در شرایطی که عرضه دو باشگاه در فرابورس تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰انجام می شود، باید این اتفاق تا روز شنبه (۳۰ بهمن) رخ دهد و شاهد درج نماد سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس باشیم، همچنین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطابق وعده سازمان خصوصی سازی تا پایان بهمن در بازار پایه فرابورس درج خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کیمیا با اشاره به اخذ مجوز لازم از سوی شرکت فرابورس و سازمان بورس گفت: فردا نماد «تکیمیا» رسماً بازگشایی می‌شود.‌
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نماد پتروشیمی استان از امروز در بورس باز شد.
محبوبیت نساجی قائمشهر باعث شده تا شهرداری این شهر برای برنامه‌های نوروزی نماد این باشگاه را در مسیر ورودی شهر قرار دهد.
حسین اوجاقی گفت که این نهاد در تلاش است تا استادیوم های امام رضا (ع) و شهید کاظمی را مجددا در اختیار سرخابی‌ها قرار دهد.
نماد پرسپولیس در بازار پایه فرابورس روز دوشنبه به صف خرید رسید.
نماد 2 باشگاه بزرگ کشور روزهای سختی را در بورس سپری می‌کنند و در صف فروش، قفل شده‌اند.
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره بازگشایی نماد پرسپولیس گفت: علت اینکه جزئیات رقم قرارداد بازیکنان منتشر نشده است، جلوگیری از رقابت ناسالم بود.
از صبح امروز امکان خرید و فروش در بازار سهام نماد پرسپولیس وجود دارد.
نماد معاملاتی شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس در بازار پایه فرابورس به صورت مجاز - محفوظ باز شد.
نماد معاملاتی پرسپولیس در جلسه معاملاتی فردا چهارشنبه (۹ شهریور) گشایش خواهد یافت.
نماد باشگاه پرسپولیس با شروع هفته آینده در بازار فرابورس گشوده خواهد شد.
در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها گذشته و وعده‌های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز‌ها خبر از احتمال بازگشایی نماد‌های استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی از بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس در فرابورس در هفته آینده خبر داد.
سازمان لیگ فدراسیون پالیبال تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر بانوان را اعلام کرد.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پنج حادثه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوسته است، گفت: طی مرداد ماه جاری ۱۰ نفر در حوادث رانندگی جان باختند.
به بهانه آغاز فصل ۲۳-۲۰۲۲ در انگلستان،و نگاه اجمالی دیگری به ارلینگ هالند و داروین نونئز و نکاتی در این بین.
جواد کریمی، پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرد.
اگر ستاره‌ای نسبتا نزدیک به زمین باشد روش‌های مختلفی در دسترس ماست. یکی از آن روش‌ها این است که بفهمیم آیا می‌توانیم لیتیوم را در طیف آن تشخیص دهیم یا خیر. لیتیوم خیلی سریع تمام می‌شود بنابراین، اگر ستاره‌ای لیتیوم را در طیف خود نشان دهد به ما این پیام را می‌رساند که بسیار جوان است.
بانک مرکزی ایران در حالی از راه‌اندازی فاز آزمایشی رمزپول بانک مرکزی ایران با عنوان «رمزریال» خبر می‌دهد که برخی کارشناسان حوزه فناوری معتقدند دیجیتالی کردن ریال، با ارزش و پشتوانه فعلی، بی‌معنی است زیرا با گذشت سال‌ها از مطرح شدن موضوع ارزهای دیجیتالی در ایران، این حوزه هنوز مقررات‌گذاری نشده و بلاتکلیف مانده است.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.
شاخص کل امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ توانست بعد از ۱۹ ماه دوباره با یک افزایش بیش از ۲۲ هزار واحدی خود را به بالای سطح یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی برساند. در گفتگو با نیما میرزایی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ