مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: لوکوموتیو و واگن‌های سه رام قطار ۹ واگنه در خط پنج مترو تهران اورهال شده و به چرخه فعالیت برگشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرمان رمضانی که روز شنبه از استقلال جدا شده بود، امروز به این تیم بازگشت
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
بعد از بازگشت دورتموند به صدر جدول بوندس‌لیگا و افزایش احتمال قهرمانی این تیم سهام این باشگاه در بورس فرانکفورت با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه شد.
سهراب مرادی با حضور در رکوردگیری تیم ملی، بار دیگر برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک استارت زد.
پرسپوليس بعد از شکست مقابل سپاهان اکنون با انگیزه جبران در جدال خارج از خانه مقابل مس رفسنجان سال را آغاز خواهد کرد.
بورس تهران طی معاملات روز دوشنبه از بازگشت به روند صعودی بازماند. شاخص کل بازار سهام که در روز‌های اخیر روندی نوسانی داشت امروز به میزان ۱۰ هزار واحد افت کرد و در ادامه معاملات افزایش نسبی تقاضا در نماد‌های شاخص ساز توانست فضای معاملات را در طول روز دوشنبه بهبود ببخشد. به دنبال این امر شاخص یاد شده به محدوده یک میلیون و ۷۸۵ هزار واحد رسید. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
بعد از دو نتیجه درخشان کمتر کسی تصور شکست مس کرمان در فولادشهر را داشت اما اوضاع آنطور که فرزاد حسین‌خانی پیش‌بینی می‌کرد، جلو نرفت.
بازگشت وزنه‌بردار سرشناس ایران؛ سهراب به المپیک می‌رسد؟
بازگشت پیکر سه فوتبالیست ایرانی از زلزله ترکیه
پرسپوليس بعد از دو تساوی پیاپی، اکنون در جدالی سخت مقابل گل‌گهر چشم به امتیازات کامل بازی خواهد داشت.
هری کین از روی نقطه پنالتی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
پادکست ورزش سه مربوط به روز پانزدهم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد.
یوونتوس امیدوار است در دیدار مهم روز یکشنبه مقابل اینتر سه ستاره اصلی خود که مصدوم بودند را در اختیار داشته باشد.
بر اساس اعلام سازمان بورس، با دستور وزیر اقتصاد جلسات فوق العاده راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سهام در دستور کار قرار گرفت.
تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر مردان در آخرین مسابقه هفته دوم مغلوب ایفا سرام اردکان شد تا دومین شکست خود را تجربه کند.
در این قسمت به همه‌ی اتفاقات از زمان خداحافظی کیروش تا زمان بازگشت دوباره‌ی او ایران بررسی می‌شود.
شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.
ساکت الهامی پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان آرایش اولیه تیمش را دستخوش تغییر کرده است.
سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری، اسامی 20 وزنه‌بردار را برای حضور در اردوی 20 روزه بابلسر اعلام کرد.
مدیرکل حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از افزایش ۳۲ درصدی ترانزیت در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
تمجید کارلو آنچلوتی از سه ستاره خط میانی تیمش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
پنگوئن‌ها پیش از تشکیل شدن ورقه‌های یخی قطبی، توانایی پرواز خود را از دست دادند زیرا بلند شدن از زمین برای پرندگانی که در حال تبدیل شدن به شناگران ماهر بودند، تلاش زیادی بود.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ