در فاصله کمتر از یک ساعت به بازی دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در آزادی مسیر های منتهی به استادیوم با ترافیک مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از بعدازظهر پنج شنبه، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید آبشناسان از محدوده روی پل بزرگراه شهید باکری مسدود می‌شود.
شب گذشته در مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، ترافیک شدیدی به علت وجود انبوهی از مسافران رخ داد که باعث توقف چند ساعته خودرو ها شد.
سردار مومنی رئیس پلیس راه‌های کشور گفت: ۱۷۶ نفر از هموطنانمان را در ۴ روز نخست طرح سفر‌های نوروزی از دست دادیم و بیش از ۴۰۰۰ نفر هم مجروح شدند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ۹.۵ کیلومتر از خط ۶ مترو حد فاصل ایستگاه میدان امام حسین (ع) تا ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس به همراه ایستگاه شهید دادمان به بهره برداری می‌رسد.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک جاده‌ای در مسیر آرامستان‌های خراسان رضوی به خصوص در مسیر بهشت رضا واقع در آزادراه شهید شوشتری و جاده قدیم فریمان بسیار سنگین است.
سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در روز جاری گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای بار ترافیکی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای ترافیک سنگین است.
سرمربی تیم آریو اسلامشهر می‌گوید هدف آن‌ها برای حضور در لیگ یک متمرکز است.
هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ER قرار بود مسیر شمال شرقی را از کوالالامپور تا پکن طی کند. با این حال، حدود ۴۰ دقیقه پس از برخاستن، هواپیما در همان زمانی که ارتباطش با کنترل ترافیک هوایی قطع شد، به شدت به سمت غرب چرخید. در این زمان رادار نظامی و غیرنظامی مالزی توانست حدود یک ساعت دیگر هواپیما را شناسایی کند تا اینکه هواپیما در ساعت ۲:۲۲ بامداد به وقت محلی از محدوده رادار بر فراز دریای آندامان خارج شد.
سمنان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت اخیر این جمعیت به هشت سانحه ترافیکی امداد رسانی کرده است، گفت: در مجموع ۲۴ نفر در تصادفات رانندگی استان مصدوم شدند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک هستند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیرشرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
سرهنگ شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی از امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.
سرهنگ شریفی اعلام کرد: بزرگراه نواب، همت و امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک هستند.
سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
سرهنگ شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک هستند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ