حضور چند بازیکن ویژه در یکی از نبردهای کلاسیک فصل فوتبال ایران این مسابقه را دیدنی‌تر هم می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از پرایدی که دیروزدر تبریز زیر تایرهای اتوبوس مثل کاغذی توخالی مچاله و در هم تنیده شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش اصناف در مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور بسیار برجسته و درهم تنیده است.
تیمی از محققان دانشگاه جنوب غربی چین، مقاله‌ای را در مجله Nature Communications منتشر کردند و در آن مکانیسم ترتیبی را نشان دادند که در آن عنکبوت‌ها می‌توانند با تنیدن تار‌های ابریشمی مشبک، طعمه خود را شکار کنند.
وقتی که انقلاب شد در یک روزِ دَه بهمن، ساعت دو بعد از ظهر بود دیوار‌های آجری بلند کارخانه شروع به سوختن کرد و دود آبی رنگ اتاقکی که تفاله جو را می‌سوزاند با دود سیاه رنگ ناشی از آتش سوزی رو به آسمان در هم تنیده شد.
دانشمندان پیامی را از طریق یک تونل فضا - زمان منتقل می‌کنند و به پیشرفتی در مکانیک کوانتومی دست می‌یابند. این رفتار شگفت انگیز همان چیزی است که در واقع بین دو سیستم درهم تنیده ایجاد شده در این آزمایش اتفاق می‌افتد. اگر به معادل هولوگرافیک آن فکر کنیم می‌توان آن را راحت‌تر درک کرد: پیام آلیس توسط کرم چاله بلعیده شده و در انتهای دیگر به باب تحویل داده می‌شود
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: حوادثی که این روز‌ها شاهد آن بودیم بدون تردید برای یک نظام سیاسی پویا، مقتدر، کارآمد که در اندیشه فهم چالش‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی پیش روی خود است، راهی برای خلق قدرت برای ملت ایران است. همانطور که دفاع مقدس به میدانی برای به فعلیت رسیدن استعداد‌های نهفته، خود باوری ملی، خود کفایی دفاعی و جهش علمی و توسعه دانش و فناوری بنیادی تبدیل شد و راه را برای شکل گیری قدرت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای مقاوت در دنیای اسلام هموار کرد و شبکه در هم تنیده و مقتدر امنیتی فرهنگی و دفاعی را در جهان اسلام شکل داد.
وزیر امور خارجه عراق امنیت ایران و عراق را در هم تنیده دانست و تاکید کرد که کشورش اجازه تهدید جمهوری اسلامی ایران از خاک عراق را نخواهد داد.
وزیر امور خارجه عراق، امنیت ایران و عراق را در هم تنیده دانست و تاکید کرد کشورش اجازه تهدید جمهوری اسلامی ایران از خاک عراق را نخواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ