فرمانده کل ارتش در پیامی ضمن تبریک سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی در ارتش، گفت: حضور موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه فرهنگی متاثر از سازمان عقیدتی سیاسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینترمیامی با پیروزی برابر نشویل موفق شد جام قهرمانی رقابت‌های لیگز کاپ را بالای سر ببرد.
این دو مجرم در نهایت ۱۰ مردادماه در همدان دستگیر می‌شوند و در بازجویی‌ها اعتراف می‌کنند که با انگیزه سرقت وارد مزرعه شده و افرادی که در آنجا حضور داشته‌اند را به رگبار بسته‌اند. آن‌ها پس از دستگیری انگیزه خود را از گروگانگیری و سرقت برای رسیدن به پول، طلا و دلار عنوان کرده‌اند که موفق هم نشده‌اند به آنچه در سر داشته‌اند، برسند. همچنین آن‌ها در اعترافات خود عنوان کرده‌اند؛ در مزرعه تعدادی گوسفند به ارزش میلیاردی و چند خودرو وجود داشته، اما هدف آن‌ها سرقت طلا و دلار و... بوده.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دوره اسلام ناب گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ‌های جهانی انقلاب اسلامی بود، بقیه یا با چپ ها بودند یا با راست‌ها، تعدادی هم به جنگ داخلی تبدیل شدند، اینجاست که اهمیت انقلاب ایران و نقش ولایت فقیه مشخص می‌شود.
فرزانه فصیحی موفق شد بعنوان تنها ورزشکار کشورمان جواز حضور در رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان را کسب نماید.
ملی‌پوش شطرنج ایران با پیروزی مقابل حریف ارمنی موفق شد با پنج امتیاز به جمع صدرنشین‌های مسابقات مسترز شارجه ۲۰۲۳ برسد.
هوادار در دیدار پایانی خود در ماراتن فرسایشی خلیج فارس موفق به تساوی برابر ذوب آهن در اصفهان شد و فصل را با یک امتیاز خارج از خانه و قرار گرفتن در رده دهمی به پایان رساند.
با اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، هشت باشگاه این کشور موفق شدند مجوز حرفه ای دریافت کنند.
آلتای اسپور موفق شد دیدار خود از هفته سی و ششم لیگ دسته اول ترکیه را با پیروزی پشت سر بگذارد.
مپنامایند راهکاری در جهت جمع‌آوری، ذخیره‌سازی و مدیریت برخط داده‌هاست. با اتصال نیروگاه‌ها و سایر صنایع به این پلتفرم و اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی و با پردازش کلان داده، افزایش بهره‌وری و راندمان در صنایع اتفاق خواهد افتاد.
با حضور رئیس جمهور در شرکت مپنا موتور کاملاً ایرانی هواپیما ساخته شده در گروه صنعتی مپنا با موفقیت آزمایش شد.
ایستگاه فضایی چین که خدمه فضاپیمای شنزو ۱۵ هم اکنون در آن حضور دارند، می تواند ۱۰۰ درصد اکسیژن مورد نیاز خود را از طریق سیستم بازسازی داخلی خود تامین کند.
تراکتور با وجود داشتن مجموعه ای از ارکان تهاجمی موفق هنوز بهترین است.
در سیزدهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور که با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد، از 10 رئیس شعبه موفق بانک آینده تجلیل و تقدیر صورت گرفت.
امیر عرب براقی داور جوان و موفق لیگ برتر برای سومین هفته متوالی در مسابقات سوت نمی‌زند.
در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، عملیات های مختلفی از جمله «انهدام پهپادهای حمله‌ور توسط سامانه‌های بومی پدافندهوایی مجید و خاتم»، «عملیات بالگردهای هوانیروز در شرایط نامساعد آب و هوا»، «عملیات ترکیبی بالگردهای نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش» و «حضور موفق ابابیل ۵ در رزمایش ذوالفقار ارتش» به اجرا درآمد.
در ادامه مراحل اولیه عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپادهای آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» هدف شبیه‎‌سازی شده را در ساحل منهدم کردند.
در ادامه مراحل عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌های انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
مهدی تارتار می‌گوید از حضور سرمربیان بزرگ و شناخته‌شده خارجی در لیگ برتر استقبال می‌کند و حضور آنها را به سود فوتبال ایران می‌داند.
یک بابانوئل با حضور در جبهه‌های جنگ اوکراین به نیرو‌های ارتش اوکراین گلوله‌های خمپاره هدیه داد تا از آن‌ها برای مقابله با دشمن استفاده کنند. این فرد به همراه یک زن که لباسی شبیه خرگوش عید پاک به تن داشت مورد استقبال نیرو‌های اوکراینی قرار گرفت. بسیاری از نیرو‌ها به از دیدن بابانوئل خوشحال شدند و او حتی موفق شد سوار یک تانک شود.
تیم شباب الاهلی دبی در مسابقات جام حذفی امارات موفق به شکست الجزیره نشد.
هافبک ایرانی شباب الاهلی در ترکیب این تیم برابر خورفکان حضور دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
تیم جوانان ایران در یک مصاف دوستانه موفق شد حریفش را در کمپ تیم های ملی شکست دهد.
اصفهان- تیم فوتبال سپاهان موفق شد با نتیجه چهار بر صفر خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ