مهاجرت، دلخوری‌ها و شکاف بین حاکمیت و مردم را در پی نخواهد داشت و حاصل دیگری برای مردم ندارد.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف چینی خود شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.
این بیماری موسوم به «آنسفالیت بی‌حالی» که در موارد شدید می‌تواند باعث شود قربانیان به حالت کما بروند، از اواخر سال ۱۹۱۶ برای بیش از یک دهه در سراسر جهان گسترش یافت و حداقل یک میلیون نفر را در این مدت تحت تاثیر قرار داد. ترسناک‌ترین چیز در مورد آنسفالیت این است که ما هنوز مطمئن نیستیم دقیقاً چیست.
ملی‌پوشان ایرانی در شرایطی در اولین تقابل باید فردا به مصاف آلمان بروند که در هفته نخست که به میزبانی ژاپن برگزار شد، نتایج خوبی نگرفته و انتقادات زیادی را به جان خریدند
با وجود وعده برای بهتر بازی‌کردن بعید به نظر می‌رسد امروز تیم ملی والیبال ایران کار ساده‌ای پیش‌رو داشته باشد. آن‌ها در حالی باید به مصاف عقاب‌های اروپا بروند که رقیب صدرنشین رده‌بندی جهان است
سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید، دوست نداریم اتفاقاتی بیفتد که در آینده استان کرمان و باشگاه‌های این استان زیر سوال بروند.
انتخاب دستگاه‌ها به جای افراد اشتباه است. این امر باعث می‌شود که جهان از دستاورد‌های واقعی اقتصادی و بشردوستانه که به مردم اجازه می‌دهد به جایی که نیاز دارند بروند محروم شود و به جای آن تلاش برای اختراع ماشین‌هایی که می‌توانند جایگزین انسان‌ها شوند به امری متداول تبدیل شود. این محدودیت‌های برای عبور از مرز‌های ملی برای مهاجران اقتصادی وضعیت همگان به ویژه فقرای جهان را بدتر می‌سازد.
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
مهندسان فرانسوی نیاز به یک نوع سلاح جنگی را حس می‌کردند که بتواند از سربازان‌شان در مقابل سلاح‌های گرم محافظت کند (حداقل در برابر سلاح‌هایی با کالیبر پایین) و مهم‌تر اینکه بتوانند با محافظت بیشتری سنگر به سنگر پیش بروند و به دشمن فشار بیاورند.
مهندسان فرانسوی نیاز به یک نوع سلاح جنگی را حس می‌کردند که بتواند از سربازان‌شان در مقابل سلاح‌های گرم محافظت کند (حداقل در برابر سلاح‌هایی با کالیبر پایین) و مهم‌تر اینکه بتوانند با محافظت بیشتری سنگر به سنگر پیش بروند و به دشمن فشار بیاورند.
در حالی که بهترین تیم‌های ملی از سراسر جهان به قطر آمده‌اند تا برای جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم بروند، هواداران تیم‌ها در هر سنی با رنگ‌های متفاوت برای تشویق پرشور و هیچانی آماده می‌شوند.
جواد نکونام هم در استوری‌ای اینستاگرامی از پرویز برومند حمایت کرد.
رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: این سرنخ سبب شد تا ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم قانونی به مخفیگاه متهمان بروند و هر سه سارق جوان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.
این همه تأکید اصلاح‌طلبان بر گفتگو با جوانان معترض و مخالف هم جالب توجه است، چون هیچ گاه ندیدیم این تأکید را بر گفتگو خودشان با مخالفان داشته باشند، به میان جوانان مخالف و منتقد و معترض به اصلاح‌طلبان بروند، حرف‌شان را و شعار‌ها و اعتراض‌شان را مستقیم گوش دهند.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
برنامه رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان مشخص شد که طبق آن شاگردان محمد بنا باید از شنبه به میدان بروند.
پرویز برومند سنگربان سابق استقلال در یک پست مشترک اینستاگرامی، نسبت به احتمال انتقالی کاوه رضایی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
حبیب‌الله نجفی، برادر شهید محیط‌بان «برومند نجفی‌» گفت: برادر من ۱۰ سال از جان و مال خود برای تعصبی که نسبت به طبیعت داشت، مایه گذاشت و هر کاری برای حفظ آن منطقه کرد؛ برادر من از اتفاقی که برای مقتول افتاد به شدت متأثر بود و داغ سنگینی بر دل او مانده بود. برومند به جان پدرمان قسم می‌خورد که هیچ عمدی در این اتفاق نبوده و فقط برحسب وظیفه عمل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ