رئیس دولت منطقه‌ای ایالت باواریا آلمان هشدار داد که بحران انرژی ممکن است به افزایش افراطی‌گری در این کشور منجر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحران انرژی ۱۸ ماه گذشته اختلاف بین کشور‌های ثروتمند و فقیر را تشدید کرد. بسیاری از کشور‌های در حال توسعه در اعتراض به فشار‌ها برای تنوع ‏بخشی در حوزه انرژی و کاهش سهم سوخت‌‏های فسیلی، جری‏تر شدند و به افزایش هزینه‌‏های غذا و انرژی اشاره کردند که حاصل جنگی اروپایی بود.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
عضو هیئت عملی دانشگاه استانبول با اشاره به سیاست اشتباه اروپا در جنگ اوکراین می‌گوید بحران انرژی و اقتصادی موجودیت اتحادیه اروپا را تهدید می کند.
آژانس بین‌المللی انرژی گزارشی از افزایش تقاضای جهانی نفت، گاز و انرژی تا سال ۲۰۴۰ منتشر کرده که نشان ‌می‌دهد بحران تقاضای انرژی در جهان آغاز شده و ما در متن این بحران قرار داریم.
تحلیلگر سیاست خارجی گفت: تحریم ایران و روسیه در حوزه انرژی باعث شده که شرایط تأمین گاز برای کشورهای اروپایی دشوار شود.
خبرگزاری بلومبرگ از زیان یک تریلیون دلاری اروپا به دلیل بحران انرژی و افزایش قیمت ها خبر داد.
بنا به گفته نخست وزیر اوکراین، دولت فرانسه برای کمک به کاهش بحران انرژی در این کشور، تجهیزات کمکی در اختیار کی یف قرار می دهد.
روزنامه فاینانشیال تایمز گزارش داد کشورهای عضو اتحادیه اروپا در جایگزین کردن گاز وارداتی از روسیه مشکل دارند و برای سال ها درگیر بحران انرژی خواهند بود.
صدراعظم آلمان و نخست وزیر فرانسه توافق همکاری و حمایت متقابل در بخش انرژی را امضا کردند.
بر اساس داده‌های منتشر شده، افزایش هزینه‌های انرژی سبب شده رقمی که آلمان برای بدهی‌های دولتی خود پیش‌بینی می‌کند، دو برابر مبلغ پیشین باشد.
اتحادیه اروپا روز جمعه هشدار داد که منطقه یورو در طول زمستان با افزایش قیمت انرژی وارد رکود خواهد شد.
افزایش ۲ برابری مصرف گاز طی هفته گذشته،تغییر الگوی کشت راه نجات از بحران آب و استقرار کشتی اوشنیک درعسلویه/ تولید گاز از فاز ۱۱ در زمستان از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
فیلمی از تظاهرات مردم ایتالیا در اعتراض به افزایش قیمت ها و هزینه های زندگی را مشاهده می‌کنید.
اعتراضات مردمی در مولداوی به دلیل بحران انرژی در این کشور بار دیگر برگزار شد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز تأکید کرد: بحران انرژی در اروپا ناشی از تحریم‌های غرب است.
تظاهرات در فرانسه، ایتالیا، آلمان و بلژیک در اعتراض به بحران انرژی و افزایش هزینه‌های زندگی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
طی روزها و هفته‌های گذشته فرانسه شاهد شکل گیری تظاهرات‌های گسترده به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی بوده است و در ادامه این روند اعتصاب کارگران موجب بحران سوخت در فرانسه شده است.
طی روزها و هفته‌های گذشته فرانسه شاهد شکل گیری تظاهرات‌های گسترده به خاطر افزایش سرسام آور هزینه‌های زندگی بوده است و در ادامه این روند اعتصاب کارگران موجب بحران سوخت در فرانسه شده است.
رسانه ها از تشدید بحران انرژی در فرانسه و درگیری‌ها میان مردم بر سر بنزین در این کشور خبر می دهند.
امیر قطر در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که پیچیدگی های درگیری میان روسیه و اوکراین را درک می کنیم و خواستار توقف این درگیری و تلاش برای راه حل مسالمت آمیز هستیم.
تورم سالانه منطقه یورو در ماه آگوست در بحبوحه بحران انرژی به ۹.۱ درصد رسید.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
مردم فرانسه در پی افزایش قیمت انرژی به اجاق‌ های هیزمی روی آورده و تقاضا برای سوخت خاک اره افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ