رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: این سازمان برکات بسیاری برای ارتش در حوزه معنویت افزایی، بصیریت افزایی سیاسی و تقویت اراده های آهنین رزمندگان ارتش در مقابله با دشمنان اسلام داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم از آزادگان گفت: صدام از شکست‌ناپذیری آزادگان در عراق به شکست‌پذیری خود در برابر رزمندگان ایران پی برد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور گفت: فراجا یک دستگاه و نهاد انقلابی، جهادی و پای کار نظام است که هدفش کمک به مردم و حفظ ارزش های انقلاب است.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: با جان و دل در مقابل هجمه دشمنان و هنجارشکنان برای بر هم زدن امنیت و آسایش مردم ایستاده اند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حضور ارتشیان غیرتمند و شجاع در مرزها و نقاط حساس کشور امنیت پایدار را به ارمغان آورده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: امروز مدعیان آزادی و دموکراسی مردم خود را به خاک و خون می‌کشند در مقابل اسلام، کمونیست و سایر مکاتب را به وجود آوردند تا نور اسلام را خاموش کنند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شرافت هر شغلی به موضوع آن وابسته است و از آنجا که موضوع شغل نظامی، دفاع از ناموس، شرف ملی و نظام اسلامی است این شغل از شریف‌ترین شغل‌ها است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شرافت هر شغلی به موضوع آن وابسته است و از آنجا که موضوع شغل نظامی، دفاع از ناموس، شرف ملی و نظام اسلامی است این شغل از شریف‌ترین شغل‌ها است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از نقش تاثیرگذار معاونت فرهنگی اجتماعی در راستای رشد و تعالی انتظامی کشور گفت: لازمه کار در معاونت فرهنگی اجتماعی داشتن کار فکری و فرهنگی است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی در گذشت پدر شهیدان دقیقی را تسلیت گفت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا خانه انتظامی را آباد کنیم و امنیت و آرامش را به مردم تقدیم کنیم.
سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محکومیت هتک حرکت مسجد الاقصی توسط رژیم اشغال گر قدس تاکید کرد: به زودی جهان شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم متزلزل اشغالگر قدس خواهد بود.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: توجه به ایمنی در محیط کار موجب حفظ جان و سلامت کارکنان به عنوان مهمترین سرمایه هر سازمان خواهد شد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با قدرتمند شدن حل می‌شود و نه با مذاکره، گفت: ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است.
رشت- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا عدم سازش رهبری و ملت ایران با مستکبران را موجب طراحی و اجرای فتنه‌های گوناگون در کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش در مهر ماه بود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است، اما حضرت امام با انقلاب اسلامی اثبات کرد که دین موجب هشیاری و بیداری هرچه بیشتر بشریت می‌شود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تربیت افسران جنگ نرم از مهمترین رسالت‌های اساتید دانشگاه‌های ارتش است، خاطر نشان کرد: اساتید، پیشتازان مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
دوازدهمین جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور رئیس این سازمان و معاون هماهنگ‌کننده آجا برگزار شد.
مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌مناسبت سالروز تأسیس این سازمان در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور یافتند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام محمدحسنی تبریک گفت.
حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ضمن بازدید از خبرگزاری مهر به سوالات خبرنگار مهر پاسخ داد.
به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ۱۲ عنوان کتاب منتشره انتشارات این سازمان رونمایی شد.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان عقیدتی سیاسی در اعتلای معنویت و بصیرت ارتش، نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است.
فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش، گفت: حضور موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه فرهنگی متاثر از سازمان عقیدتی سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ