رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور انار-یزد به‌دلیل طوفان شن و وزش باد شدید و کاهش میدان دید خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
وزرای خارجه آمریکا و مصر درباره روابط دوجانبه و شماری از مسائل منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.
رئیس پلیس راه استان مازندران از بازگشایی محور هراز که براثر ریزش کوه از روز یکشنبه مسدود شده بود، خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران گفت: محور هراز در روز سه‌شنبه ۲۰ تیر از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۷ مسدود خواهد شد..
رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از مسدود شدن محور هراز از روز دوشنبه ۱۹ تیرماه به مدت دو روز خبر داد.
دبیر کل حزب الله لبنان در حالی روز چهارشنبه هفته جاری سخنرانی خواهد کرد که تل آویو مدعی شده است که حتی به قیمت جنگ با حزب الله چادرهای برپا شده از سوی مقاومت اسلامی لبنان را جمع خواهد کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در حالی روز چهارشنبه هفته جاری سخنرانی خواهد کرد که تل آویو مدعی شده است که حتی به قیمت جنگ با حزب الله چادرهای برپا شده از سوی مقاومت اسلامی لبنان را جمع خواهد کرد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۷ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
وزارت دفاع روسیه درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: در محور دونتسک، ۱۰ حمله دشمن طی روز گذشته با موفقیت دفع شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: منافع بهبود روابط ایران و عربستان عاید کشورهای مسلمان می‌شود و محور مقاومت هم از این همکاری‌ منتفع خواهد شد.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور کرج - کندوان همچنان مسدود است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد با تردد روان برقرار بوده اما محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر رفت و برگشت مسدود است.
استاد انوار در جای دیگری گفته است: «علاوه بر محله‌هایی مثل قیطریه و دارآباد و چیذر و...، خوش‌نشینی اعیان خیلی زود به جنوب شمیران هم رسید و دروس و قلهک و زرگنده هم از بافت روستایی و پیشه کشاورزی، به روستا‌هایی ییلاقی برای اعیان تبدیل شدند. شغل مردم این مناطق هم به مرور تغییر کرد. افراد زیادی باغ و زمین‌های خود را به رجال و درباریان فروختند و خودشان در این باغ‌ها به سرایداری و رسیدگی به امور روزمره ساکنان باغ‌ها پرداختند.»
نشست وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در ریاض برگزار و درباره موضوعات مختلف بحث شد.
سرهنگ شیرانى اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و محدوده‌های پل دزدبن، انارک، هزارچم، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین، گچسر و نساء هستیم.
محور هراز و بالعکس واقع در استان مازندران، از مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲لغایت ۹خرداد ۱۴۰۲(روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه )،بدلیل انجام عملیات راهداری مسدود و تردد ازمحورهای جایگزین انجام می‌ شود
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام مسدود بودن محور هراز تا ۹ خرداد به دلیل انجام عملیات راهداری از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس در برخی از مقاطع خبر داد.
محسن محمدنژاد اظهار کرد: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده‌ای می‌توانند از محور‌های کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: انحراف اتوبوس در ۷۰ کیلومتری محور شهربابک به انار ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.
این روزها حواس بسیاری از طرفداران ستاره‌های ورزشی به عربستان است، فوتبالی‌ها که محو تماشای کریس رونالدو در النصر هستند و ممکن است سر و کله لئو مسی هم در الهلال پیدا شود و انگار همه سوپر کاپ‌های اروپا هم قرار است به زودی در صحرای عربستان خانه کنند.
مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعی راه ها را اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده‌های «انارک» و «هزارچم» نیمه سنگین گزارش شده است.
جلوتر از من چند زن با اشتیاق حرف‌های «آقا» را مرور می‌کنند. یک نفر از میانشان می‌گوید: «هرچه این مدت دلمردگی داشتیم، هرچه خون دل خوردیم، این دیدار، شُست، برد. انگار جان دوباره گرفته‌ام...»
دادستان تهران، بر تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارها تاکید کرد و گفت: سرم‌های موجود در انبار فرودگاه امام (ره) ظرف ۴۸ ساعت تحویل مراکز درمانی شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ