بولیمیا در گروه اختلالات تغذیه و خوردن طبقه‌بندی می‌شود؛ ربطی به دوست داشتن غذا، شکمو و بی‌اراده بودن، ندارد. مبنای روان‌شناختی دارد، اما عوارض جسمانی هم ایجاد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار به عنوان اولین بازیکن برزیلی شاغل در فوتبال عربستان به تیم ملی کشورش دعوت می شود.
ریو فردیناند با اشاره به ویژگی های منحصربه‌فرد آندره اونانا، او را یک دروازه‌بان مدرن دانست.
پوراحمد معتقد بود «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند بخشش را ترویج دهد. در حال فیلمبرداری بودیم که ماحراهای پاییز سال گذشته پیش آمد. در آن زمان 25 روز از فیلمبرداری گذشته بود که بخش عمده کانون اصلاح و تربیت را تمام کرده بودیم. قرار بود برویم صحنه پایانی اجرای حکم را بگیریم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر امکان فیلمبرداری در آنجا نبود. سه ماه تعطیل کردیم. پوراحمد در آن زمان حال و حوصله نداشت اما به مضمون فیلمنامه که در مورد "گذشت کردن است" اعتقاد داشت در دستخطی که اخیرا منتشر شد نوشته: آرزو می‌کنم این فیلم بتواند حتی یک نفر هم که شده از قصاص نجات دهد.
ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، معتقد است که باشگاه در تامین خدماتی که شایسته اوست ناموفق عمل کرده است.
گرت بیل معتقد است هیچ تیمی ذهنیت همیشه برنده رئال مادرید را ندارد و برای توصیف آن فینال لیگ قهرمانان 2018 را مثال زد.
مربی تیم فوتبال مس کرمان ابراز امیدواری کرد روند خوب این تیم در لیگ برتر در اصفهان هم ادامه پیدا کند.
هری کین، کاپیتان تاتنهام، که در دیدار امشب مقابل چلسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد در پایان مسابقه گفت تیمش به لطف دقت بیشتر در پاسهای آخر پیروزی را ممکن کرد.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
راهپیمایی ۲۲بهمن تفاوت محسوسی با سال‌های گذشته داشت؛ کودکان و نوجوانان دهه نودی هدایت جمعیت را به دست گرفته و با حضور خود، حال و هوای دیگری به جشن پیروزی انقلاب داده بودند.
هافبک نفت از عملکرد فنی این تیم دفاع می کند و می گوید مشکلات باعث عدم تمرکز و نتیجه گیری است.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که یوونتوس باید به خاطر نقض قوانین فرپلی مالی جریمه شود.
جالب است بدانید که برنده توپ طلای جام جهانی در تورنمنت های اخیر، در تیم برنده حضور نداشته است!
لیونل مسی حتی در شادی پیروزی تیمش مقابل هلند هم رفتاری متفاوت از هم‌تیمی هایش داشت.
در شعار دادن ما اندازه دو کهکشان راه شیری از کشور‌ها جلوتر هستیم. همین الان دستاورد‌هایی را دولت سیزدهم به آن می‌بالد که اکثر آن را فقط مسئولان می‌بینند و مردم آن‌ها را حس نمی‌کنند، به اندازه تمام سال‌ها کار این دولت‌ها و کشورهاست.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: اینکه کسی شکلاتی را تعارف کند و بعد تحت فشار قرار دهند که معذرت بخواهد، آیا این مفهوم آزادی است؟ آنان در کشورشان فرق صندوق رای با جعبه خرما را نمی دانند بعد مدعی دموکراسی می شوند، چه چیزی آنان را نگران کرده است؟
خلافی خودرو هنگامی ‌ایجاد می‌شود که راننده‌های متخلف قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و توسط پلیس جریمه شده باشند. در صورت عدم پرداخت جریمه به خودرو خلافی تعلق می‌گیرد.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، نمایش امشب تیمش مقابل ناپولی را درخشان توصیف کرده است.
دیکتاتورها اغلب دارای یک گروه شبه نظامی شخصی یا اهرمی برای زورگیری هستند. یکی از اولین اقدامات پیسیستراتوس این بود که آتنی‌ها را متقاعد کرد که به او محافظی بدهند. بنابراین، استبداد حکومتی است که در آن قانون حاکم نیست، اما ظالم به وسیله قانون حکومت می‌کند.
محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
رئیس دفتر حسن روحانی در دولت دوازدهم، درباره اعتراضات اخیر در کشور گفت: جنس اعتراضات آبان ۹۸ با اعتراضات امروز متفاوت است؛ در آبان ۹۸ خشونت به این شدت وجود نداشت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.
ثبت‌نام نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در «همایش همکاری شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان و گروه صنعتی ایران‌خودرو» آغاز شد.
گفتگویی خواندنی با غلامحسین کرباسچی یکی از چهره‌های خبر‌ساز دهه‌های اخیر در پهنه سیاست کشورمان که زمانی سکاندار شهرداری تهران بود و همچنین فعالیت در قامت دبیرکلی و ارتباط با مرحوم هاشمی رفسنجانی.
آیا حکم شرعی حجاب در این دو کشور متفاوت است؟ چطور سید حسن نصر الله می تواند حکم به آزادی حجاب در موسسات اختصاصی حزب الله بدهد و هرگز شیعیان لبنان را علیه زنان بی حجاب تحریک نکند اما در ایران چنین امری غیر مجاز و نامشروع است و سالهاست که مساله حجاب یکی از عوامل دوقطبی سازی و تشتت و تنفر اجتماعی در ایران شده است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ