بنا به گفته نخست وزیر اوکراین، دولت فرانسه برای کمک به کاهش بحران انرژی در این کشور، تجهیزات کمکی در اختیار کی یف قرار می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط میان فرانسه و الجزایر از سال ۲۰۱۹ تاکنون به حالت عادی بازنگشته و مقامات الجزایری به دنبال کاهش بی سابقه این روابط یا قطع نهایی آن در سایه نگاه استعماری پاریس به این کشور هستند.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: در بیانیه تروئیکای اروپایی این ادعا مطرح شد که تعهدات ایران کاهش یافته بنابراین بند غروب در برجام نمی‌تواند در موعد مقرر عملی گردد.
یک موسسه آماری مستقل فرانسوی می‌گوید بعد از تنش‌های تابستان امسال در رابطه کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن محبوبیت او در فرانسه به شدت کاهش یافته است.
اطلاعات جمع‌آوری شده از سوی مؤسسه S&P گلوبال نشان می‌دهد که اقتصاد فرانسه در حال تمام کردن سه ماهه دوم سال جاری با کاهش شدید و غیرمنتظره فعالیت‌های خدماتی و تولیدی است.
با جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، لیگ یک فرانسه نگران فصل آینده بوده و می‌ترسد در غیاب این ابرستاره دنبال‌کننده‌های بین‌المللی این لیگ به شدت کاهش پیدا کند.
امباپه با ارسال نامه‌ای به مدیریت باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد قصد تمدید قرارداد خود تا تابستان 2025 را ندارد.
فرانسه در تلاش برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای کربنی، پرواز‌های کوتاه در مسیر‌های داخلی که سفر با قطار در این مسیر‌ها ممکن است را ممنوع کرده است.
رئیس‌جمهور فرانسه هنگام بازگشت از چین در گفت‌وگویی تأکید کرد وابستگی اروپا به آمریکا در زمینه تسلیحات و انرژی زیاد است و باید کاهش یابد.
رئیس جمهور فرانسه از کاهش قریب الوقوع شمار نظامیان این کشور در قاره آفریقا خبر داد.
رئیس جمهور فرانسه گفت که نقشه راهی برای همکاری تنظیم شده که از ماه آینده آغاز می‌شود و شامل پروژه‌های مهمی در عرصه آب و برق و گاز و توسعه اقتصادی است که همه این‌ها به کاهش وابستگی عراق به ایران می‌انجامد.
«امانوئل ماکرون» معتقد است که اروپا باید جدای از آمریکا، استقلال بیشتری در فناوری و قابلیت‌های دفاعی به دست آورد.
اروپایی‌ها باید بدانند که با ایران مقتدر مواجه هستند و نیازمند روابط با آن‌ها به هر قیمتی نیستیم.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، دوست دارد دیدیه شان به کارش در این تیم ادامه دهد.
ژول کنده، مدافع فرانسه، در آستانه بازی تیمش با مراکش می‌گوید رویایش این است مثل مدافعان بزرگ تاریخ فرانسه در یک بازی بزرگ گلزنی کند.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از پیروزی مقابل انگلیس و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی گفت امیدوار است دیدیه دشان به کارش در این تیم ادامه دهد ولی تصمیم نهایی با او است.
سرمربی موفق تیم ملی فوتبال فرانسه تصمیم گرفته بعد از جام جهانی قطر هم به کارش در این تیم ادامه دهد.
رگولاتور فرانسوی «آرکام«(Arcom) با ارسال نامه ای به توئیتر از این پلتفرم خواسته با وجود کاهش نیروی انسانی، تا ۲۴ نوامبر به وظایف خود جهت تضمین شفافیت داده ها عمل کند.
رؤسای جمهور چین و فرانسه در دیدار امروز در حاشیه اجلاس سران گروه- ۲۰ در اندونزی، بر کاهش تنش در جنگ اوکراین تأکید کردند.
یک دادگاه فرانسوی جریمه ۱.۱ میلیارد یورویی که علیه شرکت اپل برای رفتار ضد رقابتی تعیین شده بود را به ۳۷۲ میلیون یورو (۳۶۶.۳۱ میلیون دلار) کاهش داد.
رئیس جمهور فرانسه ضمن ترغیب مردم این کشور برای ذخیره انرژی، گفت که درصورت عدم کاهش داوطلبانه انرژی، جیره‌بندی آخرین گزینه دولت این کشور در زمستان خواهد بود.
رئیس جمهور فرانسه کاهش مصرف انرژی در این کشور را خواستار شد.
سومین فصل از کاوش مشترک تیم ایران و فرانسه در غار قلعه کرد آوج در استان قزوین به سرپرستی مشترک دانشگاه تربیت مدرس و موزه انسان‌ شناسی پاریس با مجوز پژوهشگاه میراث‌فرهنگی در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ