معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران بیان کرد: برخی از بنگاه‌ها ناشی از اعمال نظام قیمت‌گذاری دستوری با زیان مواجه شده‌اند این در حالی است که در قوانین بالادست به صراحت آمده است که اگر شرکتی در قبال قیمت‌گذاری دستوری با زیان مواجه شد، باید آن زیان جبران شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکا یا هرزه‌خواری اشتیاق خانم باردار برای خوردن مواد غذایی و گاه مواد غیرغذایی عجیب و غریب، مثل یخ، نشاسته و خاک است که شیوع آن حدود ۳۰ درصد برآورد شده است.
کسانی اینترنت را به مثابه اسلحه می‌بینند که آزادی بیان به زیان آن‌ها تمام می‌شود. عدم آگاهی از حقوق ملت، عدم آگاهی از مفاهیمی، چون آزادی بیان و ترس از آزادی بیان باعث می‌شود که برخی مسوولان ایرانی اینترنت را به مثابه یک اسلحه تلقی کنند. اینکه صاحبان مقامات سیاسی به اینترنت بدون فیلتر دسترسی داشته باشند به منزله تبعیض در حقوق اساسی و همچنین به منزله سوءاستفاده از قدرت است
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: باید تجدید نظر کنیم در رابطه با این گروه که زبان شان از جنسِ سرب است و بهترین رایحه‌ای که خوش دارند، بوی باروت. از نیمه راه زیان برگشتن، خود فایده‌ای عظیم است. البته رجز خوانی‌های خامِ برخی وابستگان به این گروهک، خیلی سخیف است و حقیرتر از آن که نیاز باشد از زبان و قلم ایرانی جواب بگیرد.
با وجود اینکه قانون از سال ۱۴۰۰ بانک‌ها را مکلف به پرداخت ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی خود به بخش مسکن کرده است، اما آن‌ها همچنان از زیر بار این تکلیف شانه خالی می‌کنند. برخی بانک‌ها نیز برای جبران زیان، وارد فعالیت‌های سوداگرانه همچون مسکن می‌شوند.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
احمد اشتیاقی کارشناس بازار سرمایه گفت: براساس آمار‌های منتشره برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری علی‌رغم ریزش بازار از اواسط سال ۹۹ به علت آگاهی مدیرانش نسبت به روند معاملاتی بازار، نه تنها دچار زیان نشدند بلکه بازدهی مناسبی نیز بدست آوردند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی می‌خواهند زن مانند مرد شود ولی زن بودن خود را دوست داریم.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: خانم ها آن گونه که باید در میدان حاضر نمی شوند؛ باید بیشتر از این حاضر شوند و بیشتر از این مدیریت ها را بپذیرند. من خودم در دانشگاه الزهرا(س) مدیریت هایی را به خانم ها پیشنهاد می دادم و نمی پذیرفتند؛ چون گاهی اوقات تا دیر وقت باید وقت گذاری می کردند. البته شاید هم حق داشتند و کار تمام وقت به خانواده شان صدمه می زد.
سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به فرصت طلبی کلاهبرداران اینترنتی در زمان ثبت نام خودرو ادامه داد: برخی آگهی‌های فروش با قیمت‌های اغواکننده و دروغین و یا زمان تحویل فوری چند روزه، کلاهبرداری بوده و قصد فریب شهروندان را دارد. همچنین برخی از افراد سودجو نیز خود را فردی دارای ارتباط با واحد فروش شرکت‌های خودروساز معرفی کرده و از ان طریق ادعا می‌کنند که می‌توانند با دریافت مبلغی خودرو را خارج از نوبت برای متقاضیان تهیه کنند که شهروندان باید نسبت به این موارد نیز هوشیار باشند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حتی اگر تعطیلی برخی از دستگاه‌ها و بخش‌های اداری را برای کنترل آلودگی هوا داشته باشیم شاید ضرر آن در مقایسه با تعطیلی مدارس کمتر باشد.
وزیر کار از احتمال تغییر و اصلاح برخی از مصادیق و مفاهیم مورد نیاز در آیین نامه تعیین مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
حسینی درباره استفاده از محصولات پتروشیمی به عنوان سوخت گفت: ما هیچ‌وقت بنزین پتروشیمی نداشته‌ایم برخی شرکت‌های پتروپالایشی مثل نوری، بوعلی، شازند و اصفهان ظرفیت تولید فراورده‌هایی شبیه بنزین را دارند و یا اینکه نفتایی تولید می‌کنند که قابلیت استفاده در تولید بنزین را دارند، زمان دولت احمدی‌نژاد از ترکیباتی برای تبدیل به بنزین استفاده می‌شد، اما رعایت نکردند و بنزن زیادی مورد استفاده قرار گرفت، اکنون اگرچه از فرآورده‌های پتروشیمی مثل رافینت، لایتن و نفتا برای بنزین استفاده می‌شود، اما قطعا بنزن که خطرناک است استفاده نمی‌شود، این بنزین هرچند یورو ۴ نخواهد بود و یورو ۳ است، اما نمی‌توانیم بگوییم که خطرناک و سرطان‌زا است.
علی لاریجانی گفت: ‏حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهر‌ها به‌خصوص ‎ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید. ‏جوانان عزیز توجه فرمایند که امروز اقداماتی که فضای آرامش را از کشور بگیرد، با هر زمینه‌ای که انجام شود، موجب سوءاستفاده بغض‌آلود بیگانگان می‌گردد و زیان آن نصیب ایران و ایرانیان می‌شود.
سال ۲۰۱۴ سازمان بهداشت جهانی در تعریف خشونت اعلام کرد: استفاده آگاهانه از زور، قدرت، تهدید یا به کارگیری واقعه زور علیه خود، دیگری، گروه یا جماعت که نتیجه آن آسیب، مرگ یا زیان روانشناختی رشد نکردن و محرومیت است.» این تقریبا تعریفی مورد توافق است و روی برخی مفاهیم تاکید خاص دارد؛ مانند استفاده آگاهانه از زور یا قدرت علیه خود یا دیگری و حتی یک جماعت.
معاون وزیر اطلاعات ادامه داد: همه می دانیم که محدودسازی اینترنت به برخی کسب و کارها زیان می زند اما دستپاچه شدن دشمن در این زمینه نشان داد که برای اثرگذاری از این طریق برنامه ریزی زیادی شده بود .
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
اگر راه‌های بینابینی برای همگرائی و تلطیف مواضع و همراهی پیدا نشود، چشم‌انداز روشن نیست و نمی‌توانیم به آینده خوش بین باشیم. طیف وسیع گروه‌های میانه که گاهی از آن‌ها به طبقه متوسط یاد می‌کنند، هنوز خاموشند. تداوم ستیزه و تقابل، جامعه را در مسیر راه‌های نامعلوم قرار می‌دهد. برخی به علت غلبه شور و هیجان و البته نارضایتی و ناکامی‌های انباشته، همین وضع را می‌پسندند. در حالی که تجربه‌های ملت‌ها نشان می‌دهد که تداوم چالش و تقابل به زیان همه است.
حجت الاسلام و المسلمین مصدق با بیان اینکه رفتار برخی از شرکت‌های بیمه موجب کندی در انجام اقدامات می‌شو‌د، تصریح کرد: در حالت کلی کار به نحو خوبی انجام می‌شود اما مواردی وجود دارد که مثلاً کاری که باید ظرف مدت یک‌ ماه به اتمام برسد، در مدت زمان سه ماهه حل و فصل می‌شود که موضوع نباید به این صورت انجام شود.
فرابورس ایران از ممنوعیت نوسان گیری روزانه در سمت خرید و فروش اوراق گواهی حق تقدم امتیاز تسهیلات مسکن از شنبه هفته آینده خبر داد.
شرکت گلپخش اول با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام بایستد.
امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ قرار است دو نماد شپنا و شتران به لحاظ تکنیکالی مورد تحلیل واقع شوند تا مشخص گردد که کدام یک از این دو نماد پالایشی در موقعیت بهتری قرار دارد.
در ۷ روز معاملاتی اخیر شاخص کل بازدهی کمتر از ۵ درصدی داشته است و در مطلب زیر بازدهی ۱۰۰ نماد با بیشترین بازدهی طی این مدت آورده شده است.
شمار مصدومان ریزش سکو‌ها در جریان جشن قهرمانی تیم فوتبال الاتحاد لیبی به ۱۳ نفر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ