اولی هافمن، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، در 92 سالگی درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولی هوینس، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، اظهارات عجیبی را مطرح کرده که حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین تمایل دارد به قهرمان بوندسلیگا ملحق شود.
اولی هوینس، پیشکسوت و رئیس سابق بایرن مونیخ، از قطع شدن برخی کانال‌هایی که اطلاعات باشگاه را به رسانه‌ها (اسکای) می دادند خبر داد.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ از عملکرد یولیان ناگلزمان در بایرن مونیخ انتقاد کرد، ولی گفت این مربی آلمانی نباید از تیم اخراج می‌شد.
اولی هونس، رئیس سابق بایرن مونیخ می‌گوید قهرمان لیگ آلمان چاره‌ای جز اخراج الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ نداشته است.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است که الیور کان بر خلاف دوران فوتبالش، نتوانست مدیر خوبی برای بایرن باشد و مشاوران بد او فضای باشگاه را خراب کردند.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است جود بلینگام باید یک سال دیگر در دورتموند بماند و الان برای پیوستن به رئال زود است.
ارتباط بین اولی هوینس،‌ رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ با علیشیر عثمانوف، یک سرمایه‌دار روسی برای باوارایی‌‌ها دردسرساز شده است.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ و رئیس افتخاری باشگاه آلمانی امروز با حضور در تمرین این تیم با توماس توخل دیدار کرد.
رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ تصمیم دارد تغییرات اساسی در رده‌های مدیریتی این باشگاه داشته باشد.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، معتقد است تصمیم یولیان ناگلزمان برای رفتن به تعطیلات در وقفه دیدارهای ملی اشتباه بود.
اولیور کان، رئیس باشگاه بایرن مونیخ و لوتار ماتئوس، ستاره سابق این باشگاه، پیش از شروع دیدار بایرن و دورتموند در پخش زنده تلویزیونی درگیری لفظی پیدا کردند.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه آلمانی برای انجام یک خرید گران‌تر از 100 میلیون یورو آماده است؛ ولی او اعتقاد دارد هری کین گزینه مناسبی برای بایرن نخواهد بود.
اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید انتظار حذف شدن این تیم برابر پاری سن ژرمن را دارد.
پزشک سابق کاخ سفید با هشدار نسبت به شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا گفت که وضعیت ذهنی رو به زوال وی، تمام آمریکا را در خطر قرار می‌دهد.
رئیس اجرایی سابق بایرن مونیخ اظهار نظر عجیبی درباره لیونل مسی و باشگاه بارسلونا داشت.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن، در انتخاب بین لیونل مسی و دیگو مارادونا تردید ندارد و گفت که مارادونا بهتر از مسی بود. او برای انتخابش دلیل جالبی هم دارد.
کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، واکنش جالبی به قضیه بارساگیت نشان داد.
رئیس سابق بایرن مونیخ، خرید یان زومر را انتخابی عاقلانه و منطقی از سوی مدیران باشگاه مونیخی عنوان کرد.
کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، مشتاق بازی فردا برابر بارسلوناست و دوست دارد پیروزی های پر گل اخیر برابر این تیم را تکرار کنند.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است دلیل انتخاب بایرن توسط فوتبالیست ها، پول نیست. او بوندسلیگا را هم ضعیف تر از لیگ برتر انگلیس نمی داند.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، سال گذشته از سبک بازی تونی کروس انتقاد کرده بود. ستاره رئال شب گذشته پاسخ او را داد.
کارل هاینز رومینیگه، نایب رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم در حال حاضر یکی از بهترین خطوط حمله فوتبال اروپا را در اختیار دارد.
رئیس سابق بایرن مونیخ با ستایش از عملکرد بایرن در شروع فصل جدید می‌گوید ناگلزمان با این تیم می‌تواند امسال به موفقیت‌هایی بزرگ دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ