سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محکومیت هتک حرکت مسجد الاقصی توسط رژیم اشغال گر قدس تاکید کرد: به زودی جهان شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم متزلزل اشغالگر قدس خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: پیگیری‌هایی را انجام دادیم تا ظرف یک تا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مطالبات کشاورزان را پرداخت کنیم.
نشست سران عربی در جده با حضور بشار اسد و تاکید بر حمایت از ملت فلسطین برای دستیابی به حقوق خود بدون ذکر نام روند عادی سازی روابط محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب قرار گرفت.
فاطمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نابودی اسرائیل تا ۲۰ سال آینده، گفت: به زودی امت اسلامی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند و مستضعفین عالم بر جهان مسلط می‌شوند و اسرائیل به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.
اسطوره لیورپول محو درخشش وینیسیوس در بازی دیشب برابر سیتی شده بود و گفت او می تواند به زودی بهترین بازیکن دنیا شود.
اگر در آینده نزدیک سوار اتوبوسی در اسکاتلند شوید این وسیله نقلیه به طور خودکار رانندگی خواهد کرد و این برنامه دولت برای وارد کردن فناوری خودران به سیستم حمل و نقل عمومی است.
یوگنی پریگوژین، ادعا می‌کند که یک نقشه دارد، زیرا امیدوار است تیپ هایش "به زودی حتی به قلمرو اروپایی جهان راه پیدا کنند. "
دوست مگی خانم ۱۰۰ ساله‌ای است که می‌گوید به این زودی دست از کار نمی‌کشد و دلیل جوان ماندن ظاهر خود و کمتر نشان دادن نسبت به سنش را عدم استفاده از صابون روی صورت خود دانست.
لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان، احتمالا به زودی پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد تا جذابیت لیگ زنان اسپانیا بیش از پیش افزایش پیدا کند.
علیرغم آن که جهان به تازگی بهبودی از تلفات ناشی از کووید -۱۹ را تجربه کرده احتمال ظهور و شیوع یک پاتوژن بسیار کشنده‌تر وجود دارد: آنفولانزای پرندگان.
در حال حاضر سالانه ۸۱ میلیون نفر به جمعیت جهان اضافه می‌شود، اما در آن سو جهان در حال از دست دادن گونه‌های جانوری و گیاهی خود است.
فاکسکان بزرگترین پیمانکار تجهیزات الکترونیکی جهان احتمالا به زودی با جریمه ای از سوی دولت تایوان روبرو می شود زیرا به طور غیر مجاز  در یک شرکت تراشه سازی چینی  سرمایه گذاری کرده است.
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد با بحرانی فراگیر و جهانی روبه رو هستیم و باید برای جلوگیری از خسارات‌ سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا، توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم؛ اما این گونه نشد!
زمانی که همه گیری ویروس کرونا به کشورمان رسید و مشخص شد که با بحرانی فراگیر و جهانی مواجهیم و می‌بایست برای جلوگیری از خسارت‌های سنگین آن، محدودیت‌هایی وسیع را در دستور کار قرار دهیم و در این راستا توقف فعالیت حضوری در مدارس و آغاز آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت، به نظر می‌رسید که خیلی زود شاهد شکل گیری تغییراتی فراگیر در حوزه آموزش فراگیر در کشورمان باشیم، اما این گونه نشد.
سرمربی تیم امید کاراته کفت: تمرین با تیم بزرگسالان خیلی به تیم امید کمک کرد و مطمئنم به‌زودی و در آینده نزدیک نتیجه اتحاد تیم امید و بزرگسالان را می‌بینیم.
رئیس کمیته ملی المپیک روسیه از بازگشت ورزشکاران این کشور به مسابقات جهانی در آینده نزدیک خبر داد.
تمام دنیا نظاره گر سلامتی ادسون آرانتس دو ناسیمنتو، معروف به پله هستند که چند روزی است در بیمارستان بستری شده است.
با حذف غیر منتظره برخی تیم‌های نامدار در دور گروهی جام جهانی بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا شاهد بازگشت ستاره‌های خود خواهد بود.
سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: سطح لیگ برتر هندبال امسال باید از سال‌های گذشته بسیار بالاتر باشد، چراکه به زودی مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو داریم.
یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان به مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
به نظر می‌رسد که جود بلینگام، ستاره بروسیا دورتموند، به زودی با قراردادی هنگفت از این باشگاه جدا خواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به ایران اخبار خوبی منتشر کرد.
ورایزون با همکاری دو غول فناوری کوالکام و ریزر اولین کنسول بازی دستی ۵G جهان با قابلیت پشتیبانی از بازی‌های محلی و ابری را به زودی ارائه خواهد کرد.
ممکن است به زودی یک سلاح جدید در نبرد چند صد ساله ما با میکروب‌ها ارائه شود. اولین لایه پوششی که می‌تواند به سرعت باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین برده و ماه‌ها به کشتن آن‌ها ادامه دهد.
ساموئل اومتیتی که در جام جهانی 2018 با فرانسه قهرمان جهان شد، به زودی بارسا را به مقصد لچه ترک خواهد کرد. در بارسا هواداران او را یکی از دلایل جدایی لیونل مسی می دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ