مشهد ـ با توجه به ترافیک شدید کندروهای حاشیه بزرگراه شهید شوشتری با برداشتن گیت‌های عوارضی خروجی مشهد در بزرگراه شهید شوشتری موافقت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مجلس گفت: گشت‌های پلیس به عنوان گشت ارشاد قدیم نیست بلکه گشت‌های تذکر بوده که منتهی به دستگیری هم نمی‌شود.
پوربابایی با تاکید بر اینکه گشت ارشاد در قوانین جایگاهی ندارد و برخورد نیروی انتظامی یک راهبرد مبتنی بر مقابله و معارضه است، اظهار کرد: «همگان می‌دانند که یک برخورد بسیار مهمی که توسط یک سازمان برای دستگیری مهسا امینی انجام شد منتهی به فوت او شد، بنابراین اصرار دوباره بر این موضوع واکنش‌های زیادی را در جامعه، محافل خصوصی، رسانه‌ها و فضای مجازی ایجاد می‌کند. این برخورد‌ها مردم را نسبت به موضوع حجاب به شدت بدبین خواهد کرد.
طیفی از نمایندگان مجلس براین اعتقادند که لایحه از بازدارندگی کافی برخوردار نیست و گشت‌های پلیس، مانند آنچه در روز‌های اخیر ازسوی پلیس درحال اجراست، باید برقرار باشد تا ضمانت اجرایی کافی برای اجرای قانون حجاب و عفاف وجود داشته باشد. این طیف معتقدند پلیس باید برای برخورد با هنجارشکنان از یگان‌های مخصوص و آموزش‌دیده استفاده کند و اگر «تذکر» در اصلاح رفتار هنجارشکنان مؤثر نبود، فرد متخلف برای برخورد قانونی مناسب، به دستگاه قضایی معرفی شود.
سخنگوی فراجا گفت: پلیس از روز جاری با استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده در سراسر کشور ضمن انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی ناگزیر با آن دسته از کسانی که متأسفانه بدون توجه به تبعات و عواقب پوششِ خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند ضمن انذار و تذکر در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس برخورد قانونی و آنان را به دستگاه قضائی معرفی خواهد کرد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
سخنگوی فراجا از استقرار گشت های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور با هدف انجام مأموریت ها و برخورد با افرادی که بر هنجارشکنی های اجتماعی اصرار دارند، خبر داد.
یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت گیت‌های کنترل تردد و همچنین گیت‌های ضد انتحاری برای استفاده در مراکز حساس مثل سازمان انرژی اتمی و پالایشگاه ها شده است‌.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
مشاور مسکن وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش صاحبخانه خوب و بنگاه معاملات امین و آغاز فعالیت گشت‌های شناسایی خانه های خالی از امروز در تهران و پردیس خبر داد.
دربی استان کرمان به دلیل آنچه مشکلات گیت‌های ورودی و حواشی دو هفته اخیر ورزشگاه‌های رفسنجان و کرمان اعلام شده، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
رئیس بازرسی کل فراجا از راه اندازی گشت‌های ویژه بازرسی در تعطیلات نوروزی خبر داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه شعبات خاص رسیدگی به جرایم چهارشنبه سوری در استان راه اندازی شده است، گفت: گشت‌های نظارتی استان در آخرین چهارشنبه تشکیل شد.
سخنگوی پلیس با اشاره به اینکه دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان در دستور کار فوری پلیس است، گفت: تعداد گشت‌های ویژه و تخصصی در اطراف مدارس افزایش می‌یابد.
منتظرالمهدی گفت: به همه هم‌میهنان به‌ویژه دختران عزیزمان، اطمینان داده که با همکاری دیگر دستگاه‌های کشور و به فضل و کرم الهی با عوامل این اقدامات مجرمانه برخورد قاطع و به این عمل مذبوحانه خاتمه بخشیده و امنیت و آرامش روانی را به جامعه باز می‌گردانیم.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های مرتبط با تخلفات قاچاق کالا و ارز در سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی می‌شود.
وزیر دادگستری گفت: گشت‌های مشترک نظارت بر بازار در ایام نوروز به‌زودی فعال می‌شوند.
با استفاده از گیت‌های الکترونیکی و برنامه‌های ترخیص کالا مسیر مسافران در عبور از گمرک سریع‌تر خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
رئیس دانشگاه تهران گفت: این نکته نشان داد که ما باید برای صیانت از دانشگاه، جنبه‌های امنیتی و حفاظتی را بهبود ببخشیم و یکی از مکانیزم‌های مدنظر ما ایجاد گیت‌های ورودی است که در کل دانشگاه حتما اجرایی خواهد شد. این گیت‌ها خریداری خواهد شد، منتها منابع مالی آن را باید تامین کنیم.
میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین: ما به عراق در موضوع برق، آب و ساخت گیت‌ها کمک کردیم. وقتی سفرها شروع شد مشاهده کردیم که عراق ظرفیت لازم را ندارد. با مشاهده مشکلات در مرزهای ایران، به سمت عراقی پیام داده شد که از ظرفیت گیت‌های ایران استفاده شود اما طرف عراقی با این موضوع هم مخالفت کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه گشت‌های ویژه جو جامعه را پلیسی نمی‌کند، گفت: مجلس در قالب یک طرح دو فوریتی اختیارات را در صحنه افزایش دهد.
وزیر دادگستری گفت: از هفته گذشته گشت‌های سیار تعزیرات در سراسر کشور موظف شدند که نظارت جدی بر نانوایی‌ها داشته باشند که علاوه بر جریمه، اگر فردی مرتکب تخلف شده باشد ممکن است پلمپ کنند.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی مشهد گفت: به منظور جلوگیری از افزایش نرخ کالا و تأمین کالاهای موردنیاز گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار مشهد افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ