رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ابراز رضایت از عملکرد هری کین در اولین بازی‌اش برای این تیم می‌گوید خرید ستاره انگلیسی نه تنها به نفع بایرن بلکه به سود کل بوندس‌لیگا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ در فصل جدید با یک شرکت جالب آغاز به همکاری کرده است.
شباهت بسیار زیاد سبک بازی آینتراخت فرانکفورت با بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمان باعث شده در آلمان تاپ‌مولر، سرمربی جدید آینتراخت را به کپی برداری از ناگلزمان متهم کنند.
نیکلاس فولکروگ، مهاجم وردربرمن و آقای گل فصل قبل بوندسلیگا، در حال بررسی برای تمدید قرادادش با تیمش است. مگر اینکه پیشنهاد قابل توجهی دریافت کند.
میشاییل رشکه، مدیر فنی سابق بایرن مونیخ گفت بوندس‌لیگا هیجان لازم را برای جذب ستاره‌های بزرگ ندارد؛ با این حال بایرن توانسته یکی از 10 باشگاه برتر دنیا باشد.
مارکو رویس دیروز بهترین فرصت خود را برای بردن بوندس‌لیگا از دست داد. حالا او سرنوشتی شبیه میشاییل بالاک و لورکوزن پیدا کرده است.
نیکلاس فولکروگ و کریستوف انکونکو با زدن 16 گل به طور مشترک عنوان آقای گلی این فصل بوندس‌لیگا را به دست آوردند.
بایرن با پیروزی پر گل 6-0 برابر شالکه حالا تنها دو پیروزی تا قطعی کردن قهرمانی خود در بوندسلیگا فاصله دارد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان شماره یک بایرن، گفت با تمرینات مخصوصی که انجام می‌دهد، به سرعت در حال بهبودی است. او همچنین ابراز اطمینان کرد، بایرن قهرمان بوندس‌لیگا می‌شود.
توماس توخل، مربی بایرن مونیخ در حالی پا به نشست خبری گذاشت که تیمش این هفته با هرتا برلین، قعرنشین جدول بوندس‌لیگا روبرو خواهد شد.
دورتموند حالا بالاتر از بایرن مونیخ شانس اول قهرمانی در بوندسلیگا محسوب می‌شود.
بایرن مونیخ با توخل عزم خود را جزم کرده که بعداز ۱۰ قهرمانی پیاپی، جام را به رقیبش واگذار کند. توخل در همین مدت کم سه باخت داشته که با کل فصل ناگلزمن برابری می‌کند
سردار آزمون حالا به یکی از امیدهای اصلی گلزنی لورکوزن تبدیل شده است.
لورکوزن که در ابتدای فصل قعرنشین جدول بوندسلیگا بود حالا حتی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.
بایرن مونیخ با کسب شصت‌و‌هشتمین پیروزی خود در 108 بازی برابر اشتوتگارت رکورد بیشترین برد ثبت شده برای یک تیم مقابل تیم دیگر در تاریخ لیگ آلمان را ارتقا بخشید
زنبورها با این برد به هشتمین پیروزی متوالی خود در بوندسلیگا رسیدند و اکنون با 49 امتیاز و یک بازی بیش‌تر، صدرنشین هستند.
لیگ اروپا حالا یک مدعی جدید قهرمانی پیدا کرده است، یونیون برلین آلمان.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید اشتباهات این تیم کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را پرهیجان کرده ولی باواریایی‌ها می‌خواهند هر چه سریعتر به روال همیشگی یعنی حکمرانی بر این لیگ برگردند.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
فیلیپ لام، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که جود بلینگام در حال حاضر رقیبی در بوندسلیگا ندارد.
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
تیم فوتبال بایرلورکوزن در حالی موفق به کسب پیروزی در بودنسلیگا شد که مهاجم ایرانی اش را در اختیار نداشت.
سایت رسمی بوندس‌لیگا دقایقی پیش با انتشار یادداشتی به حمایت از سادیو مانه پرداخت و گفت توپ طلای امسال حق این ستاره سنگالی بایرن مونیخ است.
حضور سردار آزمون در ترکیب بایر لورکوزن یادآورد دوران طلایی بوندس لیگا در میان فوتبالدوستان ایرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ