عنبری در خصوص اینکه صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی برای کدام اقشار اهمیت بیشتری دارد اظهار کرد که این صورت‌های مالی طبعا برای نخبگان، دانشگاهیان، اندیشکده‌ها و پژوشکده‌ها و بعد از ان هم برای عموم مردم اهمیت دارد و ما هیچ تاریکخانه و هیچ نقطه تاریکی در این دولت در برابر مردم نگه نخواهیم داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان در پژوهشی دریافته‌اند که عینک‌های فیلترکننده نور آبی کمک خاصی به محافظت از چشم یا بهبود کیفیت خواب نمی‌کنند.
یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای بهداشت خواب این است که یک برنامه روتین قبل از خواب و یک ساعتِ خواب ثابت تعیین کنید و به آن پایبند باشید. رفتن به رختخواب و بیدار شدن در یک ساعت معین، حتی در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات، می‌تواند به تنظیم ساعت داخلی بدن و بهبود کیفیت خواب کمک کند.
معاون نخست وزیر چین بر اهمیت بهبود روابط این کشور با اتحادیه اروپا تاکید کرد.
حتی اگر سرماخوردگی از بین رفته باشد، آب لیمو می‌تواند به سرعت بخشیدن به بهبودی کامل کمک کند و گلودرد را تسکین دهد.
بسیاری از ما بر اثرِ فشار‌های کاری و روزمره نمی‌توانیم خواب مناسبی داشته باشیم، اما گاهی با رعایت برخی نکات ساده مانند استفاده از مواد غذایی خواب آور می‌توانیم کیفیت خواب خود را بالا ببریم.مواد غذایی خواب آور از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید به کمک آن‌ها بیخوابی خود را درمان کنید. ما در اینفوگرافیک زیر به برخی از این مواد غذایی که به بهبود خواب کمک می‌کنند اشاره کرده‌ایم.
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که غذای سالم خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.
گیلاس برای سلامت قلب و مغز مفید است و همچنین می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
اثرات مصرف جوانه گندم برای پیشگیری یا کمک به درمان برخی از بیماری‌ها و کمبود‌های تغذیه‌ای روز به روز بیشتر مورد توجه پژوهشگران واقع شده است.
بابونه، گیاهی دارویی است که باعث تسکین اعصاب و آرامش می‌شود؛ این گیاه سیستم عصبی را آرام می‌سازد و استرس و اضطراب را از بین می‌برد. بابونه ضد اسپاسم است که سبب شل شدن اسپاسم‌های عضلانی نیز می‌شود.
افسردگی زمانی رخ می‌دهد که انتقال‌دهنده‌های عصبی در مغز مختل شوند این مورد باعث از بین رفتن فعالیت مغزی خاصی می‌شود که خلق و خوی فرد را تنظیم می‌کند. اگرچه ترکیب مشاوره و دارو می‌تواند به درمان افسردگی کمک کند، اما ورزش، داشتن خواب کافی با کیفیت و اجتناب از مصرف الکل راه‌هایی برای بهبود وضعیت فرد به همان اندازه مفید محسوب می‌شوند.
محققان یک فرمول ذرات نانو مبتنی بر انسولین ابداع کرده اند که تا حدی کنترل قند خون را بهبود می بخشد.
در حالی که هدف فوری جراحی چاقی کمک به کاهش وزن قابل توجه بیماران چاق است، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ممکن است عوارض دیابت از جمله آسیب عصبی را نیز کاهش دهد.
محصولات لبنی که می‌توانند به افزایش کیفیت خواب شما کمک کنند عبارت‌اند از: ماست، پنیر محلی، شیر و پنیر کم‌چرب.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون بشردوستانه و کمک‌های اضطراری دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: ایران آماده کمک به بهبود شرایط بهداشتی و انسانی در سوریه است.
ستاری در ادامه اضافه کرد: افزایش وزن بیش از حد مطلوب در دوران کودکی هم با افزایش قابل توجهی در ایجاد آسم در مرتبط است. و به نظر می رسد که کنترل وزن تحت نظر متخصص تغذیه در کودکان چاق مبتلا به آسم، به کنترل این بیماری و بهبود کیفیت زندگی کمک می کند.
براساس تحقیقات جدید، شانس بهبودی پس از سکته مغزی با دارویی که از دانه‌های کرفس ساخته شده افزایش می‌یابد.
سلامت قلب باعث بهبود سلامت مغز می‌شود و می‌تواند به کاهش خطر سکته مغزی و زوال عقل کمک کند.
محققان اخیراً بررسی کرده اند که چگونه افراد مسن از محرک‌های منفی بهبود می‌یابند.
یک شرکت دانش بنیان مایع خنک‌کننده رادیاتور خودرو را تولید و به بازار عرضه کرده است که به بهبود عملکرد خودرو کمک شایانی می‌کند.
تحقیقات گذشته نشان می‌دهد پتو‌های سنگین ممکن است به افرادی که به دلیل بی خوابی، اختلال بیش فعالی و اوتیسم، دچار اختلال خواب هستند، کمک کند.
شواهد جدید نشان می‌دهد که خوردن ماهی‌های آب‌های سرد و سایر منابع اسید‌های چرب امگا ۳ ممکن است به حفظ سلامت مغز کمک کند و قدرت شناخت را در میانسالی تقویت کند.
ادویه‌ها نه تنها منجر به بهبود کیفیت سلامت می‌شوند بلکه از بیماری‌های مزمن نظیر فشار خون بالا، دیابت نوع ۲، حمله قلبی، و ... پیشگیری می‌کنند و مصرف منظم برخی از آن‌ها راهی مفید برای کاهش وزن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ