با انعقاد تفاهم نامه ای از ظرفیت دانش‌بنیان‌های حوزه ماشین‌آلات برای توسعه اشتغال مددجویان کمیته امداد استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال گذشته به روایت مراجع قانونی یک‌ میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است و در این راستا، اشتغال پایدار، بیمه اجباری و ضریب پشتیبانی صندوق‌های بازنشستگی افزایش ی
وزیر کار گفت: بخش اعظمی از درآمد چینی ها مربوط به اشتغال خانگی است که کم هزینه ترین اشتغال زایی به شمار می‌رود.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: هر کارفرمایی که از افراد دارای معلولیت یا زنان سرپرست خانوار استفاده کند، ۲۳ درصد از حقوق فرد مددجو برای ثبت بیمه از سوی بهزیستی به کارفرما پرداخت می‌شود.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته در خراسان رضوی توانستیم برای ۸ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال کنیم.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت‌نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: بخشی از مجموع حقوق پرداختی (حداقل قانون کار) از طریق سازمان بهزیستی در قبال به کار گیری افراد دارای معلولیت به کارفرمایان پرداخت می‌شود
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته برای بیش از ۳ هزار نفر در زمینه صنایع دستی ایجاد اشتغال شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد از اختصاص ۳۵ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال مددجویان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی کشور تا نیمه اسفندماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود در سایت www.jobwo.ir اقدام کنند.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب دو تبصره ۱۶ و ۱۸ به مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت ۵۲۰۰ رشته شغلی و بیش از ۱۵ هزار مرکز آزاد استفاده کنند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، از وجود ۱۳۴ هزار پرونده وام اشتغال مددجویان کمیته امداد که در انتظار پرداخت بانک ها هستند، خبر داد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، از رشد ۳۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت پوشش در ۷ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۸۱ طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد استان تهران هستند.
از این پس به سازمان بهزیستی اجازه ایجاد صندوق تضمین برای ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان با هدف روان سازی و مرتفع نمودن مشکل ضمانت داده شده است.
​رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات ایران به پاس حمایت و تلاش چشمگیر این بانک برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و رفع محرومیت از جامعه قدردانی کرد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه‌اندازی ۳۲۸۵ طرح اشتغال برای مددجویان در بخش صنایع کوچک خبر داد.
بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از یاوران اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در بررسی‌های انجام شده، ۹۳ درصد طرح‌های اشتغال اجرا شده مددجویان در سال ۱۴۰۰ در مسیر درست در حال فعالیت است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: صدور مجوز تاسیس صندوق ضمانت وام اشتغال مددجویان در کمیسیون‌های تخصصی دولت در حال بررسی است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال مددجویان و نیازمندان در رشته‌های شغلی مشخص، به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
مشهد ـ معاون مشارکت‌های مردمی، مسکن و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی گفت: برای ۹۹ نفر از مددجویان، زمین و پروژه‌ی اجرایی تعریف و اعتبار لازم برای آغاز ساخت مسکن آن‌ها تخصیص یافته است.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی یکشنبه ۲۲ خرداد بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ