رئیس قوه قضاییه گفت:در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت؛ در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ها در عرصه بانکداری دیجیتال، طی سال های اخیر به ضرورت و اهمیت وفادارسازی مشتریان خود، بیش از پیش توجه کرده اند و با ایجاد باشگاه مشتریان، سعی خود را در زمینه سرمایه گذاری مطلوب و منطقی در این عرصه نهاده اند. برهمین اساس بانک"ایران زمین" تا به امروز نیز یکی از باشگاه های فعال است که همواره سعی در به روزرسانی و تنوع خدمات خود دارد.
بیشتر باد معده تا حدی بوی نامطبوع دارند، اما اگر باد معده شما دائماً به‌طور باورنکردنی بدبو است و اتاق را پر از بو می‌کند، می‌تواند یک علامت هشدار دهنده باشد، زیرا می‌تواند با بیماری التهابی روده یا سندرم روده تحریک‌پذیر مرتبط باشد.
سرپرست فدراسیون راگبی پس از دریافت حکمش از وزیر ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی اولین استادیوم راگبی در ایران بزرگ‌ترین آرزوی من است که سعی دارم سال آینده این امر تحقق پیدا کند.
ایرنا نوشت: ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: امسال با رفع برخی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت از لحاظ فنی سعی دارم در صورت رویارویی با رضا کایالپ او را شکست دهم.
بازار سرمایه نسبت به عملکرد نهاد ناظر یا متولی بازار سرمایه منتقد است. نهاد متولی به جای این که سعی در جذب نقدینگی‌ها داشته باشد، یا عمق مناسب در بازار ایجاد کند و بازار را به سمت امنیت ببرد، بیشتر بر مدیریت شاخص متمرکز شده است. به نظر می‌رسد ترس از تکرار بازی‌هایی که سال ۱۳۹۹ اتفاق افتاد نیز وجود دارد.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
رییس فدراسیون اسکواش گفت: به منظور درآمدزایی و رفع مشکل معیشت ملی پوشان سعی داریم با برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تمرکز ورزشکاران را به جای کار مربیگری بیشتر معطوف تمرینات کنیم.
دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در رشته پارا کایاک گفت: سعی دارم در قهرمانی آسیا ازبکستان در دو ماده کایاک و کانو ۲۰۰ و ۵۰۰ متر به ۴ مدال دست پیدا کنم.
آمریکا با ارائه لایحه ای جدید سعی دارد محصولات و سرویس های ICT مرتبط با دولت های متخاصم خود از جمله چین، ایران، کره شمالی، روسیه، کوبا، ونزوئلا را محدود کند.
این ماجرا بیشتر جنس اتفاقات امنیتی تروریستی با عقبه سیاسی و امنیتی دارد. ما واقعا در ایران جریان مذهبی که تا این اندازه سازمان یافته و پیچیده عمل کنند، نداریم. اما مشخصا واضح است که این پروژه دختران ما را هدف قرار داده است و سعی دارد خانواده‌های آن‌ها را بترساند.
چین یک ماهواره سنجش از راه دور محرمانه به نام Horus۱ به مدار زمین فرستاد. این درحالی است که کشور سعی دارد عملیات پرتاب خود را بیشتر کند.
طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
طبعا من بیشتر با کسانی که انگلیسی صحبت می کنند ارتباط برقرار می کنم که تعدادشان زیاد نیست. با این وجود، با ایما و اشاره سعی می کنم با دیگران ارتباط برقرار کنم
والری گراسیموف که در اوایل ماه میلادی جاری به عنوان فرمانده نیرو‌های روسیه در اوکراین منصوب شد، سعی دارد انضباط بیشتری در ارتش روسیه ایجاد کند.
شیخ دیاباته می‌گوید سعی می‌کند زودتر به میادین بازگردد.
ملی پوش ایرانی پورتو تاکید کرد با وجود اینکه هت‌تریک کار سختی است ولی تلاش می کند تا این کار را بیشتر انجام دهد.
قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: سعی دارم در بازیهای پاراآسیایی هانگژو در ۱۰۰ متر قورباغه، کرال پشت و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رکورد ملی را ارتقاء ببخشم و عملکرد بهتری نسبت به جاکارتا داشته باشم.
به گفته منابع آگاه، تیک تاک سعی دارد دولت آمریکا را متقاعد کند تا تحت مالکیت شرکت چینی بایت دنس باقی بماند و به همین دلیل اختیارات بیشتری برای نظارت بر فعالیت بازوی خارجی خود ارائه می کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران که در سخنان چند تن از شما دانشجویان مطرح شد، موضوع زمان‌بر بودن و تعلل نمود داشت. در اینجا باید توجه داشت که در مواقع آشوب و اغتشاش، ممکن است عده‌ای بی‌گناه یا کم‌گناه دستگیر شوند و عناصر اصلی و حرفه‌ای خود را مخفی کنند.
مهدی تدینی گفت: واقعیت این است که اگر واقع‌بین باشیم، خشونت اجتناب‌ناپذیر است، یعنی این جنبش تا وقتی که هست، رفتار خشن هم دارد و ما دیده‌هایمان را که نمی‌توانیم کتمان کنیم و هر کجا که سعی شده این تجمعات را پراکنده کنند، آن‌ها واکنش نشان داده‌اند و خشونتی که تا الان دیدیم بیشتر در همین چارچوب بوده است.
نامجومطلق در ادامه با بیان اینکه نظم تیمی نسبت به گذشته در تیم ملی بیشتر شده است، گفت: این نظم از تفکرات آقای کی‌روش به تیم ملی تزریق شده است. تیم خیلی منضبط در هر دو بازی ظاهر شد. با توجه به اینکه کی‌روش میان بازیکنان مقبولیت دارد، بازیکنان متحدتر شده بودند و بازیکنان سعی می‌کردند همه داشته‌های خود را ارائه بدهند.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
سرمربی فولاد درباره کمتر استفاده کردن از پاتوسی و دژاگه گفت: آن‌ها دیر به تیم اضافه شدند و سعی می‌کنیم کم کم به تیم اضافه‌شان کنیم. داشتن این دو بازیکن باعث خوشحالی من است و هر تیمی آرزوی داشتن‌شان را دارد. این دو کیفیت‌شان را نشان دادند و در آینده از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنیم.
اپل سعی دارد به تدریج تبلیغات بیشتری در اپ های پیش فرض نصب شده در آیفون و دیگر دستگاه های اپل مانند مپس، بوکز و پادکستز نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ