تهران این بار قرار است در شرایطی برگزار شود که هر دو تیم حدود دو ماه در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال سومین تیمی شد که هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر بیست‌وسوم را با پیروزی پشت سر گذاشت. هفته آینده حداقل نوار یکی از جمع سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس پاره خواهد شد چرا که دو تیم اول جدول با هم مصاف دارند
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با ختافه اخراج نشد.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
بحث دروازه بانی به یکی از سرگیجه های منچستریونایتد در فصل آینده تبدیل شده است. در حقیقت شیاطین سرخ بیش از 12 سال است که روی داوید دخیا به عنوان دروازه بان فیکس خود حساب می کنند اما این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود چرا که قراردادش با شیاطین سرخ به پایان رسیده و خبری هم از توافق برای تمدید نیست.
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
وحید قلیچ در ادامه حملات خود به یحیی گل‎‌محمدی باز هم در دعوای رسانه‌ای بین پرسپولیس و استقلال، طرف آبی‌های پایتخت را گرفت و جملات عجیبی را پیشکش سرمربی قهرمان لیگ کرد. منبع: توپ
دولت نتانیاهو که با بحران بی‌سابقه‌ای در داخل و خارج اسرائیل روبه‌روست، ظاهراً از ایجاد تنش امنیتی برای ساکت کردن صدا‌های مخالف خود، استقبال می‌کند و به‌نظر می‌رسد چندان بی‌میل نیست که با گسترش تشنج پای جمهوری اسلامی را هم به معرکه باز کند.
تیم فوتبال مس کرمان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر بازی های بسیار خوبی از خود ارائه کرده و نمایش فنی این تیم نسبت به دور رفت رو به پیشرفت به نظر می‌رسد.
بخش کوتاهی از گفتگوی مطبوعاتی روز گذشته ریکاردو ساپینتو پیش از بازی مس رفسنجان، نکات قابل توجهی در خود داشت.
شاگردان کی‌روش فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این چند سال اخیر خود را مقابل ولز برگزار خواهند کرد.
ستاره انگلیس و منچسترسیتی در اواخر بازی مقابل ایران در حالی که سه شیرها در بازی مقابل ایران پیشتاز بودند وارد زمین شد و پس از گلزنی پیامی تکان دهنده و جذاب برای یک هوادار با شادی گل خود فرستاد.
تیم ملی ایران در اقدامی عجیب در آخرین بازی دوستانه پیش از جام جهانی نیز لباس های جدید خود را به تن نکرد.
پس از پایان بازی فینال ۱۹۵۰، بیمارستان های برزیل ده ها مورد از مردم را دریافت کردند که نتوانستند شوک را تحمل کنند. حداقل ۱۷ نفر کشته شده و ده ها نفر اقدام به خودکشی کردند.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
مس کرمان بعد از 9 سال دوری از لیگ برتر، روز پنجشنبه یکی از بازی های جذاب خود را در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.
علی صفایی در بازگشت به لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت.
در پی مباحث فراوانی که درباره حذف یا باقی ماندن ارز دارو، در دولت و مجلس مطرح بود، سرانجام دولت تصمیم گرفت از تیرماه ارز دارو را حذف کند و مابه‌التفاوت افزایش احتمالی قیمت‌ها را از طریق بیمه‌ها به مردم پرداخت کند و درواقع ارز دولتی تخصیص داده شده برای تامین دارو و مواد اولیه آن، به جای پرداخت به واردکنندگان و شرکت‌های داروسازی، به بیمه‌ها داده شود و آن‌ها هم با پشتیبانی از داروخانه‌ها، این یارانه حمایتی دارو را مستقیما در هنگام دریافت نسخه پزشکی، به خود مردم بپردازند.
پرسپولیس در شرایطی فردا به مصاف تراکتور می‌رود که از ۶ بازی قبل خود در لیگ بیست‌ودوم توانسته ۱۴ امتیاز کسب کند و به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
کسی که در پست دروازه‌بانی بازی می‌کند می‌داند ممکن است ده سال به این پست نرسد اما زمانی که برسد، می‌تواند با عملکرد خوب ده سال جایگاه خودش را حفظ کند
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله
کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ