پیگیری‌ها از روابط عمومی مترو تهران حاکی از این است که اصلاً چیزی به نام واگن آقایان وجود ندارد. یک و نیم واگن ابتدایی قطار از هر طرف ویژه بانوان است و چهار واگن دیگر از مجموع ۷ واگن قطار، عمومی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، هرگونه احتمال جذب بازیکن را محتمل دانست ولی ترجیح داد از بازیکنی نام نبرد.
متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره واکنش واشنگتن به اظهارات رئیس جمهور ایران پیرامون حجاب، گفت: من اظهارات او (رئیس جمهور ایران) را دیده‌ام. ما همانطور که قبلا گفته‌ایم معتقدیم زنان و دختران در ایران و در هر کجای دیگر باید آزاد باشند تا هرچه می‌خواهند بپوشند.
مهدی چمران تهران همچنین به موضوع حجاب و رعایت آن در سطح شهر و مترو اشاره کرد و گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان ندارد و باید همه آن را رعایت کنند ضمن اینکه باید جداسازی واگن‌های مترو نیز برای بانوان و آقایان هم انجام شود که این موضوع عملیاتی شده است.
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: از سال ۲۰۱۸، وزارت امور خارجه آمریکا مجوز تعدادی معافیت تحریمی را در مشورت با کنگره صادر کرده است که به عراق اجازه می‌دهد تا هزینه واردات برق از ایران را با انتقال وجه به حسابی محدود در عراق بپردازد. او اضافه کرد: بر اساس تحریم‌های ایالات متحده، این وجوه فقط برای معاملات بشردوستانه و سایر مبادلات غیرتحریمی (برای ایران) قابل دسترسی است.
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.
متئو آلِمانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا مایل به توضیح زیاد درباره اتفاق جالب توجه مدافع آبی‌اناری‌ها نشد.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
دبیر ستاد حقوق بشر در پیامی نسبت به قتل «جوردن نیلی» سیاه‌پوستی که در مترو نیویورک به خاطر فشار دادن گردنش به دست یک سفیدپوست جان باخت، واکنش نشان داد.
ازتان تقاضا دارم عکس پرده‌کِشی مترو را نگاه کنید چیزی جز روایتی خشک از تخیلی زیبا، در آن، می‌بینید؟ حال آنکه نه تخیل است نه روایت، خود زندگی است که از فرط شفافیت، غرایبش به چشم نمی‌آید. مگر پرواز رمدیوس، پیشِ مردم ماکاندوی مارکز غیر از این بود، یا تماشای مردِ بالدار، در قصه دیگرش و حتی تمام اتفاقات مجموعه، ترس و لرزِ ساعدی. گناهی هم گردن ما نیست در این تن دادن به غرایب، عادت نکردن به چیز‌هایی که همیشه بوده‌اند و خواهند بود واقعا کار سختی است.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به درگیری در مترو با موضوع حجاب واکنش نشان داد و گفت: نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، به شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد.
متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، به شایعه انتقال لیونل مسی از پاری سن ژرمن به بارسلونا در تابستان آینده واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو به ابراز خوشحالی از اولین گل خود در ورزشگاه خانگی تیم جدیدش پرداخت.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: مانیتور‌های داخل قطار‌های مترو از ابتدا بهره برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند، اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرور‌های ویدیویی قطارها، مانیتور‌ها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته اند.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
چمران رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته واگن‌های مترو به جای تعمیر رها شده و از آن‌ها قطعه برداری کردند، حالا امروز همان‌ها طلبکار شدند، گفت: حالا پیشنهاد دادند که شهردار را عوض کنیم و فکر می‌کنند که ما منتظر پیشنهاد حضرات هستیم که شهردار را عوض کنیم.
کاپیتان اسبق تیم ملی زنان فرانسه می گوید که خطایی روی طارمی رخ نداد و تصمیم متئو لاهوز صحیح بود.
پیگیری‌ها از روابط عمومی مترو تهران حاکی از این است که اصلاً چیزی به نام واگن آقایان وجود ندارد. یک و نیم واگن ابتدایی قطار از هر طرف ویژه بانوان است و چهار واگن دیگر از مجموع ۷ واگن قطار، عمومی.
تالار سیمان بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۲ مرداد ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۳۰ تن سیمان است.
انتشار نامه‌ای از معاون دادستان مشهد درباره ممنوعیت خدمات مترو به افراد فاقد حجاب شرعی واکنش های زیادی در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ