رئیس باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که این باشگاه در انتقالات زمستانی مهاجمی برای جانشینی روبرت لواندوفسکی جذب نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ابراز رضایت از عملکرد هری کین در اولین بازی‌اش برای این تیم می‌گوید خرید ستاره انگلیسی نه تنها به نفع بایرن بلکه به سود کل بوندس‌لیگا خواهد بود.
یان کریستین دریسن، رئیس بایرن مونیخ، تایید کرد که کپا آریسابالاگا به رئال مادرید خواهد رفت.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که بوندسلیگا دیگر ستاره های زیادی ندارد و خرید هری کین به افزایش سطح این لیگ کمک خواهد کرد.
یان کریستین دریسن، نایب رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ، اعلام کرد که تمام تلاشش را برای موفقیت این تیم خواهد کرد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، رسما اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را اعلام کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گزارش‌ها درباره احتمال جدایی توماس مولر را تکذیب کرد و گفت ستاره آلمانی به هیچ عنوان جایی نخواهد رفت.
رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ تصمیم دارد تغییرات اساسی در رده‌های مدیریتی این باشگاه داشته باشد.
هربرت راینر، رئیس بایرن مونیخ، به شدت از رفتار سادیو مانه پس از بازی با سیتی و درگیری او با لروی سانه انتقاد کرد.
جو بایدن گفت: تشخیص داده شد که من مبتلا به بیماری هستم، آن‌ها مجبور شدند چند بار بالای سرم را بردارند تا ببینند آیا من مغز دارم یا نه!
هربرت هاینر، رییس باشگاه بایرن مونیخ، طعنه سنگینی به نحوه رفتار منچستریونایتد با کریستیانو رونالدو زد.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که رقابت احتمالی رئیس جمهور کنونی و سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، رقابتی چندان جالب برای رای‌دهندگان نخواهد بود.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا آمریکا تصمیم به ارسال جنگنده به اوکراین دارد، پاسخ داد: «نه».
هربرت هاینر نسبت به بازگشت بایرن مونیخ به روند نتیجه‌گیری مطلوب ابراز امیدواری کرد.
رئیس جمهور آمریکا گفت: آن‌ها قصد دارند کارخانه دومی را در اینجا در فینیکس بسازند تا تراشه‌ها، ۳ نانوتراشه، ۳ نانوتراشه، تراشه‌هایی که ۳ نانوتراشه هستند، هر چه باشد، می‌دانید من چه می‌گویم. نانو، نه نه، من نمی‌دانم!
الیور کان دو ماه پیش و به دلیل همگروه شدن بایرن با بارسا لبخند زده بود اما او امروز پس از برخورد بایرن به پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، هیچ واکنش خاصی نشان نداد.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا ضمن درخواست از واشنگتن برای توقف کمک به اوکراین، تصمیم رئیس جمهور این کشور برای دست‌ودلبازی در قبال کی‌یف را محکوم کردند.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
رئیس‌جمهور در نشست خبری گفت: هیچ فایده‌ای برای دیدار با بایدن نه برای ایران و نه برای ملت ایران وجود ندارد.
روز ۲۴ مرداد ماه، در سالگرد خروج ایالات متحده از افغانستان، زمانی که جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا، در حال دوچرخه سواری در سواحل جنوبی کالیفرنیا بود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از اون خواست پیش آن‌ها بیاید و با آن‌ها صحبت کند، با خنده گفت: «نه! باید برم چندتا مایو بگیرم».
اولی هافمن، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، در 92 سالگی درگذشت.
رئیس جمهور آمریکا نه تنها از پراکندگی در افکار و عدم تعادل در گفتار رنج می برد بلکه حتی بدون کمک همسرش از پوشیدن یک کت نیز عاجز است.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ