مراسم رونمایی از سردیس کشتی‌گیر شهید سجاد عفتی امروز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون کشتی، خانواده شهید عفتی و برخی از ملی‌پوشان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اتحاد کلباء با حضور مهدی قایدی، از کیت جدید خود رونمایی کرد.
باشگاه اتحاد کلباء با حضور مهدی قایدی، از کیت جدید خود رونمایی کرد.
بار دیگر امید نورافکن غایب مورد توجه یک مراسم دیگر بود که توسط باشگاه سپاهان ترتیب داده شده بود.
در مراسم رونمایی از پیراهن طلایی پوشان اصفهانی شماره بازیکنان این تیم نیز در فصل پیش رو مشخص شد.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
موشک «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فتاح» صبح امروز با حضور رئیس جمهور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده رونمایی شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: موشک فتاح در پرتو ایمان به خدا و تلاش و مجاهدت جمعی ساخته شده و کارهایی که سپاه و نیروی هوافضای سپاه انجام می‌دهند علم پایه است.
مراسم رونمایی از هشت سردیس‌ شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، شنبه ۹ اردیبهشت، با حضور امرای ارتش در محل ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
مراسم رونمایی از اتصال متقابل پیام رسان‌های ایرانی عصر امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
مراسم الحاق و رونمایی از تسلیحات و تجهیزات جدید نزاجا هم‌زمان با هفته ارتش و با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پادگان شهید زرهرن برگزار شد.
مراسم افتتاح خط تولید و رونمایی از جت آموزشی پیشرفته یاسین
در مراسم آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلای ایران که با حضور دکتر فرزین و رییس و اعضای شورای پول و اعتبار برگزار شد از اقدامات بانک ملی ایران برای ارائه ارز به متقاضیان تقدیر شد.
در جریان مراسم معارفه مسئولان انجمن کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور از دو کتاب «کیمیای کیک بوکسینگ» و «قوانین کیک بوکسینگ» به تألیف تورج عنصری رونمایی شد.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی در استادیوم البیت پیش از شروع افتتاحیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مورد عجیب، اصرار به برگزاری مراسم رونمایی است. مراسمی که ظاهرا فقط در ایران برای رونمایی از پیراهن تیم ملی گرفته می‌شود و در آن اصرار عجیبی است که از مسئولان دولتی، فدراسیون، بازیکنان و پیش‌کسوتان فوتبال دعوت شود. با توجه به فضای کنونی جامعه، برگزاری مراسمی به این شکل به قدر کافی محل سؤال است
مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال
کارلوس کی‌روش به دلیل کسالت در محل مراسم بدرقه و رونمایی از لباس تیم ملی ایران شرکت نکرد.
با اعلام فدراسیون فوتبال فردا طی مراسمی به طور رسمی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی رونمایی می‌شود.
فدراسیون فوتبال با تصمیمی عجیب مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی را لغو کرد.
طبق اعلام مجید ساعدی‌فر، مالک برند مجید قرار است پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز شنبه ۳۰ مهر برگزار شود.
مراسم رونمایی مرحله نخست ناوگان حمل و نقل شهری
مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ