اشتاینبرگر گفت: "من فکر می کنم آنچه مردم به طور کلی تصور می کنند این است که باید چیزی با چگالی کم در زیر وجود داشته باشد که باعث آن شده است."
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون این روز‌ها مراحل ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد.
نتایج مطالعات این محققان هندی که در Geophysical Research Letters منتشر شد، نشان می‌دهد قطعات باستانی صفحه اقیانوسی در گوشتۀ زیر قاره آفریقا فرو رفته و باعث فروچاهش شدید در گوشتۀ آنجا شده است.
نگاه کلی به جاذبه گردشگری تبریز در ۱۳ ثانیه از لنز زیبای دوربین تماشایی است.
نمکزار سالار د آریزارو (The Salar de Arizaro) در آرژانتین میزبان یکی از دیدنی‌ ترین ساختارهای طبیعی جهان به نام کونو د آریتا (Cono de Arita) است. محلی ها این منطقه را به طور خلاصه سالار نام می برند.
رویترز: "دبی تا قبل از این برای توریست‌های روسی جاذبه داشت، اما بعد از جنگ در اوکراین، برای فعالان اقتصادی روسیه نیز جذاب شد".
اگرچه تخته‌سنگ بالایی طوری به نظر می‌رسد که ممکن است هر لحظه غلت بخورد و بیفتد، اما نه تنها این اتفاق نیفتاده است بلکه حتی اگر به آن فشار انسانی هم وارد کنید، یک ذره هم از جایش تکان نمی‌خورد.
به طور معمول امواج گرانشی بسیار ضعیف هستند و ما باید آشکارساز‌هایی بسازیم که قادر به اندازه‌گیری فواصل کمتر از عرض یک هسته اتم باشند تا امواج گرانشی عبوری از زمین را پیدا کنیم. اما محققان اشاره کرده اند که این امواج گرانشی در جهان اولیه، بسیار قوی شده بودند و حتی ممکن است الگو‌های موج ایستاده را ایجاد کرده باشند؛ که در آن امواج گرانشی حرکت نمی‌کردند و ساکن بودند. مکان‌هایی که امواج در آن قوی‌ترین هستند، مقدار استثنایی انرژی گرانشی را نشان می‌دهند.
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در تعلیم و تربیت اجتماعی و رشد همه جانبه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارتی، دانشگاه اجتماعی و حل مسائل و... باشد.
«سلطان خیابان کاشوبسکا» در محبوبیت میان گردشگران از قلعه قرن دوازدهمی پیشی گرفت.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: باید در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی برای مردم ایجاد جاذبه کنیم، امروز کسی که پول یا پس اندازی داشته باشد نمی‌داند این پول را باید کجا ببرد.
در تارنمای وزارت دادگستری آمریکا اسنادی وجود دارد که به وضوح کشور سوئد را پناهگاهی برای تروریست‌ها معرفی می‌کند!
چهار جاذبه مهیج تفریحی و ورزشی کیش که باید امتحان کنید
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی بود.
ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری به شیوه مدرن در نمایشگاه گردشگری، کشف اثر انگشت ۵۰۰۰ ساله در شهر سوخته،متصل شدن چشمه‌علی و بقعه شیخ صدوقی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
اگر در سطح دریا زندگی می‌کنید، آیا سرعت پیر شدن شما کمتر از کسی است که در قله اورست زندگی می‌کند یا بیشتر از اوست؟
اهواز- عضو کمیته ثبت پرندگان ایران و یکی از اعضای تیم نجات درنای امید گفت: «امید» تک درنای سیبری ایران جز مشهورترین پرندگان جهان است و ۱۵ سال است که تنها مهاجرت می‌کند.
فعالان گردشگری معتقدند؛ معرفی جاذبه های گردشگری در سطح شهر و بیلبوردهای تبلیغاتی می تواند در معرفی داشته های کشورمان جذاب باشد به شرطی که در زمان خودش مثل ایام نزدیک به عید این اتفاق بیفتد.
روی دکه روان‌شناسی زرد؛ ریشه‌های جاذبه و علل دافعه
استان گلستان به دلیل تنوع آب و هوایی و جاذبه های متنوع اش همیشه می تواند مقصد سفر باشد اما این روزها فصل پاییز، جنگل های تاریخی هیرکانی اش را درخشان تر از همیشه کرده است.
لوئیس فیگو به همراهی چند بازیکن دیگر، رکورد بازی فوتبال در ارتفاع بیش از 20 هزار فوتی را شکستند.
ایران چه زمانی با اخبار خوب و تصاویر مناسب از جاذبه های گردشگری سرتیتر اخبار رسانه های جهان می‌شود؟ این سوال فعالان گردشگری همزمان با روز جهانی گردشگری و درگیری‌های اخیر است.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به فوت مهسا امینی گفت: با دادستان تهران صحبت کردم که این موضوع از نقطه تذکر به این خانم بررسی شود و همه دوربین های عمومی و خصوصی مکان های مورد تردد بررسی شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ کاروانسرای وکیل کرمان با احیاء و بازسازی به جاذبه گردشگری این استان تبدیل شده است.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، روی زمین و هوا در این فصل لیگ برتر بی رقیب بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ