یک تمرین بدنی خوب برای مغز افراد مسن مفید است. معاشرت هم همینطور. فایده این دو در کنار هم حتی بزرگ‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همسایه‌ها و اطرافیان همواره از من می‌پرسند چرا این ورزش را انجام می‌دهم؟ آن‌ها می‌گویند که باید در خانه بمانم و یا درس بخوانم و بعدش ازدواج کنم، چون به نظر آن‌ها ورزش برای دختران نیست.
وزیر سابق ورزش و جوانان اعلام کرد که به استراحت و درمان نیاز دارد و این پست مهم را به کیومرث هاشمی واگذار کرد.
وزیر سابق ورزش و جوانان با حضور در خانه کشتی با علیرضا دبیر دیدار و از امکانات کمپ تیم های ملی بازدید کرد.
وزیر ورزش و جوانان با دستور به حراست این وزارت خانه، خواستار رسیدگی به اتفاقات و حواشی در تمرین روز گذشته استقلال شد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در روستاها ۳۴۲ خانه ورزش ایجاد شده است. نیاز مبرم به توسعه زمین فوتبال در جلسه هیئت دولت اعلام و قرار شد تا پیش از اتمام سال جاری هزار زمین فوتبال احداث شود.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
روایت خبرنگار ورزش سه از بهترین برد استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر در شبی که آبی‌ها در خانه میهمان بودند.
وزارت خانه ورزش و جوانان از برگزاری مجمع پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۶ خرداد خبر داد.
وزارت ورزش مصر حکم رسمی برکناری مرتضی منصور از سمت ریاست باشگاه الزمالک را صادر کرد.
معاون وزیر ورزش گفت که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو وزارت خانه واگذار شده اند که هنوز نامشان مشخص نیست.
ورزش ورزش به دیدار ملی پوشان کشتی ایران رفت.
ورزش ورزش به دیدار ملی پوشان کشتی ایران رفت.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه استیضاح وزیر ورزش و جوانان از دستور کار خانه ملت خارج شده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه استیضاح وزیر ورزش و جوانان از دستور کار خانه ملت خارج شده است.
انجام ورزش‌های هوازی یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سلامت قلب، ریه‌ها و سیستم قلبی عروقی است.
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: برای شروع ساخت خانه بسکتبال منتظر اتمام کار ساخت سالن کشتی هستیم.
صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، مراسم تجلیل از سه اسطوره ورزش کشور در رشته های فوتبال، جودو و یک داور کشتی را در محل خانه پیشکسوتان برگزار کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توضیحاتی درخصوص آخرین وضعیت ساخت خانه کشتی ایذه، ارائه داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از ۳ سال توقف از سرگرفته شد.
با حضور مسئولان دستگاه ورزش و جمعی از اصحاب ورزش خانه شطرنج همدان پس از دو سال بازگشایی و افتتاح شد و به همین مناسبت یک دوره مسابقات هفتگی با عنوان هفتمین دوره جام اکباتانا با حضور ۶۰ نفر در حال برگزاری است.
رییس سابق فدراسیون سوارکاری از تفاهم با وزارت ورزش و جوانان به منظور تجدید انتخابات این فدراسیون خبر داد و گفت: باید مسائل و مشکلات را درون خانواده حل کرد و مراجع بین‌المللی جز خانه خراب کردن فدراسیون‌های ورزشی، نقشی نداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ