ویدیویی پر بازدید از لحظه برخورد وحشتناک چند خودرو در یک اتوبانی در سوئد را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
برخلاف برخی ادعاها مبنی بر کارشناسی بودن تخریب ساختمان در خلازیر، این ویدئو نشان می دهد عوامل شهرداری تهران برای تخریب ساختمان، سیم بکسلی را به پایه ساختمان بسته و آن را به خودروی سنگین متصل کرده بودند و بدون هیچ گونه کنترلی آن را کشیده اند و بدین گونه این حادثه مرگبار رخ داد که طی آن 5 تن از جمله دو مقام ارشد نظامی جان باختند.
یک قهرمان رشته بدنسازی در اندونزی هنگام انجام حرکت اسکات و بلند کردن وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
روزنامه ایران نوشت: فاجعه دقیقاً اینجا رخ داده است که برخی اهالی رسانه حتی به خود زحمت مراجعه به منبع اصلی ویدیو را نداده و «طوطی‌وار» به تشویش افکار عمومی پرداختند. جای تأسف دارد که خبرنگاران ضدانقلاب، مبنای رسانه‌ای برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اصلاح‌طلب قرار گرفته و الگوی آن‌ها شده‌اند.
طبق اعلام رسانه‌های السالوادور تعداد کشته شد گان فاجعه ورزشگاه کاسکاتلان به ۱۲ نفر رسید.
درخت دارد پرواز می‌کند، اما نمرده‌است. کار نفس‌گیر و سختی است و هر اشتباهی می‌تواند منجر به فاجعه شود. حالا که درخت در جای خودش محکم شده، وقت آن رسیده که سفر کوتاهش را آغاز کند.
آنچه که مدت‌هاست در نواحی مختلف عرصه‌های جنگلی مازندران با آن مواجه هستیم، تحمیل پایان زندگی بر درختی که ریشه در خاک دارد، سناریوی تلخ منفعت طلبان برای منابع ملی در مازندران شده و مواجه شدن با درختانی که به دست انسان آسیب دیده‌اند تا پس از مدتی خشک و از بین روند، فاجعه زیستی را عمیق‌تر ترسیم می‌کند.
تصویری از فاجعه در اتوبان که توسط دوربین‌ها ضبط شده؛ برخورد شدید کامیون به تابلو در ترکیه را نشان میدهد.
میرسلیم: من ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تایید می کنم. باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. من کاری به نظر مردم ندارم. الان چیزی را نمی شود بست. قبلا می شد موج رادیو را بست، یک فکری کرد، می شد داخلش اختلال ایجاد کرد که مردم گوش نکنند. الان که این طوری نیست.
در هفته گذشته پخش یک کلیپ تبلیغاتی درباره پروژه شرکت اکتولایف برای تولد نوزاد از طریق دست کاری و اصلاح ژنتیکی و البته در کپسول‌های رحم مصنوعی در دنیا جنجال بسیاری به پا کرد و بسیاری از اساتید برجسته اخلاق پزشکی این طرح را یک فاجعه نامیدند.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
توقف ناگهانی یک موتورسیکلت پیشرو در مسابقه دوچرخه سواری باعث برخورد و واژگونی ده‌ها دوچرخه سوار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ