با تصویب هیات وزیران، باقیمانده سهام متعلق به دولت در برخی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی به صورت مستقیم به افراد فاقد سهام عدالت که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی قرار دارند، واگذار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی که به صورت اتفاقی رخ نداد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شوند.»
سرنوشت پرونده پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ ممکن است به حکمی تلخ برای قرمزها بیانجامد.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات اختصاص وام ضروری و سفر به بازنشستگان را تشریح کرد.
قرارداد علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال در ابتدای لیگ بیست و دوم با یک شرط مهم به 7.3 میلیارد تومان رسید.
OpenAI ادعا دارد که تمام مشکلات امنیتی قبلی را برطرف کرده است و اکنون در طرحی اختصاصی مبلغ ۲۰ هزار دلار را برای یافتن هر مشکل امنیتی به متخصصان می‌پردازد. درهرحال توصیه می‌شود که از به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات شخصی خود مثل نام کامل، آدرس محل سکونت یا کار، شماره تماس و جزئیات بانکی در گفت‌وگو با چت‌بات‌های هوش مصنوعی خودداری کنید
گزینه امروز حبیب کاشانی برای تیم امید محمد ربیعی است؛ او شب گذشته افشین قطبی را می‌خواست اما حالا نظرش تغییر کرده است.
مدیر صرافی شربیانی جزییات تحویل 230 هزار یورو پول را به صورت نقدی به مدیرعامل استقلال توضیح داد.
اختصاصی تابناک؛ جزئیات مکالمه دایی با رئیس فیفا در مورد استفاده از نام جعلی برای خلیج‌فارس/ علی دایی: سوال مهم مردم ایران و خودم را از اینفانتینو پرسیدم
جزئیاتی از فرمت جدید تورنمنت باشگاهی آسیا اعلام شده که شکل این مسابقات را به‌طور کلی تغییر می‌دهد.
کنکور ۱۴۰۲ با چهار تغییر مهم (دو بار برگزاری در سال، حذف زیرگروه‌ها، تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی و حذف دروس عمومی از کنکور) برگزار می‌شود.
دیروز اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها پرداخته شده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا به این ترتیب 29 اردیبهشت 1403 زمان برگزار فینال فصل جدید این مسابقات باشد.
روز گذشته اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که برخی از آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها پرداخته شده است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان ۲ دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: مصوبه هیأت دولت برای اختصاص سهام عدالت به بازماندگان 2 دهک تحت پوشش نهادهای حمایتی منتظر تصویب نهایی دولت است.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران جزئیات مصوبه‌های مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان در زمینه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
در حالی که بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید ۲۰ درصد تسهیلات خود را به بخش تولید مسکن اختصاص دهند، مجموع وام های پرداخت شده در سال گذشته به ۲ درصد هم نمی رسد.
تراکتور رکورددار تعویض مدیرعامل در فوتبال دنیا شده است و به طور مداوم تعدادی از اسامی برای صندلی ریاست در این تیم جابجا می‌شود.
در شرایطی که عرضه دو باشگاه در فرابورس تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰انجام می شود، باید این اتفاق تا روز شنبه (۳۰ بهمن) رخ دهد و شاهد درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس باشیم، همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ