محسن هاشمی رفسنجانی گفت: سیاستمداران به جای استفاده ابزاری و تبلیغاتی از تلاش زحمتکشان متخصص در مترو و کشور باید به فکر تامین اعتبار برای ساخت واگن‌ها چه ملی و چه غیر ملی در داخل باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپنی‌ها ابزاری تولید کردند که جای منگنه استفاده می‌شود با این تفاوت که دیگر سوزن منگنه ندارد و نیازی به استفاده از فلز نیست!
باشگاه رم با استفاده از هواپیمای پاپ فرانسیس از اردوی پیش فصل، به ایتالیا بازگشت.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تغییر ناوگان خطوط اتوبوسرانی در برخی خطوط خبر داد.
یک رسانه انگلیسی از رسوایی اخلاقی جدیدی در این کشور پرده برداشت که براساس آن زنان آسیب‌پذیر بریتانیایی به دلیل بحران هزینه‌های زندگی مجبور به روابط اخلاقی نامشروع به‌جای اجاره بها هستند.
سید مهدی رحمتی در دیدار با نساجی از یک مهاجم جدید استفاده کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اجرای آزمایشی طرح استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت احتمالا از سال آینده آغاز شود.
امید رضا روانخواه، سرمربی سابق تیم بادران تهران چند روزی است که تمرینات تیم ملی دانشجویان را با دعوت از 28 بازیکن استارت زده است.
یحیی گل‌محمدی از یک امتیاز ویژه سرمربیگری در پرسپولیس هرگز استفاده کاملی نبرده است.
درآمد تبلیغات از نتایج جستجوی گوگل در حدود سه چهارم از درآمد سالانه ۲۸۳ میلیارد دلاری آلفابت شرکت مادر کوگل را شامل می‌شود. اگر کاربران شروع به استفاده از چت بات‌های هوش مصنوعی برای یافتن پاسخ پرسش‌های شان به جای جستجو در گوگل کنند چه اتفاقی برای آن منبع درآمد رخ خواهد داد؟
سرمربی آرسنال تاکید کرد که پر کردن جای خالی ژسوس در این مدت طولانی کار آسانی نیست.
نماینده مردم چابهار در مجلس ضمن محکوم کردن تلاش هماهنگ کشورهای عربی در جعل تاریخ گفت: پیشنهاد می کنم به جای دریای عمان از کلمه زیبای دریای مکران استفاده کنید.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
شهرداری تهران طرح های تشویقی برای کمبود مسکن ارائه کرده است که در آن طرح از بافت های فرسوده و تراکم بخشی برای نوسازی در بافت های فرسوده استفاده کرده است
مادر شهید کیان پیرفلک گفت: از حرف‌های من سو استفاده نکنید. صفحه من بسته است و نمیدانم چه کسی جای من پست می‌زند!
تیم ملی ایران در اقدامی عجیب در آخرین بازی دوستانه پیش از جام جهانی نیز لباس های جدید خود را به تن نکرد.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت کشور به جای توربین‌های در حال استفاده این شرکت تاکید کرد.
محققان دریافتند در صورتی که افراد به جای استفاده از لنز‌های قابل استفاده مجدد، از لنز‌های یکبار مصرف روزانه استفاده کنند، بین ۳۰ تا ۶۲ درصد موارد کراتیت آکانتاموبا در بسیاری از کشور‌ها قابل پیشگیری است.
مدیر شرکت حمل و نقل ریلی فرانسوی SNCF است که در توییتی از بازیکنان پی اس جی به خاطر این که برای بازی مقابل نانت در لیگ فرانسه به جای راه آهن از هواپیما استفاده کرده اند، به شدت انتقاد کرد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهپاد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتریم و همین مساله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهباد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتر هستیم و همین مسئله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
معاون توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: تا جایی که ممکن است نباید از مجازات حبس استفاده کرد و در این مسیر باید اذهان و افکار قضات را از مجازات زندان زدود.
محمد خبری زاد کارشناس بازار سرمایه گفت: عرضه خودرو در بورس کالا مانند سایر کالا‌ها می‌تواند سبب شفافیت قیمتی و همچنین قیمت‌گذاری عادلانه و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شود.
حذف عنوان «ماما» از شبکه بهداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ