رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شرافت هر شغلی به موضوع آن وابسته است و از آنجا که موضوع شغل نظامی، دفاع از ناموس، شرف ملی و نظام اسلامی است این شغل از شریف‌ترین شغل‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه بیست و سومین نشست سران سازمان شانگ‌های گفت: در کنار نظامی‌گری، آنچه بسترساز نظام سلطه غربی شده، سلطه دلار بوده است و لذا هرگونه تلاش برای شکل‌دهی به یک نظام عادلانه بین‌المللی، نیازمند حذف دلار است.
اصولا برخی اعمال و رفتار‌ها برای آحاد نیرو‌های مسلح به صورت خاص جرم‌انگاری شده‌اند؛ از جمله عنصر قانونی جرم مزبور در ماده ۵۵ قانون مجازات جرائم و مجازات نیرو‌های مسلح آمده و تصریح می‌کند: هر نظامی‌ای که با اقدامات خلاف شئونات نظامی، به هر نحوی از انحاء موجبات ایجاد بدبینی مردم را نسبت به نیرو‌های مسلح فراهم نماید، به حبس از دو ماه تا یک سال محکوم می‌شود.»
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شرافت هر شغلی به موضوع آن وابسته است و از آنجا که موضوع شغل نظامی، دفاع از ناموس، شرف ملی و نظام اسلامی است این شغل از شریف‌ترین شغل‌ها است.
انجمن بین‌المللی پژوهش‌های صلح استکهلم، از افزایش شدید هزینه های نظامی طی سال گذشته میلادی پرده برداشت.
وزارت دفاع چین تمایل بازگشت ژاپن به مسیر «نظامی‌گری» را «بسیار خطرناک» توصیف کرد.
یک مقام سابق دفاعی آمریکا مدعی است که ژاپن با بسط نظامی گری خود می تواند نقش مهمی در امنیت منطقه شرق آسیا ایفا کند.
نوبراندازان اجاره‌ای در موسسه‌های جنگ‌طلب و نظامی‌گرا مانند ناتو به دنبال آزادی مردم ایران می گردند،آزادی از جنس خون و موشک!
رئیسی گفت: ملت ایران هم گزینه نظامی آمریکا را نامعتبر کرده است و هم، آنطور که خودشان اعتراف کرده‌اند، سیاست تحریم و فشار حداکثری را شکستی خفت‌بار داده است. اینک در پی ناکامی امریکا در نظامی‌گری و تحریم، واشنگتن و متحدینش به سیاست بی‌ثبات‌سازی متوسل شده‌اند که قطعا شکست آن‌ها را در پی دارد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: روش حکمرانی نظام سلطه، استفاده از زور و نظامی‌گری و اقتدارگرایانه با امپریالیسم رسانه‌ای و تسلط بر فضای مجازی و افکار عمومی است، در حالی که جبهه مقاومت، اقتدار مردم پایه، بسیج عمومی ملت‌ها، مردم سالاری و و عدالت اجتماعی و اقتصادی را دنبال می‌کند.
به گفته کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر، تایوانی‌ها مخالف مداخله نظامی آمریکا و حامی بازگشت به سرزمین مادری‌اند اما گزینه باب میل آمریکا، تنش‌افروزی و نظامی‌گری است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان گفت: ثمره اشغال غیرقانونی و نظامی‌گری نامشروع چیزی جز ویرانی زیرساخت‌ها و کشتار نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ