اصلاح مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در دستور کار صد و دومین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت و موافقان و مخالفان آن درباره این لایحه نظرات خود را بیان کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری‌های سنگینی میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، در ام‌درمان و جنوب خارطوم جریان یافته است.
ارومیه - برای جلوگیری از وقوع فاجعه زیست محیطی در دریاچه ارومیه، امروز باید حق این دریاچه را بدهیم، درغیر این صورت ظرف ۱۰ سال آینده این دریاچه حقش را با قهر فاجعه‌بار طبیعت پس می‌گیرد.
با تداوم درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع، کمیته‌های پزشکی سودان نسبت به وقوع بحران بهداشتی در این کشور هشدار دادند.
تارنمای اسپوتنیک امروز به نقل از دمتری مدودف نوشت که افتراق و خیانت به بزرگترین تراژدی و فاجعه همگانی ختم می‌شود. با این وجود مسئولان روسیه اجازه وقوع آن را نخواهند داد و دشمن شکست خواهد خورد.
من اخیرا بازدیدی از رودخانه ارس داشته ام و دیدم که به صورت محسوس دبی آب کاهش پیدا کرده است. اگر این سد سازی‌ها ادامه یابد شمال غربی ایران دچار مشکل می‌شود. در جمهوری آذربایجان نیز این فاجعه در حال وقوع است. ایران باید تحرکات جدی تری انجام دهد که بلای افغانستان و طالبان بر سر آذربایجان نیاید.
یکی از مواردی که به شدت مورد مطالعه قرار گرفتع ازدحام جمعیت در منا شهری در نزدیکی مکه عربستان سعودی در طول مراسم حج زیارت سالانه مسلمانان در مکه بود. در تاریخ 24 سپتامبر 2015 میلادی ازدحام جمعیتی رخ داد که در جریان برخورد دو گروه از زائران در خیابانی باریک زمانی که در جهت مخالف یکدیگر در حال حرکت بودند، صورت گرفت و در جریان له شدگی ناشی از آن، 2426 نفر جان شان را از دست دادند فاجعه ای که به طور گسترده به منظور یافتن راه هایی برای انتشار خطوط ایمن و خود به خود در میان جمعیت مورد مطالعه قرار گرفته است.
فروریختن ساختمان‌های نوساز در پی وقوع زمین‌لرزه اخیر در ترکیه، خشم عمومی را در این کشور برانگیخته است. دو زمین‌لرزه شدید به بزرگی ۷/ ۷ و ۶/ ۷ریشتر باعث تخریب کامل ساختمان‌های نوساز شده و هزاران کشته بر جای گذاشته است.
بخش عمده عملیات امداد و نجات در ۲۴ ساعت نخست پس از وقوع یک فاجعه رخ می‌دهد. پس از آن، با گذشت هر روز شانس بقا کاهش می‌یابد.
رییس جمهوری ترکیه افزود: با توجه به وقوع زلزله‌ قهرمان‌ماراش، ادامه سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاملا مجازی برگزار خواهد شد.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
ده ها سازمان و نهاد حقوقی بین المللی با صدور بیانیه ای خواستار توقف فاجعه انسانی در یمن و لغو محاصره این کشور شدند.
بولتن دانشمندان اتمی در پس‌زمینه بحران اوکراین و افزایش هراس‌ها از وقوع جنگ اتمی، با اصلاح مجدد ساعت موسوم به «آخرالزمان»، فاجعه نیمه‌شب را روی تنها ۹۰ ثانیه تنظیم کرد.
وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن درباه وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داد و اعلام کرد که بیش از ۵ هزار بیمار کلیوی در آستانه مرگ قرار دارند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از احتمال وقوع یک "فاجعه" برای حزب جمهوریخواه آمریکا صحبت کرده و گفت، ممکن است با نامزد شدن از جانب یک حزب ثالث در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا در آرای محافظه‌کاران چنددستگی ایجاد کند.
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مقاله‌ای که برای روزنامه «روسیاسکایا گازتا» نوشته، گفت: اگر ما تضمین‌های امنیتی مناسب را دریافت نکنیم، تنش‌ها برای مدت نامحدودی ادامه خواهد داشت. جهان همچنان در آستانه جنگ جهانی سوم و یک فاجعه اتمی سرگردان خواهد بود. ما هر کار بتوانیم برای جلوگیری از وقوع این فاجعه‌ها انجام خواهیم داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:در صورت وقوع زلزله در تهران و با وجود ترافیک بسیار و خیابان‌های باریک فاجعه بزرگ تاریخ رخ خواهد داد.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که این حادثه تلفانی به همراه نداشته است اما گزارش‌ها حاکی از آن است که تعدادی ساختمان، سامانه‌ها و تجهیزات در سایت آسیب دیده‌اند اما هیچ کدام از آنها برای امنیت و ایمنی نیروگاه حساس نیستند.
این که ۴۵ درصد کسب‌وکار‌ها در معرض ورشکستگی کامل قرار دارند و ۵۵ درصد در فکر تغییر اشتغال هستند، پالس وقوع یک فاجعه را در بازار اشتغال مخابره می‌کند. حتمی‌ترین پیامد چنین رخدادی تعدیل نیرو و تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها است
فاجعه متروپل ظهر روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در خیابان امیرکبیر (امیری) واقع در مرکز آبادان رخ داد. در پی وقوع این حادثه، بخشی از برج شماره ۲ متروپل فروریخت. این حادثه ۴۳ فوتی و ۳۷ نفر مصدوم داشت.
طبق گزارش آکسفورد، حتی با واردات گاز روسیه از خطوط لوله گاز، مخازن ذخیره‌سازی گاز کشور‌های اروپای مرکزی ممکن است تا آغاز زمستان ۲۰۲۳-۲۴ فقط ۳۵ درصد پر شود.
نخبگان اهل سنت عراق تاکید کردند که حشد شعبی نماینده همه ملت عراق است و هرگونه تلاش برای دور نگه داشتن آن از صحنه امنیتی به معنای وقوع یک فاجعه دیگر است.
در میانه نگرانی‌ها نسبت به احتمال وقوع فاجعه هسته‌ای در نیروگاه اتمی زاپروژیا، ارتش اوکراین بار دیگر این نیروگاه را هدف قرار داد.
رئیس جمهور روسیه هشدار داد که حملات اوکراین به نیروگاه زاپروژیا پیامد‌های بسیار وخیمی به همراه دارد و ممکن است به فاجعه بزرگ منجر شود.
در بحبوحه ترس از وقوع فاجعه به دلیل گلوله باران مجدد در روز‌های اخیر که روسیه و اوکراین یکدیگر را مقصر می‌دانند، توجه زیادی به نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب اوکراین معطوف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ