رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت آتیه صبا در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج نشان می‌دهد این شرکت‌ها به حیاط خلوت برخی جریانات، آقایان و نورچشمی‌ها تبدیل شده و نظارت‌ لازم بر آنها وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اقتصاد گفت: اگر مانند پارسال پرداخت سود برخی شرکت‌ها با تاخیر مواجه شود، در این صورت پرداخت سود سهام عدالت دو مرحله‌ای خواهد شد.
آقابزرگی با بیان اینکه نیاز دولت به داشتن نقدینگی و تامین کسری بودجه موجب شده تا دولت دخل و تصرفی در بخشی از سرمایه در گردش برخی از شرکت‌ها داشته باشد و شناسایی نرخ تسعیر ارز یکی از این موارد است، اعلام کرد: «ملاک و معیار از نظر بنده و قانون، مصوبه مجلس است که براساس بند اعلامی این مصوبه مغایر با قانون است. در صورتی که دولت آن را نپذیرد، در صورت اختلاف در نهایت موضوع در مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد که قطعا در آن حکم قانون تایید خواهد شد.»
نوبخت می گوید: بنده به عنوان رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه مطلع هستم که برخی تسهیلات‌گیرندگان ارزی، وامی که گرفته‌اند را پس نداده‌اند. خوب است مسوولان فعلی صندوق توسعه ملی، به جای یکجانبه‌گرایی، شفاف عمل کرده و نام این شرکت‌ها را اعلام کنند.
نوبخت می گوید: بنده به عنوان رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه مطلع هستم که برخی تسهیلات‌گیرندگان ارزی، وامی که گرفته‌اند را پس نداده‌اند. خوب است مسوولان فعلی صندوق توسعه ملی، به جای یکجانبه‌گرایی، شفاف عمل کرده و نام این شرکت‌ها را اعلام کنند.
زارع‌پور گفت: درحال رایزنی با برخی شرکت‌ها مثل سامسونگ و هواوی هستیم تا امکان تماس تصویری توسط اپراتور‌ها را فعال کنند.
چت جی پی تی احتمالا برخی از نقش‌ها را در حین ایجاد مشاغل جدید حذف می‌کند. این اتفاق از قبل آغاز شده است: شرکت‌ها کارکنانی را برای آزمایش و فروش موثرترین پرسش‌های چت بات استخدام می‌کنند. فناوری صرفا بهتر خواهد شد. هوش مصنوعی برای یادگیری طراحی شده و شرکت‌ها میلیارد‌ها دلار برای توسعه نسخه‌های قدرتمندتر این ابزار سرمایه گذاری می‌کنند.
بهنام بهزادفر گفت: برخی از شرکت‌های بورسی همچون گروه‌های فلزات اساسی و معدنی تاکنون با مشکل چند نرخی بودن دلار مواجه نشدند، اما پتروشیمی‌ها و پالایشگاهی با این معضل و ابهام رو به رو بودند که اکنون با راه‌اندازی مرکز مبادله‌ای ارز و طلای ایران، تاحدی این تفاوت نرخ پوشش داده شده است. محدود نشدن نرخ مبادله‌ای به رقمی ثابت، اقدام صحیحی است که می‌تواند به سودآوری شرکت‌ها و بهبود P/E صنایع بورسی کمک زیادی کند.
عنبری در خصوص اینکه صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی برای کدام اقشار اهمیت بیشتری دارد اظهار کرد که این صورت‌های مالی طبعا برای نخبگان، دانشگاهیان، اندیشکده‌ها و پژوشکده‌ها و بعد از ان هم برای عموم مردم اهمیت دارد و ما هیچ تاریکخانه و هیچ نقطه تاریکی در این دولت در برابر مردم نگه نخواهیم داشت.
رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد که دولت این کشور قصد دارد تا برخی از نهادهای چینی را از فهرست تجاری موسوم به «پرچم قرمز» خارج کند.
رشت- نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تمام شرکت‌ها باید تا پایان اردیبهشت ماه به خزانه دولت وصل شوند، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل جزیره‌ای عمل کردن برخی از دستگاه ها است.
لایحه یک فوریت مجوز واگذاری بخشی از سهام تعدادی از شرکت‌های تابعه شهرداری تهران جهت تسویه بدهی به بانک‌ها به تصویب رسید.
دیروز اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها پرداخته شده است.
روز گذشته اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها پرداخته شده است.
با تصویب هیات وزیران، باقیمانده سهام متعلق به دولت در برخی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی به صورت مستقیم به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی قرار دارند، واگذار می‌شود.
شرکت‌های بورسی و فرابورسی این روزها مشغول انتشار گزارش‌های ‌دوره‌ای خود هستند. بیشتر این گزارش‌ها با توجه به مبدا همسان سال مالی شرکت‌ها، فعالیت مالی ۶ ماهه آنها را دربرمی‌گیرد که در اینجا به به برخی از آنها اشاره می‌شود.
معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به حجم تقاضایی که برای خرید بلیت اربعین ایجاد شده برخی از شرکت ها به لحاظ زیرساخت هایی که وجود دارد نتواستند در ساعات اولیه سرویس کاملی ارائه کنند.
برخی شرکت‌های فناوری غربی، از جمله اریکسون و نوکیا و دل برنامه‌های خود برای خروج کامل از روسیه را اعلام کردند.
امیرعبداللهیان بر ضرورت تلاش جهت افزایش حضور شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایرانی در تانزانیا و رفع برخی موانع کنسولی از جمله روادید ورود به این کشور تاکید کرد.
بررسی فهرست کارگزاری‌های لغو مجوز شده و تعلیق فعالیت از سوی سازمان بورس نشان می‌دهد برخی از این شرکت‌ها همچنان فعال مالیاتی هستند.
تراکتور رکورددار تعویض مدیرعامل در فوتبال دنیا شده است و به طور مداوم تعدادی از اسامی برای صندلی ریاست در این تیم جابجا می‌شود.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
در شرایطی که عرضه دو باشگاه در فرابورس تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰انجام می شود، باید این اتفاق تا روز شنبه (۳۰ بهمن) رخ دهد و شاهد درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس باشیم، همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.
در ۷ روز معاملاتی اخیر شاخص کل بازدهی کمتر از ۵ درصدی داشته است و در مطلب زیر بازدهی ۱۰۰ نماد با بیشترین بازدهی طی این مدت آورده شده است.
معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران بیان کرد: برخی از بنگاه‌ها ناشی از اعمال نظام قیمت‌گذاری دستوری با زیان مواجه شده‌اند این در حالی است که در قوانین بالادست به صراحت آمده است که اگر شرکتی در قبال قیمت‌گذاری دستوری با زیان مواجه شد، باید آن زیان جبران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ