شبکه تلویزیونی تله سور teleSUR آمریکای لاتین مصاحبه‌ای با جمیله علم الهدی که او را بانوی اول ایران می‌نامد انجام داده و در این گفتگو همسر رئیسی به بیان نظرات خود در رابطه با موضوعات مرتبط با زنان بیان داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از این فصل در لالیگا بین دو نیمه هم مربیان و بازیکنان باید مصاحبه کنند!
نشریه لهستانی فکت با بازیکنی مصاحبه کرده که آن را کوتاه قامت‌ترین فوتبالیست جهان معرفی می‌کند.
بعد از بازی مسی در حاشیه با خبرنگاران مصاحبه کرد و سپس آنتونلا گونزالس گزارشگر زن با هیجان توییت کرد:
در حالیکه هنوز انتقال کای هاورتز به آرسنال به صورت رسمی اعلام نشده، تصاویری از اولین مصاحبه‌ او در فضای مجازی لو رفته است.
ایران در شرایطی روز گذشته با ستاره‌هایش عازم بیشکک شد که مصاحبه مهدی طارمی واکنش‌های زیادی به همراه داشت.
جارد بوون، زننده گل قهرمان وستهم در لیگ کنفرانس اروپا، رفتار عجیبی با یک هوادار در جریان جشن قهرمانی داشت.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روزهای اخیر مواجه شد.
گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، احساس خود از قهرمانی را با فارسی دست و پا شکسته بامزه‌ای ابراز کرد.
کارلو آنچلوتی در حال مصاحبه با شبکه تلویزیونی رئال مادرید بود که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه در کنارش ظاهر شد و مصاحبه او را قطع کرد و مربی تیمش را در آغوش کشید.
در حالی که طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها به شکل دسته‌جمعی به مصاحبه عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما و کاپیتان تیم ملی حمله کردند، چند کانال تلگرامی در هجمه جدید علیه فردوسی‌پور با انتشار این عکس نوشتند: عاقبت تزویر، رسوایی است!
یک خواننده مشهور عرب در مصاحبه جدید خود به افزایش محبوبیت جورجینا رودریگز بین جوانان کشورش واکنش نشان داد.
مصاحبه جدید فرزاد حاتمی حواشی زیادی به همراه داشت.
کریم بنزما 15 سال پیش در مصاحبه با موندودپورتیوو از علاقه اش برای بازی در بارسا خبر داده بود.
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
منصور برزگر چند روز بعد از مصاحبه انتقادی از علیرضا دبیر در خانه کشتی و در جمع ملی پوشان حاضر شد.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
مصاحبه جنجالی شب گذشته کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است.
سایت معتبر World of volley به مصاحبه اخیر امین اسماعیل نژاد درباره وضعیت سربازی اشاره و در این باره گزارشی منتشر کرده است.
بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال در انجام وظایف خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عملکرد سئوال برانگیزی داشته‌اند.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.
مرضیه جعفری مربی پرافتخار فوتبال زنان و سرمربی تیم خاتون بم در مصاحبه ای از علاقه اش به علی پروین گفته بود. او گفته بود با اینکه استقلالی است، اما علاقه‌ای به علی پروین دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ