دستیار سرمربی اسلوونیایی ازبکستان پس از شکست برابر ایران در نشست خبری صحبت های جالبی مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا درویش درباره لغو هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در این زمینه تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. وقتی همه بازی‌ها را لغو می‌کنند، ما که نمی‌توانیم بگوییم می‌خواهیم بازی کنیم.
علیرضا بیرانوند در دیدار با ازبکستان دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.
رییس جمهور ترکیه گفت: موضع ایران موجب برآشفتن ما و آذربایجان می‌شود. در واقع ایران باید نگران باشد. امیدواریم رفتار مثبتی در زمینه این مسئله داشته باشند تا بتوانیم ترکیه، آذربایجان و ایران را متصل کنیم. حتی ممکن است خط پکن-لندن را هم باز کنیم.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر جهان است. بازی والیبال خوبی ارائه می‌دهد و برابر حریفان عالی صف‌آرایی می‌کند.
فیروز کریمی مربی کهنه‌کار فوتبال ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی به اظهارنظر درباره شکست سنگین هوادار مقابل استقلال پرداخت
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید ترجیح می‌دهد به جای بازی با تیم رسانه روسیه با ایران رودررو شود.
رئیس فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد به دنبال برگزاری بازی برگشت با تیم ملی ایران هستند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کنیا می‌گوید فعلا قصد ندارد درباره بازی با ایران و اتفاقی که باعث ناراحتی‌اش شده است صحبت کند.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کنیا می‌گوید فعلا قصد ندارد درباره بازی با ایران و اتفاقی که باعث ناراحتی‌اش شده است صحبت کند.
زمان برگزاری دیدار دوستانه ایران و کنیا در اولین روزهای فروردین ماه هنوز قطعی نشده است.
پس از گلزنی های متعدد برابر نمایندگان ایران در آسیا، حالا مایکل اولونگا این بار در قالب تیم کنیا به مصاف تیم ملی می رود.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: ایران یک تیم در کلاس جهانی است و این فرصتی است تا بازیکنانمان را با فوتبال سطح بالا آشنا کنیم.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب این تیم مقابل لامیا حضور دارد.
اردوی جدید تیم جوانان ایران از جمعه 11 آذر در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران با ورود کریم انصاریفرد دوباره با دو مهاجم مقابل آمریکا بازی می کند.
پیج رسمی جام جهانی طرح ویژه‌ای از دو ستاره ایران در بازی با ولز را منتشر کرد.
علیرضا جهانبخش از هدف ایران در جام جهانی قطر گفت و عنوان کرد دوست دارد بار دیگر به لیگ انگلیس برگردد.
ستاره تیم ملی انگلیس امروز هم در تمرین این تیم شرکت نکرد تا ابهامات پیرامون حضورش در دیدار مقابل ایران بیشتر بشود.
وضوع مورد بحث مشخصا درباره مهدی قایدی و سعید صادقی است؛ دو بازیکنی که در ابتدای همین فصل به جمع بازیکنان استقلال و پرسپولیس پیوسته و هر دو هم جایی در اردوی تیم ملی ندارند. موضوع مشترک درباره این دو بازیکن، عدم حضورشان در ترکیب تیم ملی نیست، بلکه شایعاتی است که پیش‌تر مطرح و ادعا شده بود این دو، به هوای فیکس بازی‌کردن در تیم ملی ایران، به استقلال و پرسپولیس پیوسته‌اند.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردان جوانش بتوانند در بازی با فولاد با خودباوری توانایی‌های خود را به بهترین شکل نشان بدهند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدارش در بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به این تیم موفق به شکست اروگوئه شد.
تیم جوانان ایران در اولین بازی در مقدماتی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی زیر 20 سال در بیشکک موفق شد تیم قرقیزستان را یک بر صفر شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ