هربرت راینر، رئیس بایرن مونیخ، به شدت از رفتار سادیو مانه پس از بازی با سیتی و درگیری او با لروی سانه انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتفاقی که در حال رخ‌دادن است و احکامی که در این زمینه صادر می‌شود، برای تحقیر فرد است، نه تنبیه او. اما نباید فراموش کرد که این نوع مجازات‌ها -چه تنبیهی، چه تحقیری- به نتیجه‌ای نمی‌رسد. وقتی قاعده درست نباشد، نمی‌توان انتظاری هم از نتیجه آن داشت و درنهایت طراحان آن مجبور می‌شوند از مواضع خود کوتاه بیایند. مسئله این است که همین حکم‌های صادره، می‌تواند سلامت روان افراد را تحت‌تاثیر قرار دهد.
اتفاقی که در حال رخ‌دادن است و احکامی که در این زمینه صادر می‌شود، برای تحقیر فرد است، نه تنبیه او. اما نباید فراموش کرد که این نوع مجازات‌ها -چه تنبیهی، چه تحقیری- به نتیجه‌ای نمی‌رسد. وقتی قاعده درست نباشد، نمی‌توان انتظاری هم از نتیجه آن داشت و درنهایت طراحان آن مجبور می‌شوند از مواضع خود کوتاه بیایند. مسئله این است که همین حکم‌های صادره، می‌تواند سلامت روان افراد را تحت‌تاثیر قرار دهد.
سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد معتقد است که دیگر امکان استفاده از روش‌های قدیمی او وجود ندارد و بازیکنان امروزی با کوچکترین تنبیه به گریه می‌افتند.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
یک سارق در شرایطی که کیف یک زن را به سرقت برد، عقوبت سخت و تلخی او را انتظار کشید و با شلیک گلوله تنبیه شد. منبع: خبرفوری
خواهر ۸ ساله پسرک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم داشت بازی و سر و صدا می‌کرد که نامادری‌ام عصبانی شد و او را دعوا کرد و بعد هم خیلی محکم با دست به صورت او کوبید. ساعتی که به دست داشت به گیجگاه برادرم خورد و باعث خونریزی و کبود شدن او شد. همان موقع گفتم برادرم را نزد دکتر ببریم، اما نامادری‌ام مخالفت کرد. شب که پدرم آمد و ماجرا را فهمید با نامادری‌ام دعوا کرد، اما بازهم برادرم را دکتر نبرد. برادرم با همان حال بدش خوابید و صبح دیگر بیدار نشد.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق فوتبال انگلیس، از آنتونیو کونته خواست تا ریچارلیسون را بابت اظهارات اخیرش تنبیه کند.
ستاره سابق فوتبال آرژانتین به تندی از الخاندرو گارناچو انتقاد کرد و گفت که اگر او پسرش بود، به سختی تنبیه می شد.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
کریستوف گالیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از اینکه هوادار حریف حسابی اعصابش را خرد کرد، قصد داشت او را شخصا تنبیه کند.
جدایی مارسلو از المپیاکوس برای هواداران این تیم غیرمنتظره و جنجالی بود و حالا ممکن است خشم هواداران از مارسلو به سمت دوست او خامس رودریگز معطوف شود.
شیطنت عموماً رفتاری نادرست تلقی می‌گردد و کسانی که شیطنت می‌کنند تنبیه می‌شوند. ولی وقتی داستانِ شیطنت‌‏‌کاری‌های برخی افراد را می‌شنویم لبخند می‌زنیم و هوش و جسارتشان را می‌ستاییم؛ مثل داستان دیدار اسکندر با دیوژنِ فیلسوف که اسکندر به او گفته بود هر آرزویی داشته باشد برآورده می‌کند و فیلسوف، که ظاهراً در آفتاب لمیده بود، پاسخ می‌دهد «آرزویم این است از جلوی نور بروی کنار».
متئو لاهوز، داور دیدار بارسلونا-اسپانیول این هفته در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او ادامه دار خواهد بود یا خیر.
بی تردید لیونل اسکالونی در رسیدن آرژانتین به فینال جام جهانی نقش مهمی داشته اما نمی توان از کار درخشان کادر فنی او نگفت. شاید نقطه عطف آلبی‌سلسته روزی بود که مسی در اردوی آرژانتین تنبیه شد.
زن جوان گفت: چون من قبل از ازدواج با او دوست بودم. منوچهر کارگر پدرم بود، از مغازه پدرم دزدی کرد و من هم، چون عاشقش بودم مخفی کردم و نگفتم که می‌دانم از مغازه پدرم دزدی کرده است. پدرم بعد از آن دزدی سکته و فوت کرد. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم با منوچهر ازدواج کنم تا هیچ وقت یادم نرود باعث چه اتفاقی شدم.
فلک شیوه‌ای از تنبیه کردن در انظار عمومی بود. برای فلک کردن پا‌های فرد مورد شکنجه به چوبی بسته می‌شد. دو نفر دو سر چوب را می‌گرفتند و نفر یا نفراتی دیگر با ترکه کف پای او را می‌زدند.
پدر کودک در اقرار به ضرب‌وجرح منجر به قتل گفت: چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند، اما باز هم او بی‌اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم. البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.
محمدهادی مرادی به شرح ماجرا پرداخت و توضیح داد: معلم جغرافیا پس از نیم ساعت توضیح در رابطه با این درس با دانش‌آموزان شروع به شوخی و گفتگو کرده چراکه دانش‌آموزان کتاب نداشتند. در همین حین تلفن همراه یکی از دانش‌آموزان زنگ خورده، معلم گفته که نباید تلفن به مدرسه بیاورید و آن دانش‌آموز گفته تلفنم ساده است و گفتند تلفن‌های همراه اندروید نیاورید. پس از آن فرزند من گفته که پس می‌توانیم تلفن‌های همراه IOS با خود بیاوریم؟ معلم گفته بیا و توضیح بده IOS چیست. و آن معلم، وقتی فرزندم می‌خواسته توضیح بدهد با مشت به سروگردن او می‌زند، در حدی که فرزندم بی‌هوش می‌شود، اما معلم اقدامی نمی‌کند و دانش‌آموزان با اورژانس تماس می‌گیرند.
سرمربی لسترسیتی می‌گوید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم که چلسی تلاش زیادی برای خرید او انجام داده این روزها با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند و روز شنبه مقابل چلسی بازی نخواهد کرد.
سرمربی لسترسیتی می‌گوید وسلی فوفانا، مدافع فرانسوی این تیم، که چلسی تلاش زیادی برای خرید او انجام داده این روزها با تیم زیر 23سال باشگاه تمرین می‌کند و روز شنبه مقابل چلسی بازی نخواهد کرد.
عملکرد ضعیف رحیم استرلینگ در جریان شکست 3-0 چلسی مقابل لیدز هواداران این تیم را نگران کرده و باعث شده او از سوی برخی هواداران به تیمو ورنر تشبیه شود.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ