شرایط این روزهای خط حمله استقلال همانگونه که در ابتدای فصل پیشبینی می‌شد، دچار ترافیک شدید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
مشهد- عصر امروز برخورد چهار خودرو در بزرگراه شهید سلیمانی مشهد سبب ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد.
هواداران پرسپولیس و استقلال در حال ورود به ورزشگاه آزادی هستند.
مهدی هاشم‌نژاد، وینگر تیم تراکتور، می‌گوید ترافیک شدید در راه استادیوم باعث تاخیر در این بازی شد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخوردهای شدید برخی خودروها به‌دلیل سرعت‌ بالا و عدم توجه به جلو با کارگران شهرداری خبر داد.
سرهنگ جهان تاب تصریح کرد: حضور خودرو های شخصی در مناطق شهری استان بسیار قابل توجه است و در برخی مواقع نقاط استان به دلیل ترافیک شدید، قفل می شود، بنابرین در این ایام و در روزهای نوروزی از شهروندان می‌خواهیم که ترددهای خود را مدیریت کنند.
ویدیویی پر بازدید از لحظه برخورد وحشتناک چند خودرو در یک اتوبانی در سوئد را ببینید.
سردار مومنی رئیس پلیس راه‌های کشور گفت: ۱۷۶ نفر از هموطنانمان را در ۴ روز نخست طرح سفر‌های نوروزی از دست دادیم و بیش از ۴۰۰۰ نفر هم مجروح شدند.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد.
زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اختلال ۱۰ دقیقه‌ای هفته گذشته، قطعی کامل نبود، کاهش و افت شدید ترافیک در مرکز تبادل تهران بود؛بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که یک حمله سنگین سایبر
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور انار-یزد به‌دلیل طوفان شن و وزش باد شدید و کاهش میدان دید خبر داد.
سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی صبح امروز پایتخت دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک وسنگینی ترافیک بدلیل بازگشایی مدارس در معابر شهر تهران بودیم.
سرمربی تیم آریو اسلامشهر می‌گوید هدف آن‌ها برای حضور در لیگ یک متمرکز است.
مقامات محلی ترکیه اعلام کردند تنگه بسفر از صبح امروز به علت مه گرفتگی شدید از هر دو طرف به روی تردد کشتی ها بسته شده است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سوالی پیرامون ترافیک شدید تهران پس از بارش برف و باران، گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیرکننده نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد ترافیک باقی میماند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
زاکانی، شهردار تهران گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
عضو شورای شهر کرج گفت: شهر کرج امروز به مانند سایر کلانشهر‌ها دارای ترافیک شدید می‌باشد مخصوصا هسته مرکزی شهر، متراکم از مراکز تجاری، اداری و درمانی که نیاز روزمره مردم به حساب می‌آید، تردد مضاعفی را دارد بنابراین نوع سفر با هدف کار، خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و گاهاَ گردشگری باعث می‌شود تعداد سفر‌های به درون مرکز شهر به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: امسال ترافیک شدیدی را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم چرا که بعد از دو سال از محدودیت‌های کرونایی مدارس قرار است به صورت حضوری بازگشایی شود و این سبب می‌شود که هم استفاده مردم از حمل و نقل عمومی و هم حمل و نقل شخصی افزایش یابد.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از ترافیک بسیار سنگین در محورهای منتهی به مرز مهران خبر داد و گفت مردم به مرزهای دیگر از جمله شلمچه مراجعه کنند.
مشهد ـ با توجه به ترافیک شدید کندروهای حاشیه بزرگراه شهید شوشتری با برداشتن گیت‌های عوارضی خروجی مشهد در بزرگراه شهید شوشتری موافقت شد.
در فاصله کمتر از یک ساعت به بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در آزادی مسیر های منتهی به استادیوم با ترافیک مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ