رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: با جان و دل در مقابل هجمه دشمنان و هنجارشکنان برای بر هم زدن امنیت و آسایش مردم ایستاده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار ورزقان در خصوص برخی شایعه‌ها درمورد توطئه و سوءقصد به جان عباسزاده و خانواده وی، گفت: در این خصوص فعلا نظری نداریم و منتظر بررسی و اعلام جزئیات حادثه از سوی مراجع ذیصلاح و عوامل امنیتی و انتظامی هستیم.
اژه‌ای اظهار کرد: به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد صادر کرده‌ایم که اولاً با کمک نیرو‌های نظامی و امنیتی و انتظامی به طور کامل امنیت مردم و زائران اماکن مقدس را فراهم آورند و ثانیاً همه تلاش خود را به کارگیرند تا علاوه بر مباشر این اقدام جنایتکارانه که دستگیر شده، تمامی عناصر و عوامل دخیل در این حادثه تروریستی اعم از معاونان و مسببان و کسانی که به تروریست جانی مخفیگاه و سلاح و آموزش دادند را شناسایی و دستگیر کنند.
مهدیشهر- فرمانده انتظامی مهدیشهر با بیان اینکه عوامل آتش سوزی عمدی در فولاد محله این شهرستان دستگیر شدند، گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع یافتند.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
اهواز - فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۱۴ نفر از عوامل درگیری طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عوامل شهادت شهید شهرکی و همسرش خبر داد.
اهواز - فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان اصلی درگیری مسلحانه طایفه‌ای که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن دو تن دیگر در این شهرستان شده بود، خبر داد.
فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: سه نفر از عاملان آتش زدن بنرهای فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی دهه فجر و تصاویر شهدا در این شهرستان دستگیر شدند
هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
هرچند گزارش های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
در اطلاعیه اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عواملی که با حمله ناجوانمردانه به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان باعث شهادت سرباز مدافع امنیت شدند دستگیر و به اقدامات خود اعتراف کردند.
زاهدان- بنا بر اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، عوامل حمله به گشت انتظامی زاهدان دستگیر شدند.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: اطلاعات دقیقی را از عوامل خرابکاری در جوانرود داریم و مقتدرانه با این افراد مسلح که از گروه های مستقر در اقلیم شمال کردستان عراق هستند، برخورد می‌کنیم.
فرمانده انتظامی استان البرز از بازداشت ۱۱ نفر از متهمان اغتشاشات روز پنج شنبه که در حاشیه مراسم چهلمین روز در گذشت مرحومه حدیث نجفی در آرامستان بی بی سکینه کرج شرکت داشتند خبر داد.
فرماند‌ه انتظامی استان البرز گفت: ۱۱ نفر از عوامل اصلی حمله به پلیس در کرج دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از عوامل اغتشاشات در بروجرد پس از درگیری با نیروهای انتظامی خودکشی کرد و به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری شش نفر از عوامل حمله به پلیس استان در اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: برخی از دستگیرشدگان سابقه دار هستند.
این شورا، تشكر و حمایت از كلیه نیروهای حافظ امنیت به ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی را كه با بردباری و فداكاری در تأمین امنیت مردم و كشور كوشیدند و حتی در مقابله با عوامل اغتشاش مظلومانه از جان خود گذشتند، وظیفه خود دانسته
فرمانده انتظامی استان البرز: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه‌های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می‌پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی‌افتد شرایط رسانه‌ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از پارک‌های سمنان دستگیر شدند، گفت: در حین دستگیری افراد متخلف، یک شرور نیز به چنگ قانون گرفتار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ