مصدق با انتقاد از تزئین ماشین با گُل به نام حضرت قاسم (ع) گفت: جوانان عزیز مراقب باشید شما را منحرف نکنند، مگر با عقل جور در می‌آید که روز عاشورا عروسی اتفاق بیافتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اهدای خون در بین ایرانیان ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، تصریح کرد: تلاش‌های اهداکنندگان و کارکنان سازمان انتقال خون در دوران جنگ تحمیلی و دیگر مقاطع کمت
در جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد برای ساماندهی صنوف کیف و کفش حدود ۵۰ هکتار زمین برای انتقال کارگاه‌های تولیدی به حریم شهر پیش بینی و انجام شود.
معاون اول رئیس جمهور گزارش‌های ارائه شده از پروژه انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه‌ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بحث انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها یکی از موضوعاتی بود که در جلسه امروز با مخبر به آن اشاره شد که معاون اول رئیس جمهور قول پیگیری موضوع را داد.
معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی  گفت: قرار گرفتن آبخیزداری و منابع طبیعی ذیل شورای عالی آب بخشی نگری است و وجاهت ندارد.
معاون اول رییس جمهور گفت: دوره نوجوانی فرصتی بزرگ برای تمرین کار گروهی، مهارت آموزی، تشخیص مسئله و تلاش برای ارائه راه حل و اقدام، تفکر انتقادی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی است.
مدیر دبیرخانه تولید بار اول معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: امروز ۳۰ اردیبهشت با حضور معاون علمی رییس جمهور، ۵ قرار داد تولید بار اول در نمایشگاه نفت و گاز منعقد می‌شود.
معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
بسترهای حقوقی و تامین مالی و برخی موانع اجرایی طرح های انتقال آب دریا در چهاردهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گرفت.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
سیزدهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی در دفتر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون بین الملل قوه قضاییه به یخ‌زدگی و جان باختن یک زندانی در بازداشت پلیس آمریکا، واکنش نشان داد.
معاون وزیر خارجه روسیه از درز گزارش‌های محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران انتقاد کرد.
اسحاق جهانگیزی معاون اول دولت حسن روحانی به انتقاد یکی از کاربران توئیتر پاسخ داد.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
معاون ایمیدرو گفت: با توجه به اینکه در کشور با کمبود مشاوران تراز اول حوزه اکتشاف مواجه هستیم، استفاده از مشاوران خارجی می‌تواند به کسب نتایج بهتر و انتقال دانش روز به این حوزه منجر شود.
قم- معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت موضوع پنج خط انتقال آب را از خلیج فارس و دریای عمان در دست اقدام دارد تا بتوان در استان هایی که با مشکل آب مواجه هستند، مسائل را برطرف کنیم.
جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و اعلام شد تا پایان سال ۱۴۰۳، آب مورد نیاز صنایع و معادن به اصفهان خواهد رسید.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
معاون اول رئیس‌جمهور از برنامه‌ریزی دولت برای ایجاد پنج خط انتقال آب دریا به مرکز کشور خبر داد و گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان معوقات گندم‌کاران در روزهای آینده پرداخت می‌شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۳۱ شهریور عملیات انتقال کتاب‌ها از منطقه به مدارس اجرایی می‌شود و با توجه به برنامه ریزی‌ها و زمانبندی که مدارس انجام می‌دهند، از ۱۵ شهریور تا اول مهر کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.
فعال سیاسی اصولگرا در توئیتر از معاون اول رئیس جمهور انتقاد کرد.
رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.
انتشار ویدیویی در شبکه های اجتماعی از گفته‌های انتقادی مرحوم طالب زاده علیه معاون اول رئیس جمهور را مشاهده کنید. منبع: چندثانیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ