رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز‌های جمعه و شنبه ششم و هفتم مرداد ماه جاری خبر داد.
رانندگانی که قصد تردد از پایتخت یا استان البرز به مازندران را دارند با توجه به مسدود بودن جاده کرج چالوس و آزاد راه تهران شمال فقط از محور‌های هراز و سوادکوه می‌توانند تردد کنند.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران-شمال و مسیر شهرستانک تا چالوس در محور کندوان، تا پایان وقت امروز باز می‌شود، گفت: سیلاب اخیر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به محور کندوان آسیب زد.
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه در محدوده این استان خبر داد.
رییس پلیس راه البرز گفت: محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل عملیات عمرانی در محور سیاه بیشه در استان مازندران از روز گذشته به صورت مقطعی بسته شده است.
این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.
آخرین داده‌های ترافیکی حاکی از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال است.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این انسداد به دلیل ایمن سازی و لق گیری سنگ‌ها صورت گرفته است.
کرمی گفت: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده شهرستانک تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
کرمی گفت: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.
بازگشایی چالوس، آزادراه تهران-شمال و جاده امام‌زاده داوود
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از رانندگان و مسافران خواست که در زمان انسداد مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یا سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند یا از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.
کرج- معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.
محرابی‌نیا گفت: مسیر رفت و برگشت جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به‌دلیل بارش بهمن بسته شدند، همچنین محور درگز به قوچان در استان خراسان رضوی هم بسته شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر عدم انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: ۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
تردد وسیله‌های نقلیه در جاده‌های چالوس، هرات، فیروزکوه، آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت (مسیر رفت و برگشت) در روز جمعه ۱۶ دی روان گزارش شده است.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به بارش برف و باران در ١٩ جاده کشور گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: بنا بر این انجام عملیات لق‌گیری سنگ‌های حاشیه جاده و تعمیر سیستم روشنایی در تونل کندوان در دستورکار قرار گرفته است.
مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در محور جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک در مسیر شمال به جنوب و حدفاصل مرزن آباد تا پنجک و حدفاصل پیچ سرهنگ تا گرماب سنگین است.
ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده سیاه بیشه سنگین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ