شبکه تلویزیونی تله سور teleSUR آمریکای لاتین مصاحبه‌ای با جمیله علم الهدی انجام داده و در این گفتگو همسر رئیسی به بیان نظرات خود در رابطه با موضوعات مرتبط با زنان بیان داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادر مدافع تیم ملی جوانان عراق در مصاحبه ای تلویزیونی از توافق برادر خود با باشگاه مس رفسنجان ایران صحبت کرد.
شبکه تلویزیونی تله سور teleSUR آمریکای لاتین مصاحبه‌ای با جمیله علم الهدی که او را بانوی اول ایران می‌نامد انجام داده و در این گفتگو همسر رئیسی به بیان نظرات خود در رابطه با موضوعات مرتبط با زنان بیان داشته است.
جمیله علم الهدی: در این همایش زنان تاثیرگذار تقریباً یک هزار زن شرکت کردند، توانستیم ۸۰ زن از شهر تهران بازدید کنند و آن همایش تأثیر زیادی روی مهمانان ما گذاشت.
محمد مرندی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربی، گفت: مذاکره مستقیم میان ایران و آمریکا صورت نمی‌گیرد، بلکه مذاکرات غیرمستقیم و با ارسال پیام‌هایی توسط طرف‌های ثالث است و همه آن‌ها مربوط به مسئله زندانیان و دارایی‌هایی است که آمریکا، آن‌ها را تصرف کرده است.
در اتفاقی عجیب و جنجالی، رجب طیب اردوغان حین مصاحبه انتخاباتی در تلویزیون دولتی ترکیه برای دقایقی به خواب فرو رفت.
اردوغان شامگاه سه‌شنبه در اولین مصاحبه تلویزیونی خود بعد از پایان دور اول انتخابات ریاست جمهوری، گفت: «اراده‌ای که پای صندوق‌های رأی متجلی شد، مقدس است. برای نشان دادن اتحاد [خود با مردم]، ما بلافاصله فرایند آماده‌شدن برای انتخابات ۲۸ می‌را آغاز کردیم. امروز با همه سران (ائتلاف) ملاقات داشتم».
کارلو آنچلوتی در حال مصاحبه با شبکه تلویزیونی رئال مادرید بود که فلورنتینو پرز، رییس باشگاه در کنارش ظاهر شد و مصاحبه او را قطع کرد و مربی تیمش را در آغوش کشید.
وزیر خارجه ترکیه در مصاحبه تلویزیونی با شبکه دولتی ترکیه از احتمال نشست وزرای خارجه ایران، سوریه، ترکیه و روسیه در مسکو در اوایل ماه آینده خبر داد.
وزیر جنگ تندرو پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه تلویزیونی با حمله به سیاست‌ خارجی نتانیاهو، توافق ایران و عربستان سعودی را «شکست سیاست خارجی» این رژیم توصیف کرد.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
وزیر خارجه در مصاحبه تلویزیونی گفت: همسر رئیس جمهور مبتکر و محور کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار بودند. برخی از مهمانان خارجی ما به همسر رئیس جمهور بانوی اول می‌گفتند. خانم علم‌الهدی پاسخ می‌دادند که من بانوی اول نیستم./صداوسیما
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس جمهور فرانسه امروز در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد: باید آنچه روسیه می خواهد را برایش تضمین کنیم.
گرانیت ژاکا، ستاره آرسنال، بعد از پیروزی این تیم مقابل چلسی در یک مصاحبه تلویزیونی از کلمه‌ای نامناسب استفاده کرده و خبرساز شد.
«ولودیمیر زلنسکی» در یک مصاحبه تلویزیونی از تمایل خود برای رفتن به شبه جزیره کریمه، که بخشی از خاک روسیه محسوب می شود، سخن به میان آورد.
وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه ای تلویزیونی تصریح کرد: نشانه‌ای از تصمیم «پوتین» برای استفاده از سلاح هسته ای وجود ندارد.
مشروح مصاحبه شبکه سی بی اس آمریکا با حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ابراهیم رئیسی در آستانه سفر به نیویورک به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفتگویی با شبکه تلویزیونی CBS آمریکا داشت.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی درباره عملکرد درخشانی که در بازی اخیر فاینورد داشت صحبت کرد و گفت گلزنی در این مسابقه برایش بسیار مهم بوده است.
گزارشگر یکی از برنامه‌های تلویزیونی در اقدامی عجیب پیش از بازی قصد مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس را داشت که این موضوع با واکنش تند برخی از آن‌ها مواجه شد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در مصاحبه با شبکه اسکای‌ اسپورتس از کریستیانو رونالدو دفاع کرد و گفت از ستاره پرتغالی راضی است.
تعریف‌هایی متعددی از سهام و گروه‌های موجود در بازار سرمایه وجود دارد اما تک سهم‌ها از دو معنای مختلف تشکیل شده و سهامداران در زمان پیش‌بینی روند بورس باید به این نکته توجه کنند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در یک مصاحبه تلویزیونی با مردم ایران صحبت کرد. / پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ