رئیس‌جمهور در ادامه نشست خبری خود که همزمان با هفته دولت و یک‌سالگی روی کار آمدن دولت سیزدهم، صبح دوشنبه (۷ شهریور) برگزار شد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. سیدابراهیم رئیسی در پاسخ به در پاسخ به پرسش سی‌بی‌اس نیوز درباره ملاقات احتمالی با جو بایدن، تاکید کرد: من در نشست قبلی در پاسخ به سوال مشابهی گفتم خیر. باز هم «خیر» را تکرار می‌کنم. هیچ فایده‌ای مترتب بر ملاقات ما و ایشان نیست؛ نه برای ما و نه برای منافع ملت بزرگ ایران و برنامه‌ای هم برای این ملاقات وجود ندارد و نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره ابطال حکم میثم لطیفی و احتمال بررسی مجدد آن توضیحاتی داد.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
محمدرضا داورزنی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عدم پاسخگویی شفاف آمریکایی‌ها درباره صادر نکردن ویزای تعدادی از ملی‌پوشان اعتراض کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گزارش‌ها درباره احتمال جدایی توماس مولر را تکذیب کرد و گفت ستاره آلمانی به هیچ عنوان جایی نخواهد رفت.
محمد مهاجری معتقد است، رفتاری که همراهان قالیباف با لاریجانی کردند، حالا درباره خودش در حال اجرا است. او می‌گوید: «این تخریب‌ها بیشتر توسط طرفداران ابراهیم رئیسی صورت می‌گیرد، زیرا آن‌ها می‌دانند که قالیباف رقیب بالقوه رئیسی در انتخابات ۱۴۰۴ خواهد بود و با ضعف‌هایی که دولت سیزدهم دارد، شکست رئیسی قطعی است.»
پیام محبی، رئیس بیمارستان‌های دامپزشکی تهران سه احتمال درباره بارداری «ایران» را مورد بررسی قرار داده است.
رئیس فدراسیون کشتی از احتمال ثبت‌نام خود برای انتخابات ریاست این فدراسیون در تابستان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: احتمالا هفه آینده جلسه هم اندیشی درباره شرکت کنترل ترافیک برگزار شود اما باید در رابطه با زمان آن رئیس شورای شهر تهران پاسخ دهد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس دادگاه ورزش کاتالونیا ادعایی درباره آینده احتمالی پرونده نگریرا که باشگاه بارسا با آن درگیر است مطرح کرده و هواداران بلوگرانا را به شدت نگران کرده است.
رئیس پلیس رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال آغاز دور جدیدی از ترورهای سیاسی و جنگ داخلی در اراضی اشغالی هشدار داد.
نطق محمودزاده، نماینده مجلس علیه دولت: مردم از عملکرد تعدادی از مسئولین اصلا رضایت ندارند/ به رئیسی درباره احتمال تورم سه رقمی هشدار داده شد؛ آیا به این هشدار‌ها گوش داده شد؟/ به دلیل کارشکنی‌های روسیه، برجام احیا نشد
رئیس جمهور اوکراین با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس کمیته بین‌المللی المپیک درباره احتمال حضور ورزشکاران روسیه در المپیک پاریس، او را به خط مقدم جبهه جنگ در این کشور دعوت کرد!
تبریز- رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به پایداری هوا و سرعت کم وزش باد تا پایان هفته، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.
در حالی که وزات نیرو خبر از احتمال آبگیری سد چمشیر تا پایان آذر را داده است؛ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید، اجازه ایجاد سدی مشابه گتوند ۲ را نمی‌دهیم.
دکتر ابراهیم قادری رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درباره ماجرای فروکش کردن موج آنفلوانزا و اینکه چه شواهد اپیدمیولوژیکی برای این ادعای وزیر بهداشت وجود دارد، می‌گوید: درصد مثبت شدن تست‌های آنفلوانزا در طول دو هفته مقدار جزئی کم شده است. در واقع ما ممکن است پیک آنفلوانزا را رد کرده باشیم و احتمالاً طی هفته آینده کاهش موارد آنفلوانزا را خواهیم داشت.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تعداد دانشجویان بازداشت شده طی روز‌های اخیر با بیان اینکه «اطلاعی در این زمینه ندارم» اظهار کرد: در جلسات با وزرای مربوطه گزارشی اخذ خواهیم کرد و اگر نیاز به ورود کمیسیون باشد، قطعاً ورود خواهیم کرد.
آیت‌الله رئیسی با تاکید براینکه مصمم به دفاع قاطعانه از حقوق ایران و مردم آن هستیم درباره احتمال دیدار مستقیم با آمریکا، افزود: مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای هیچ فایده‌ای ندارد و آمریکا باید اقدامات اعتمادسازی با طرف ایرانی انجام دهد.
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه «گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است» درباره پیامدهای تاثیرپذیری احتمالی او از «تندروهای بی مسوولیت» هشدار داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه «گویا سرنوشت برجام بدست آقای رییسی است» درباره پیامدهای تاثیرپذیری احتمالی او از «تندروهای بی مسوولیت» هشدار داد.
قیمت برنج ایرانی و خارجی در بازار چند؟
در دیدار دوستانه پرسپولیس با تیم ملی امید، سرخپوشان با کاپیتان جدید وارد زمین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ