وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش هم برای اوقات فراغت و هم برای سلامتی مؤثر است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
مراسم هفتمین روز درگذشت یکی از بدنسازان بابلی که چند روز قبل جان خود را از دست داده بود، در زادگاهش برگزار شد.
اردستان-سرپرست هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: علاوه بر مسابقات قهرمانی مسئله ورزش همگانی، شادابی و نشاط در قشر کارگری نیز مورد توجه قرار دارد.
به نظر می‌‌رسد انگیزه شیخ احمد از مداخله در انتخابات تضمین این باشد که OCA همچنان تحت کنترل خانواده سلطنتی آل صباح باقی بماند.
فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال گفت: انگار استقلال نفرین شده است. امیدوارم این مشکلات حل شود و روزی را ببینیم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشد. باور کنید گاهی اوقات می‌گویم اگر منصور زنده بود به خاطر دیدن چنین صحنه‌هایی بنده خدا سکته می‌کرد. این اتفاقات اصلاً در شأن ورزش ایران و هواداران استقلال نیست.
با اعلام اتحادیه تنیس زنان WTA، تا سال ۲۰۳۳ میلادی، جوایز رقابت‌های تنیس زنان با مسابقات بخش مردان برابر خواهد شد.
بسکتبالیست دختر تیم پالایش نفت آبادان در اتفاقی تلخ در آستانه 22 سالگی درگذشت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: گاهی مواقع اتفاق می‌افتد در گوشه‌هایی افرادی حرکاتی انجام می‌دهند و کل ورزش زیر سوال می‌رود. اصلاً موافق این اتفاقات نیستیم. ورزش به هر قیمتی نباید انجام شود.
قم- مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: ورزشکاران روستایی و عشایری باید توان خود را در میادین مختلف نشان دهند و حمایت از ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی قم در برنامه ها است.
یک بررسی جدید تحقیقاتی نشان می‌دهد که ورزش ممکن است به افرادی که با اعتیاد دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کند تا با اعتیاد مقابله نمایند.
وبسایت "ورزش سه" با آرزوی بهترین اتفاقات برای مردم ایران، سال جدید را تبریک می‌گوید.
انتظار از وزیر آموزش و پرورش این است که این بار برای معاونت تربیت بدنی و تندرستی یکی از مدیران کاربلد و متخصص را از داخل این خانواده انتخاب کند.
گاهی اوقات هست که شما باید انتخاب کنید. من بین شرافتم و عشقم انتخاب کردم؛ عشقی که نزدیک ۷۰ سال با آن زندگی کردم...
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
یزد- وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه ها را پیش ببرد و در این زمینه به طور حتم از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.
تحت فشار قرار دادن عمدی بدن از طریق ورزش می‌تواند ما را در برابر انواع عوامل استرس زا انعطاف پذیرتر کند.
رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت: تنها مجموعه ورزشی نابینایان و کم‌بینایان (هرندی) که در زمان شهرداری قالیباف طی تفاهمنامه‌ای به این فدراسیون واگذار شده بود، متاسفانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوصی واگذار شد.
یک تمرین بدنی خوب برای مغز افراد مسن مفید است. معاشرت هم همینطور. فایده این دو در کنار هم حتی بزرگ‌تر است.
رییس فدراسیون تیروکمان از برگزاری موفق و منظم اردوی تیم ملی در کیش ابراز رضایت کرد و گفت: کیش ظرفیت تبدیل شدن به قطب اصلی توسعه ورزش تیر و کمان را دارد.
دور رفت نیم فصل با صعود گل‌گهر، صدرنشینی پرسپولیس و درخشش چندین و چند ستاره به پایان رسید.
در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی و مقامات بهداشتی در ایالات متحده، استرالیا و بریتانیا به جمعیت بزرگسال توصیه می‌کنند که حداقل ۷۵ دقیقه فعالیت شدید یا ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط در هفته انجام دهند.
با اینکه ورزش فوتبال عزادار درگذشت گرنت وال، روزنامه‌نگار بی نظیر دنیای ورزش است، به سراغ شب کابوس وار ستاره های پرشمار انگلیسی می رویم.
تخریب کنندگان ترجیح می‌دهند که با ذره بین بدبینی و غرض ورزی، درمیان گفته مسئولان به دنبال نکته‌ای بگردند که با آن دولت را تخریب کنند که گاهی اواقات همانند ماجرای نرخ تورم دیروز باعث رسوایی آن‌ها می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ